DISKUZE K ČLÁNKU ZASTÁVKY A STRATEGIE: Hamilton pětkrát v boxech, Massa přezut za 2,1 s

ŠANGHAJ - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak rychle týmy přezouvaly během Velké ceny Číny a jaké strategie v ní nasadily svým pilotům?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ZASTÁVKY A STRATEGIE: Hamilton pětkrát v boxech, Massa přezut za 2,1 s

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.04.2016 15:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juress (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2016 13:47
Ten manévr s boxama za safety carem u Mercedesu… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2016 14:46
No to jo, vymysleli to pěkně, ale potom jej v… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 18.04.2016 15:02
Ono je pravda jen částečně. Dvě směsi použít… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    "Lewis, it is all right. There is nothing wrong. We are pitting so that we do not have to use any other compound."

    Takže ho poslali ze softů co měly pár kol na supersofty aby mohli nasadit zase softy a střední... Nějak se přepočítali, nebo to nechápu.

    A už vůbec sem nechápal Herberta (nebo to byl Kravitz?), který se vyptával Wolffa, proč tak trpí při startech? Rosberg startoval na softech a předjel ho Ricciardo na supersoftech, to jim uniklo nebo co? :P

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002013

      uzivatel002013

      109.81.209.XXX
      Dokáže to někdo vysvětlit?
      "We are pitting so that we do not have to use any other compound."
      "Přezouváme pneumatiky abychom nemuseli použít žádnou další směs."

      Vždyť letos není povinná zastávka, tak ho zbytečně zastavili navíc, ne?

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Dokáže. 04 Zkrátka chtěli po tom SC odjet celý závod na měkkých - proto mu na 1 kolo nasadili super-měkké (povinná zastávka sice letos není, ale dle pravidel musí během závodu použít 2 různé směsi) a přijeli znovu, protože během té SC nic neztratili a ke konci by měli výhodu.

        Jenže až během závodu se ukázalo, že má ty první měkké propíchlé kvůli incidentu v první zatáčce, takže je nebudou moci pro závěrečný stint využít. Proto nasadili středně-tvrdé a celé ty počáteční manévry z počátku vypadají jako hloupost. Smysl však měly.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002013

          uzivatel002013

          109.81.209.XXX
          Díky. Takhle to smysl dává. No je to zajímavé, protože jsem měl až do teď za to, že podle nových pravidel právě použít dvě směsi nemusí (musí je mít jen připravené pro závod, ale použít je nemusí.)

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ono je pravda jen částečně. Dvě směsi použít každopádně musí, stejně jako loni. Letos je rozdíl v tom, že Pirelli doporučuje pro závod dvě ze tří směsí (obvykle ty nejtvrdší), z těch dvou doporučených pak stačí použít jen jednu (ale obě musí mít odloženy pro závod). To však nic nemění na té první podmínce - viz sportovní pravidla, článek 24.4 h).

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    212.10.82.XXX
    Komentář Mercedesu "Máme strategii" To bylo co? Nechat ho 5x zapitovat?
    Ferrari u Vettela mělo impozatní skore 2,4 a 2,4 (když nepočítám výměnu křídla).
    A ten Williams se zlepšil, oproti loňsku kdy byli tragitští.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    Ten manévr s boxama za safety carem u Mercedesu byl fakt impozantní. 13

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      78.45.253.XXX
      No to jo, vymysleli to pěkně, ale potom jej v průběhu závodu zavolali 2x tak do boxů, že poprvé vyjel za skupinu těch, které před několika koly předjel a musel je předjíždět znovu, a jak zjstili, že Kimiho nepředjede, tak ho povolali tak, že mu zase nevydžely pneu ke konci závodu :/
      Opět stratégové Mercedesu by potřebovali dostat přes držku, i minulý závod jak mu nazuli tvrdou směs na druhý stint, ale pak ho radši povolali v půlce toho stintu znovu superměkké... fakt trouba jejich stratég :/

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama