DISKUZE K ČLÁNKU Na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí přes sekundu, Red Bull s ochranou kokpitu
SOČI - 1. TRÉNINK; Nejrychlejší časy dle očekávání převedly v úvodním tréninku Mercedesy. Nico Rosberg o 7 desetin sekundy předčil Lewise Hamiltona, za nimi se seřadila Ferrari, pátý skončil Ricciardo s Red Bullem po testu nové ochrany kokpitu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí přes sekundu, Red Bull s ochranou kokpitu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Fantomas
12:22 29.04.2016 46.13.186.XXXPokud bude tahle šaškárna nutná, tak jsem jednoznačně pro variantu Red Bullu. Vypadá milionkrát lépe, než varianta od Ferrari.
A když se bavíme o ochraně hlavy jezdce, tak tato varianta lépe chrání před drobnými úlomky. Na druhou stranu, aby nepotřebovali i stěrač :-)-
-
dannak
13:21 29.04.2016 10.131.12.XXXJa tedy mam pocit, ze se tim dost zredukuje to, co dela formuli formuli. Za tim stitem uz snad ani nebudou potrebovat helmu, ne ? ;)
Je to bida, formule tezknou a uzaviraji se, jaky je pak bude rozdil mezi F1 a jinymi soutezemi ? :/
A jestli piloti nechteji podstupovat riziko, ok, rozumim, malo lidi se chce dobrovolne zabit. Na druhou stranu, to je taky ten prvek napeti a odvahy. V cem pak budou jini, nez predrazene fotbalove panenky ?-
tom11
15:15 29.04.2016 77.48.94.XXXnaprosto souhlasím - viz moje příspěvky v mnoha předešlých diskusích - popsal jsi to naprosto trefně. bohužel se zdá neodvratné, že o zcela klasické formule - rozuměj auto s otevřeným kokpitem a odkrytými koly - asi co nevidět přijdeme. když už to má být, tak ať to alespoň nějak vypadá a není to taková hrůzostrašnost jako je HALO v podání Ferrari.
-
-
-
-
uzivatel000968
10:59 29.04.2016 178.143.12.XXX... esteticky je to oveľa lepšie ako tá predchádzajúca svätožiara ...
... obávam sa však, že to negatívne ovplyvní tok vzduchu do airboxu nad pilotovou hlavou ...-
rock
11:32 29.04.2016 37.188.224.XXXNo, to nepochybně. Vyžádalo by si to větší zásahy do konstrukce. Buď by museli přehodnotit umístění a rozměry airboxu (viz třeba McLaren '76 - vysoká a široká varianta), nebo by ten otvor zrušili úplně a přiměřeně by upravili a využili vstupy vzduchu v bočnicích.
Ale to jsou řešitelný věci, stačí se rozhoupat a rozhodnout.-
Lahva
12:52 29.04.2016 91.141.1.XXXBylo by hodně prostoru pro nová aero řešení. Z tohoto pohledu by to bylo zajímavé. Minimálně pro ty (mě:), které baví sledovat rozdíly v designu apd.
Podle mě by se hodně změnila celá část za kokpitem. Něco jakoM26, když už jsme u toho McLarenu. Opravdu by mě zajímalo, co by jaký tým vymyslel, možná by jsme se dočkali opravdu rozdílných monopostů.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek