DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
13:13 20.05.2016 89.29.32.XXXProc to Honda nedokaze udelat jako Mercedes, ktery udajne az na par sroubku vymenil mezi sezonami cely motor a na nejake zetony nikdo nehledel, protoze to vse hodili na bezpecnost a spolehlivost? Proc to Mercedes umi a Honda ne? Kde je zakopany pes? -
Adi
10:27 20.05.2016 176.74.140.XXXHonda rozhodně motory umí dělat, vždy to uměla, vždy to umět bude. Je však nutno si přiznat, že jejich koncept motoru V6T pro F1 je opravdový průšvih. Mercedes do toho investoval nejvíce a nejdéle a nyní sklízí po právu ovoce, protože má nejlepší koncept. Ferrari zmrvilo "jen" turbo, což ho odsoudilo bojovat s Renautem v r. 2014, avšak díky správné koncepci se jim to podařilo rád do kupy relativně rychle. Renault nejvíce prodělal na tom, že měl podfinancovaný program a neměl svoje šasi, přes zimu však i oni zamakali a nyní dle všeho brzy nasadí motor, který bude výkonově defakto tam kde je letošní Ferrari. Tzn. koncept taktéž ok. Po upgradu Renautu to bude cca následovně:
Mercedes: 920 - 930 ps
Ferrari 2016 - 910 - 915 ps
Renault 905 - 910 ps
Ferrari 2015 - 905 ps
Honda - 850 ps
Je správné, že se od příštího roku žetony ruší, Hondě to dá novou příleřitost k tomu, aby se svým výkonem, spolehlivostí a spotřebou konečně něco udělala. Je však nutné si přiznat, že koncepčně odvedla ze všech výrobců nejhorší práci, protože kdyby měli koncept v pořádku, momentální žetony by jim stačili v pohodě...-
-
Adi
13:51 21.05.2016 212.96.178.XXXHonda má nejslabší, nejméně spolehlivý a nejžravější motor ve startovním poli s nejhorším ERS systémem. Jejich první sezóna byl totální propadák již od předsezónních testů a po roce a půl vývoje se nijak špici nepřiblížili. Renault za posledních 6 měsíců našel cca 80 ps a viditelně svůj motor přiblížil špičce a má ze své první sezóny 2 vítězství s Red Bullem. Zaslepený HellHogr si však myslí, že Honda odvedla lepší práci než Renault. Popravdě, to už zavání sebeztrapňováním HellHogre.-
HellHogr
19:51 21.05.2016 90.180.138.XXXty jsi strašně zalepenej víš to? a co předveld renault 2014? pokud vím tak ten motor byl strašná troska .. jen to nebylo tak vidět protože trpělo i ferrari a trochu i mercedes, to že má Honda nejslabí motor je pravda .. ale že by byla o tolik horší než reneck není pravda, nebo to renault jako team má šasi z kamene a dřeva?
-
-
-
-
airwar1939
10:50 20.05.2016 77.240.188.XXXTak skutečný výkon jednotlivých motorů neví seriózně nikdo a pochybuji že se je jednou, třeba za pět let dovíme... všechno to jsou odhady.
Ale v zásadě má v tom příspěvku pravdu pokud jde o to, jak se s technologicky novým motorem který výrobce popasoval. -
Adi
13:55 21.05.2016 212.96.178.XXXPřesný výkon všech jednotek nezná kromě inženýrů jednotlivých výrobců nikdo. Dohledal jsem, že Energy V6T F1 2016 mělo před austrálií cca 875 ps. Takže 905 - 910 ps je myslím číslo blízké realitě. Ferrari nemá víc než 10 - 15 ps a Mercedes je jen těsně před Ferrari. 850 ps Hondy je taktéž číslo, které jsem dohledal. Každopádně místo psaní vět o bludech by bylo fajn, kdybys nám čtenářům pomohl a napsal počty ps dle tvých informací a dat. Myslím, že by to plno lidí ocenilo
-
-
jako
11:05 20.05.2016 46.135.68.XXXVim ze si fanda Renaultu...ale ten tvůj výhled co se tyce poctu koní nebo srovnávání motoru Renault na úroveň Ferrari je dost předčasný...Většina odbornych zdrojů a médií uváděla ze R.ztrácel na zacatku sezony na Merc.70...pak začali byt prohlášení ze R.stáhne polovinu...35...ale ted se uvádí ze dokázali "najít" 30...a Mercedes taky uz minimálně 10 našel...Je blbost cekat ze R bude ztrácet okolo 20 koni na Mercedes...kdyz budu velky optimista tak bych rekl ze i po upgradu budou tech 40- 50 koni za Mercedesem.. Jinak celkový počet koni si neodvazim odhadovat... Jinak Honda je dost pozadu... :(-
Adi
14:02 21.05.2016 212.96.178.XXXPokud vím, tak těch cca 70 ps ztrácel Renault na Mercedes na konci roku 2015 a přes zimu u Renaultu našli cca 50 ps. Nevím kolik našli u Merglu, ale 50 to asi nebude, pže kromě Mercedesu se ostatní týmy s tímto motorem začínají ztrácet. Za posledních 6 měsíců dle dostupných dat Renault posílil o cca 80 ps (50 přes zimu, 30 nyní), jasně nemusíme tomu věřit, ale GP Kanady nám mnohé napoví. Myslím si, že více než 35 - 40 ps nebude rozdíl mezi Mercedesem a poslední spec. Renaulu. Ferrari 2016 bude podle mě nyní jiož jen nepatrně výkonnější než Renault, ale nikdo nespí a všichni vyvíjí. Důleřité je, že ti ze spodku se mistrům přibližují a to celé F1 může jen prospět.
-
-
-
uzivatel001933
08:41 20.05.2016 46.135.75.XXXTo je od hondy dobre priznani, ze do auta davaji motor ze sekacky na travu -
-
airwar1939
08:36 20.05.2016 77.240.188.XXXNo pokud platí, že na změnění všeho co se změnit dá (něco je striktně dáno pravidly) je třeba asi 32-36 žetonů... tudíž Hasegava předpokládá dost vysokou chybovost v návrhu.
Jinak žetony opravdu nejsou problém, před vstupem nových motorů výrobce nikdo žádnými žetony neomezoval, ať se to komu líbí či nikoli, to že Honda postavila střep byl jen jejich problém.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek