DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
09:06 20.05.2016 77.240.188.XXXA já to rozporuji? Honda to prostě podcenila podobně jako Renault, zvolila špatný koncept (malé turbo zavřené mezi válci), a díky tomu má teď malý výkon, nízkou spolehlivost a jsou pozadu.
Motor obsahuje množství dílů a každá část má nějakou bodovou hodnotu, ale jsou oblasti které jsou ta kdány technickými předpisy. že je změnit nejde, a pokud by jste tam něco změnili, spadá to do oblasti změn v rámci zvýšení spolehlivosti, a to je za nula žetonů. To co se dá změnit a kde se musí čerpat žetony je v hodnotě cca. 32-36 žetonů... tak se alespoň opakovaně vyjádřil jak Mercedes, tak i Renault.
problém Hondy je v tom že oni mají špatný koncept a tak i když budou vylepšovat, tak se na konkurenci nedotáhnou. musí změnit kompletně filozofii jednotky, zapomenout na velikost "nula", dát velké turbo, které bude jinde než mezi válci, a pak teprve ladit výkonnost. Do příštího roku by mohli koncepci změnit a základně odladit a snad bude použitelná.
Je třeba si nic nenalhávat, Honda začala s vývojem současného motoru pozdě, na jaře 2013, motor do auta nasadili ja podzim 2014 a byla to katastrofa, teď maí za sebou 3 roku vývoje a jsou tam kde jsou... představa že kdyby nebyl žetonový sistém že by teď po třech letech tápání během pár měsíců v sezoně totálně předělqali motor a přišli s plně konkurenceschopnou jednotkou je prostě najivní.-
uzivatel001639
09:56 20.05.2016 89.111.73.XXXProblem je castecna modernizace dilu, kdy to sezere hodne zetonu a prinos je maly. Proto asi to velke cislo od Hasegawy.-
airwar1939
10:53 20.05.2016 77.240.188.XXXJasně, pokud upravíš dím kdterý je řekněme za dva body jednou, tak je to za dva body... pokud ho předěláváš čtyřikrát, bude to za osm bodů.
Honda ale drobné úpravy moc nepotřebuje, pokud jí chybí cca. 50-80 koní což jsou obecné odhydy, tak potřebuje zásadní změnu... a na tu v podstatě v rámci sezony stejně čas není, bude úspěch, když se jím zásadní změna povede do startu další sezony.
-
-
-
Adi
10:35 20.05.2016 176.74.140.XXXA co Hondě bránilo v tom přijít do F1 již v r. 2014?! Oni sami prohlašovali, že počkají ještě rok, že to bude výhoda. Já již tehdy v r. 2014 tvrdil, že je to blbost a že žádná laboratoř nenahradí tvrdá data z okruhů. Nyní se jen potvrzuje, že to byla pravda.
-
-
-
-
-
airwar1939
08:37 20.05.2016 77.240.188.XXXTak on ani výsledek bez žetonů nepůjde nasazvoat neomezeně... protože bude omezení čtyři motory na sezonu...-
uzivatel001836
09:07 20.05.2016 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
09:13 20.05.2016 77.240.188.XXXTak on by nebyl problém nasadit výkonnější motro okamžitě a slabší nechat na závody kde nejde o výkon, nebo do pátečních tréninků... problém je v rychlosti vývoje motoru.
Mercedes začal s vývojem motoru na přelomu 2009-2010, tudíž letos mají zsa sebou šest let práce, Renault začal o rok a půl později a zvolil méně vhodný koncept... Honda začala s vývojem až na jaře 2013, tudíž to co mají je výsledkem tří let vývoje. představa že teď Honda udělá nějaký velký vývojový skok za pár měsíců je podle mě najivní.
Reálně doufám že příští rok příjdou s vhodnější koncepcí motoru a že během sezony 2017 kldy už nebude omezení žetonů se postupně dopracují ke konkurenceschopné verzi. Takže v roce 2018 by mohl Mclaren být na tom podobně jako Ferrari a RedBull nyní... občas budou schopni Mercedesu zavařit. Cokoli navíc by byl bonus.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
09:39 20.05.2016 178.255.168.XXXnemyslím si to, žetonový systém brání vývoji metodou pokus - omyl. Pokud by mohli motoráři vyvíjet neomezeně, tak mercedes dostihnou mnohem rychleji. Takhle čekají na nejlepší variantu (musí myslet i na možný budoucí vývoj) a mnohdy nenasadí i to co mají...-
uzivatel001639
09:51 20.05.2016 89.111.77.XXXDrive mohly neco vymyslet, vyrobit a na draze vyzkouset. Dnes o sice muzou vymyslet, vyzkouset to musi v omezenych podminkach na stolici a nasadit na vyzkouseni do auta diky omezenym testum je skoro nemozne. Do zavodu to nasadit diky zetonum take trva dlouho. Stoji to proste za ho.no. -
Duncan66
13:33 20.05.2016 89.29.32.XXXNebrani to vyvoji metodou pokus omyl. To muzou delat preci i nadale. Zetony limituji pouze vyber, co noveho nasadis nikoli co vyvines. Takze ty muzes udelat klidne 50 vylepseni na 50 castech motoru, ale potom se musis rozhodnout, ktere nakonec budou mit nejvyssi prioritu v nasazeni do motoru.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek