DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: Někteří piloti se zlobí na omezení komunikace s inženýry

Jak hodnotí dnešní závod v ulicích Baku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: Někteří piloti se zlobí na omezení komunikace s inženýry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 20.06.2016 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 19.06.2016 21:05
Pěkný závod. »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 19.06.2016 17:51
pokud jezdcům nemůže tým sdělit rádiem, jak… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 19.06.2016 20:12
Pozastavil bych se nad tím, že ten problém měli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Zatím jsou hlasy o tom, že omezení komunikace je pitomost, ojedinělé. To jsem zvědavý, jak FIA zareaguje, až do toho začnou šít všichni piloti a vedení všech týmů. Vždyť je to kravina, když piloti mají k dispozici neskutečně složitou techniku a brání se jim v tom, aby dostali k řízení maximum informací. To Alonsovo přirovnání sedí jako prdel na nočník.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Pěkný závod.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Pozastavil bych se nad tím, že ten problém měli oba piloti Mercedesu. Buď měl Rosberg štěstí, nebo líp chápe, co která pozice kterýho čudlíku znamená a jak se to projeví. Hamilton je na tom očividně hůř.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    pokud jezdcům nemůže tým sdělit rádiem, jak čudlíky nastavit, je možné jim to napsat na tabuli? vím, že jezdí kolem boxů hodně rychle, ale nějakým jednoduchým očíslováním jednotlivých módů by to mělo jít.........

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Tak asi by to jednak chtělo zjednodušit, aby na to byly třeba jen dva čudlíky, a druhá věc je že na tabuly lze napsat cokoliv, takže pokud by tam uvedli pozici obou přepínačů, třeba ve formátu "G15", měl by to jezdec pochopit.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Omezeni komunikace se netyka pochopitelně jen rádia, ale i cedulí na boxové zídce. V Melbourne tam byla kauza, kdy Ferrari muselo FIA dodatečně vysvětlovat, co to ukazovalo na tabuli za tajemnou zkratku svým pilotům.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        to myslí vážně? já měl za to, že vždy byla řeč o omezení rádiové komunikace, ale o komunikaci "postaru" pomocí cedulí jsem nikdy neslyšel. vždyť cedule jsou klasika a jezdec je vidí jednou za kolo, ne jako rádio prakticky neustále. dříve na cedulích ukazovali třeba i odstupy od soupeřů. když jim to teď nesmí říct do rádia, tak jim to nemůžou napsat ani na cedule?
        pro omezení rádiové komunikace jsem byl, ale omezení cedulí se mi fakt moc nelíbí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          To jsi zaspal dobu o pár měsíců, vážně 03
          Odstupy od soupeřů mu ukazovat i říkat můžou, stejně tak detaily o časech soupeřů, info o pneu, safety car okno, změna předího křídla při příští zastávce, kdy do boxů, zbývající počet kol atd... věnovali jsme detailům jeden článek před Austrálií.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Je zajímavé, že do rádia pilot nadávat může ( kde je politická korektnost), ale zjistit si v průběhu závodu lepší nastavení nemůže. To nejsou závody ale šaškárna.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            jo, jo, tak to jsem asi vycházel z nějakých původních plánů na razantnější omezení rádiové komunikace.to, co je schválené není nakonec tak přísné....
            no jo, nějak občas nestíhám........ 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama