DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přestože se všechny týmy vyslovily jednoznačně pro návrat k formátu kvalifikace z loňského roku, Bernie Ecclestone se domnívá, že nově navržené varianty byly smysluplné a F1 by se jich neměla vzdávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 15.04.2016 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 08.04.2016 18:33
Napíšu svůj koment k článku poněkud radikálněji.… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 08.04.2016 20:06
No vida, dočkal ses. Dávám mínus. 12 -Jeden… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 09.04.2016 09:55
No to jsi mi fakt pověděl novinku. Vozy musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        Miku, pleteš si dojmy s pojmy. Bodový systém byl zaveden až po Grosjeanově distancu. Tak že, co se týče posuzování, na tom byli komisaři stejně v obou případech. Ve vymýšlení na tebe zdaleka nemám. 03 11

                                        + 1 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          Na rozdíl od tebe tu chybu uznávám. Ale nebyl zaveden právě díky němu? Aby mohl být pilot potrestán za několik zaviněných kolizí v jedné sezoně?
                                          Nedokazuje to právě to, že Grosjean nebyl potrestán za celkem běžnou nehodu, ale za to, že těch běžných nehod předvedl v krátkém čase mnoho?
                                          Srovnávání s tím, že pilot měl být potrestán pro 2 kolize 3 roky od sebe vzdálené, z nichž jedna nebyla ani vinou toho pilota, je už trochu úchylné. 12

                                          + 1 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    míchá věci, které spolu vůbec nesouvisí. to, že Lewis, potažmo Mercedesy hůře odstartovaly a Ferka pak "udělala" závod, přeci vůbec nesouvisí s kvalifikací. Mergly byly v čele, stejně jako za téměř každého jiného formátu. Zde změny v kvalifikaci přínosné nebyly ani trošku. Tento přínos bych spíše směřoval na vrub omezení komunikace jezdce s boxy....
    chápu sice, co bylo změnou kvaldy myšlené a dával jsem tomu zpočátku šanci. vše bylo založeno na předpokladu, že někdo z potencionálního čela roštu udělá chybu, předčasně vypadne a pak se při závodu bude probíjet kupředu. bohulibá myšlena. jen nikdo z úplného čela závodního pole prostě nechyboval. takže ani v tomto přílišný přínos nového formátu opravdu nevidím.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Zajímavého a nepředvídatelného závodu lze dosáhnout minimálnědvěma způsoby:

    Tím prvním, a podle mě nejčistčím, je dosáhnout toho přes vyrovnané startovní pole. To ovšem vyžaduje čas a ochotu udělat zásadní změny ve fungování Formule 1.

    Bernie by toho naopak rád dosáhnul cestou nejmenšího odporu, tím že bude úspěšné trestat startem ze zadních pozic. A zjevně nedokáže pochopit že se tohle řešení fanouškům nelíbí.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Hlavne jak by asi vypadala kvalifikace, kde by nejrychlejsi startoval jako posledni? Jak by nekoho donutili jezdit rychle? Mozna tak v pripade, ze by za umisteni v kvalifikaci byl treba stejny bodovy pridel jako v zavode, ale to by zase vubec nedavalo smysl. Absolutne nechapu, jak nekoho muze napadnout takova kravina.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama