DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen o špatném startu a o tom, jak blízko byl předjetí Verstappena
Kimi Räikkönen popisuje, co se mu přihodilo na startu, a jak blízko byl vítězství ve Velké ceně Španělska.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Räikkönen o špatném startu a o tom, jak blízko byl předjetí Verstappena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001983
08:49 17.05.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
rock
16:16 16.05.2016 37.188.239.XXXNo jo, potkával se s Josem...
Už jenom Kimi, Jenson a Fernando zbyli z té éry, to je depresivní. Všechny tři si vybavuji, když přišli do F1 jako mladíčci s mlíkem na bradě, jeden dokonce s podmínečnou superlicencí . Sakryš, utíká to nějak moc rychle... -
dannak
09:06 16.05.2016 10.131.12.XXXNo ono bylo videt, ze se KR dokazal MV priblizit, ale pak uz ten RB nemohl pronasledovat, resp. dostat se tak blizko aby mohl neco zkusit. Pritom kdyz ho dokazal stahnout, logicky musel byt schopen jet rychleji.
Tam tedy vidim problme, ze auta jsou presprilis citliva na proudeni za jinym vozem, coz efektivne znemoznuje pronasledovani. A ta nova pravidla to tedy IMHO moc nezlepsi :/-
Jindrich K.
16:15 16.05.2016 89.102.157.XXXTo není žádná novinka. Auta jsou na tohle dost citlivý a navíc jim rychle odcházejí gumy za jiným autem. Ale tak všeobecně se říká, že je rozdíl jezdce před sebou dojet a předjet. Zvlášť pokud ten první jede dobře.-
dannak
22:08 17.05.2016 172.29.3.XXXProblem je hlavne v tom, ze FIA a spousta dalsich blbcu mele neustale o tom, ze je potreba srovnat vykon motoru. Ale vykon aerodyamiky srovnavat nechteji. Proc ? Prave aerodynamicke doplnky, difuzory a kridla jsou ty kusy auta, ktere aktivne zabranuji pronasledovani, coz vykon motoru nedela.
Kdyby to platilo i o motorech, tak by Mercedes vepredu musel vypalit veskery kyslik z sirokeho okoli, takze auto v tesnem zavesu by melo kysliku malo a melo tedy mensi vykon. To se ale preci nedeje, aspon tedy zdaleka ne v takove mire, jako ruseni pronasledujiciho auta turbulencemi pronasledovaneho. Dokud si tohle soudruzi neuvedomi, budou muset vymyslet umele koniny jako DRS apod. aby se piloti vubec dokazali predjet. Pritom kdyz v 2008 bylo potreba utnout nadvladu Ferrari a McL, tak preci nebyl takovy problem celkem radikalne omezit aerodynamiku aut.
-
-
-
Duncan66
08:49 16.05.2016 89.29.32.XXXNemuzu si pomoct, ale Seb a i dalsi by urcite neco zkusili pokud by byl ve stejne pozici. Ferrarri zacina pripominat Williams v sezone 2014. Porad kecy o vitezstvi, ale kdyz je sance, tak ji neumi promenit a jako by se rozdil ve vykonu zvysoval a nikoli snizoval.-
Jindrich K.
16:17 16.05.2016 89.102.157.XXXNo zdá se, že Ferrari v současný chvíli nejen, že nemá na Mercedesy, ale nemá ani bůhvíjaký náskok na Red Bull . To se vyhrává těžko.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek