DISKUZE K ČLÁNKU Některé součástí pohonné jednotky budou muset v roce 2018 vydržet půl sezóny

FIA zveřejnila první koncept pravidel, která se týkají nasazování jednotlivých součástí pohonných jednotek v roce 2018. Kromě zlevnění budou muset výrobci zajistit jejich výrazné prodloužení životnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Některé součástí pohonné jednotky budou muset v roce 2018 vydržet půl sezóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 05.05.2016 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 05.05.2016 08:05
FIA razí myšlenku, že s prodlužující se… »
» dannak (Hlasoval 1 člověk) 05.05.2016 09:09
Tak urcite :) urcite je levnejsi vyrobit dil z… »
» dannak (Hlasoval 1 člověk) 05.05.2016 11:17
Chapu, ale na jedne strane je tu poptavka po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.60.XXX
    FIA razí myšlenku, že s prodlužující se životností dílu musí jeho cena klesat...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.131.12.XXX
      Tak urcite :) urcite je levnejsi vyrobit dil z exotickych materialu, aby vydrzel pul sezony a stale mel spickovou vykonnost, nez mit moznost co zavod (2, 3 ... ) mit novy dil bez extremniho pozadavku na zivotnost, ale porad poskytujiciho spickovy vykon. Navic s vyrobou vice kusu obvykle jednotkova cena klesa, nez vyrabet maloseriove.
      Achjo, kam to kraci, jak zavedou 3 motory na sezonu a fakt s F1 koncim. Delaji z F1 neco, cim podle me byt nema :(
      Hlavne ze bude socialni, aby tam mohly jezdit tymy jako Manor apod.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Tak ini by ty exotické materiály používali i kdyby dělali motor co závod, a výroba těchto motorů je strojařská práce na špičkových CNC strojích, takže to jestli se vyrobí 3 nebo 5 motorů na cenu dílů vliv mít nebude. O snížení ceny je možné hovořit při sériích minimálně 100 ks, ale spíš ještě větších.

        Když na to kouknete z druhé strany, tak závod má 300 km, včetně tréninků, kvalifikací a zahřívacích kol to je cca. 600-700 km max. To krát 7 závodů dělá maximálně nějakých 5000 km na motor, což už letos Mercedes v testech zvládnul (najezdili s jedním motorem přes 6000 km).

        Jinak jeden motor na sezonu už zde dávno byl, běžně jeden motor stačil týmu až někdy do sedmdesátých let minulého století... teprve až když se začali dělat kvalifikační speciály a honil se výkon a váha šla životnost rapidně dolu. Co si pamatuji, tak Jim Clark měl tak vytříbený styl, že mu stačili 2 motory Ford Cosworth na sezonu, a s jednou sadou pneu vydržel 3-4 závody.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          10.131.12.XXX
          Chapu, ale na jedne strane je tu poptavka po modernizaci a ted napises, ze jeden motor tu byl "až někdy do sedmdesátých let minulého století". Tak chceme moderni F1, nebo koncepty/pravidla ze 70. let ?

          Celkove mam z aktualniho smerovani dojem, ze z F1 delaji neco jineho, nez zavodeni na samem limitu, resp. ty limity meni pro me tezko akceptovatelnym zpusobem a je z toho spis vytrvalostni soutez:
          misto limitu rychlosti a vubec uriditelnosti bestialne silnych aut tu mame limity zivotnosti prevodovky, motoru a pneumatik.
          Korunu tomu ted nasadil Charlie s myslenkou, ze formule maji vypadat nebezpecne, ale nebyt nebezpecne. WTF ?!

          Pardon, ale tohle proste neni produkt, ktery jsem ochoten konzumovat - sledovat a tedy koukat na reklamy sponzoru, kteri ten cirkus plati.

          Mozna si to sve (nove) konzumenty najde, ale o mnoho stavajicich jiste prijde. Kterych bude vic, tot otazka.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama