DISKUZE K ČLÁNKU Na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí přes sekundu, Red Bull s ochranou kokpitu

SOČI - 1. TRÉNINK; Nejrychlejší časy dle očekávání převedly v úvodním tréninku Mercedesy. Nico Rosberg o 7 desetin sekundy předčil Lewise Hamiltona, za nimi se seřadila Ferrari, pátý skončil Ricciardo s Red Bullem po testu nové ochrany kokpitu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí přes sekundu, Red Bull s ochranou kokpitu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 29.04.2016 15:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2016 13:21
Ja tedy mam pocit, ze se tim dost zredukuje to,… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 2 lidé) 29.04.2016 10:59
... esteticky je to oveľa lepšie ako tá… »
» Fantomas (Hlasovali 2 lidé) 29.04.2016 12:22
Pokud bude tahle šaškárna nutná, tak jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fantomas

    Fantomas

    46.13.186.XXX
    Pokud bude tahle šaškárna nutná, tak jsem jednoznačně pro variantu Red Bullu. Vypadá milionkrát lépe, než varianta od Ferrari.
    A když se bavíme o ochraně hlavy jezdce, tak tato varianta lépe chrání před drobnými úlomky. Na druhou stranu, aby nepotřebovali i stěrač :-)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      jj, o stěrači jsme tu už včera vtipkovali 03. ale asi zásadnější bude světelný lom při závodech za umělého osvětlení. o umělém osvětlení v kombinaci s deštěm ani nemluvě, ale to ( pokud mne paměť neplete ) doposud stejně nenastalo.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        10.131.12.XXX
        Ja tedy mam pocit, ze se tim dost zredukuje to, co dela formuli formuli. Za tim stitem uz snad ani nebudou potrebovat helmu, ne ? ;)
        Je to bida, formule tezknou a uzaviraji se, jaky je pak bude rozdil mezi F1 a jinymi soutezemi ? :/
        A jestli piloti nechteji podstupovat riziko, ok, rozumim, malo lidi se chce dobrovolne zabit. Na druhou stranu, to je taky ten prvek napeti a odvahy. V cem pak budou jini, nez predrazene fotbalove panenky ?

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          naprosto souhlasím - viz moje příspěvky v mnoha předešlých diskusích - popsal jsi to naprosto trefně. bohužel se zdá neodvratné, že o zcela klasické formule - rozuměj auto s otevřeným kokpitem a odkrytými koly - asi co nevidět přijdeme. když už to má být, tak ať to alespoň nějak vypadá a není to taková hrůzostrašnost jako je HALO v podání Ferrari.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    178.143.12.XXX
    ... esteticky je to oveľa lepšie ako tá predchádzajúca svätožiara ...

    ... obávam sa však, že to negatívne ovplyvní tok vzduchu do airboxu nad pilotovou hlavou ...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.224.XXX
      No, to nepochybně. Vyžádalo by si to větší zásahy do konstrukce. Buď by museli přehodnotit umístění a rozměry airboxu (viz třeba McLaren '76 - vysoká a široká varianta), nebo by ten otvor zrušili úplně a přiměřeně by upravili a využili vstupy vzduchu v bočnicích.
      Ale to jsou řešitelný věci, stačí se rozhoupat a rozhodnout.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        91.141.1.XXX
        Bylo by hodně prostoru pro nová aero řešení. Z tohoto pohledu by to bylo zajímavé. Minimálně pro ty (mě:), které baví sledovat rozdíly v designu apd.
        Podle mě by se hodně změnila celá část za kokpitem. Něco jakoM26, když už jsme u toho McLarenu. Opravdu by mě zajímalo, co by jaký tým vymyslel, možná by jsme se dočkali opravdu rozdílných monopostů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama