DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přestože se všechny týmy vyslovily jednoznačně pro návrat k formátu kvalifikace z loňského roku, Bernie Ecclestone se domnívá, že nově navržené varianty byly smysluplné a F1 by se jich neměla vzdávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 15.04.2016 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 08.04.2016 18:33
Napíšu svůj koment k článku poněkud radikálněji.… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 08.04.2016 20:06
No vida, dočkal ses. Dávám mínus. 12 -Jeden… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 09.04.2016 09:55
No to jsi mi fakt pověděl novinku. Vozy musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Na rozdíl od tebe tu chybu uznávám. Ale nebyl zaveden právě díky němu? Aby mohl být pilot potrestán za několik zaviněných kolizí v jedné sezoně?
Nedokazuje to právě to, že Grosjean nebyl potrestán za celkem běžnou nehodu, ale za to, že těch běžných nehod předvedl v krátkém čase mnoho?
Srovnávání s tím, že pilot měl být potrestán pro 2 kolize 3 roky od sebe vzdálené, z nichž jedna nebyla ani vinou toho pilota, je už trochu úchylné. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku, pleteš si dojmy s pojmy. Bodový systém byl zaveden až po Grosjeanově distancu. Tak že, co se týče posuzování, na tom byli komisaři stejně v obou případech. Ve vymýšlení na tebe zdaleka nemám. 03 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pokud vím, tak byl zaveden nějaký bodový systém, při kterém jezdec dostane distanc, pokud vyčerpá X trestných bodů v JEDNÉ SEZONĚ. Za Schumiho doby to neplatilo a nešlo o jednu sezonu. Nebo máš pocit, že by měl např. Hamilton dostat příští kolizi distanc, protože v roce 2011 si hrál na snipera? No není nad tvou logiku.
Klasicky si vymýšlíš obvinění, pokud jde o lidi co nenávidíš. Nikdo veřejnost nekritizoval. Pouze upozornil, že to spekulace jsou. To je podle tebe špatně, říkat pravdu? Vlastně co se tak blbě ptám. Pokud jde o RB a Schumiho, tak u nich nikdo pravdu říct nemůže. 20

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To můžu také napsat, že Schumi dostal trest za Villeneuvea, jako důsledek jeho sestřelení Hilla. Je to stejná argumentace, jako máš ty. 18 18
To je přesně chování, které mi trochu vadí. Zprostředkované neověřené informace dává manažerka okamžitě. Proč? A přibarvování mi opravdu "trhá žíly."
Mlčení mi nevadí, ale vadí mi, že kririzuje veřejnost, že spekuluje o zdravotním stavu Schumiho. Podle mne je to přirozené. Kde chybí dostatek pravdivých informací, nastávají spekulace. Jinými slovy, pokud budou mlčet, vystavují se vědomě rirziku spekulací. Pokud pojedu mimo sjezdovku, vystavuji se riziku nehody. To jsou jednoduché logické rovnice...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Samozřejmě, že to dostal za nehodu ve Spa, ale jako důsledek mnoha předchozích nehod. A určitě ne proto, že taky boural někdy 3 roky předtím. Navíc nehodu s Hillem nikdo s komisařů neposoudil jako Schumiho vinu. Asi stejně, jako nikdo nevinil Prosta z nehody v roce 1990 nebo Hamiltona ve Spa.
Co se týká Schumiho nehody na lyžích, manažerka čerpala z tehdy dostupných informací a také doslova řekla, že jsou zprostředkované. To jsi zase tradičně "vynechal". Že si někdo něco přibarvil ovšem zase musíš vyčítat Schumiho managementu a to přibarvení zase trhá žíly pouze tobě. Každému jinému je naprosto u pr..., jestli jel 10 nebo 20 a jestli si zkracoval cestu, nebo jel pro někoho. Jako všechno. Stejně jako ti strašně vadí současné mlčení o jeho stavu, které přijde asi každému, kdo se dokáže aspoň trochu vcítit do jejich kůže normální. 20

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to je ti známo špatně. Grosjean dostal distanc za nehodu ve Spa. A Schumacher také nedostal nic za nehodu s Hillem, ale až když to zopakoval s Villeneuvem.
Proč se pořád držíš odebírání Schumiho bodů? Já jsem to napsal jen jako příklad povrchních trestů, které dostával. Opakuji po několikáté, podle mne by bylo nejspravedlivější diskvalifikovat ho na první závod další sezóny. Grosjean dostal podobný trest a byl docela účinný.
Promiň, ale pravdivost informací je pro mne zásadní, ať už je dotyčný mrtev, nebo na výsluní slávy. Chápu, že některá fakta nemusí být příjemná ke zveřejňování. Ale pak je lepší mlčet, než mluvit výmysly. Tak, jak respektuji (ale nechápu) mlčenlivost ohledně Schumiho současného stavu. Tak mohla paní manažerka mlčet ohledně 10-ti kilometrové rychlosti a údajné pomoci komusi, když to neměla ověřené. Dnes moc dobře ví, jak na tom Schumi je, zda se jeho stav lepší, či nikoliv. Přesto mlčí. Když se mu to stalo, tak zbytečně plkala nesmysly. Nedělá svoji práci opačně? Ano vím, že rodina si nepřeje jakékoliv zprávy. Tak se alespoň nediv, že jsem reagoval na nesmyslná tvrzení před třemi lety.
Myslím, že jsem tady dal dostatečně najevo, že Schumimu takovou nehodu nepřeji a ani trápení, které nejspíše má.
Přál jsem mu vždy spravedlivé sportovní tresty. Nikoliv životní tragedii.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pokud je mi známo, Grosjean nedostal distanc ze jednu nehodu, ale za serii nehod. Nebýt té spousty před ní, dostal by leda posun na roštu. Nehod jako měl Schumacher se stala spousta. Nějaký příklad, kdy někdo dostal distanc za jednu nehodu? Dostal Senna distanc za sestřelení Prosta? Žádný trest. Dostal Alonso distanc za úmyslné vyhnání Vettela na trávu v 300km/h? Žádný trest. Dostal Vettel za úmyslnou odvetu? Průjezd boxy. Dostali Vettel s Webberem za kolizi v Istanbulu? Žádný trest. Rosberg za Spa? Žádný trest. Hamilton za rekord v počtu nehod? Tuším 2x stop&go. Piquet za Singapur? Žádný trest. Mohl bych pokračovat dál a dál.
Jen Schumachera jako jediného v historii měli potrestat za 1 nehodu distancem. Že?
Odebrat někomu poctivě vydřená vítězství může připadat férové jen tobě.
Jo, omlouvám se. Napadl si Schumiho manažerku, že si dovolila říct o svém skoro mrtvém šéfovi, že NĚKDO MOŽNÁ tvrdil, že jel někomu pomoct. Pro tebe nehorázná propaganda, pro většinu projevená soustrast. V takových případech se totiž o postižených mluví v dobrém. Je to prostá slušnost. 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Je vidět, že si nejsi schopen zapamatovat ani historii nedávnou. Pak by jsi totiž věděl, že Grosjean za způsobení nehody distanc dostal. Dostal ho na příští závod. Schumacher způsobil nehodu v posledním závodě sezóny. Podle mne by bylo logické (pokud ho chtěli potrestat diskvalifikací) ho diskvalifikovat na první závod v příští sezóně. Podle mne spravedlivé. Pokud ho chtěli diskvalifikovat z celé sezóny, pak opět z té budoucí, kdy ho to bodově postihne. Pokud ho chtěli disknout z uplynulé sezóny, pak se vším všudy. Tedy i s odebráním bodů. To není o nenávisti, ale opět o logice.
Já neargumentuju proti němu. Já tvrdím, že Schumi vítězil díky TR, tak jako většina mistrů světa. Nesdílím nadšení z jeho geniality. A pokud by se jelo v 1999 na Irvina, pak by ten získal titul. Samozřejmě jsem přesvědčen, že pokud by Schumi nehavaroval, měl by titul v tomto roce on, protože se jelo na něho. V případě Barika je to stejné. O výkonnosti ve 43 se bavíme už dlouhou dobu. Jeho výkonnost po návratu byla dostačující na to získat titul. Kdyby měl lepší auto, TR ve svůj prospěch a přízeň komisařů, jako za první kariéry, pak mohl slavit vítězství též. Jenže nic z toho už neměl. Ono totiž záleží víc na autě, než na pilotovi. A to platilo dříve i dnes.
Uveď mi příklad, jak jsem kopal do MS po nehodě na lyžích. Kopal jsem do jeho manažerky, to ano, ale do Schumiho? Maximálně jsem napsal, že nevěřím, že jel 10 km/h, jak se snažili lidem podsunout.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Alonsa do toho pletu, protože kvůli JEHO vítězství ten podvod byl. Nebo máš pocit, že to dělali kvůli blahu Piqueta? Nikde jsem nepsal, že podváděl Alonso. Tak v čem je ta nenávist k němu? Psal jsem něco o tom, že ho měli diskvalifikovat z dalšího závodu, nebo mu sebrat body? Že by ne??? 13
Udělal prasárnu, za kterou byl potrestán přijitím o 2. místo. Za jednu nehodu si žádnou další diskvalifikaci nezasloužil. Nebo mi dej příklad někoho, kdo za nehodu dostal distanc? Hamilton, Alonso, Vettel, Rosberg, Senna? Nic? Nikdo? Divný.

Tohle není jediný případ, kdy úplně nesmyslně argumentuješ proti němu. Třeba výmysly, že mělo Ferrari dělat TR pro Irvina v roce 1999, nebo že mělo Ferrari jet na Barichella v roce 2004. Argumentace, že jeho výkonnost ve 43 letech byla stejná jako celou kariéru, všechny sporné nehody jsou jeho vinou. A v podobných nesmyslech bych mohl pokračovat. Ani jeho nehodu na lyžích jsi nemohl nechat bez kopání do něj. 20

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
O žádnou hustou nenávist se nejedná. Napsal jsem, že podle mne by bylo spravedlivé, diskvalifikovat Schumiho z příští sezóny, případně v příští sezóně třeba z prvního závodu. Mně je jedno , jak dlouhý trest by měl mít, ale trest by se ho měl nějak bodově dotknout. Nikoliv ho pouze posunout na konec startovního pole a všechny body mu nechat. To trest není.
Jinak nenávist předvádíš větší ty k Alonsovi, než já k Schumimu. Briatore pokud vím podváděl s Nelsinem Piquetem, nikoliv s Alonsem. Tak co do toho pleteš Alonsa? Schumacher udělal prasárnu, zachoval se unfair a ty ho tu obhajuješ, dokonce mi vyčteš nenávist, když tvrdím, že ho nijak trest nepostihl.
Alonso vyhrál díky podvodu Briatoreho a Piqueta závod a ty vše převrátíš proti němu. I nu přesně podle tvé logiky a dle tvého morálního cítění.

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Tohle je logika? Ten trest diskvalifikace byl za 1 závod!!!!!!!!!!! Za jeden incident!!!!!!!!!! Tak co bylo nepoctivého na předchozích vítězství?????? Popiš mi prosím, čím Schumi podváděl v předchozích závodech a proto se mu to nemá přičítat??? Neměli by mu vzít i všechna vítězství od Benettonu? Vždyť Briatore o 15 let později podváděl s Alonsem. Takže podváděl podle tebe vždycky a tudíž je všechno neregulérní. Ne? 12
-Netuším, proč by ho měli diskvalifikovat z následující sezony??? Protože Villeneuvovi odřel šasi??? 12 12 12
Přišel o druhé místo, to je slušný trest. Podle tebe je jedno, jestli někdo dojede druhý, nebo poslední? Proč se tedy F1 vlastně 3 roky jezdí??? Vźdyť kromě Mercedesu nikdo titul nemá šanci získat. Proč ty týmy vlastně jezdí na závody, když je to úplně jedno? Proč týmy jako Wiliams, FI nebo Sauber vůbec lezou na trať. Se svým rozpočtem vědí, že titul získat nemůžou! 12 Na rozdíl od tebe si pamatuju i ty druhé 12 12 12
-Na tomhle tvém přístupu je vidět tvá fanatická nenávist k Schumacherovi. To, že jsou různé pohledy na Adelaide, na Monaco, na Silverstone, na TR, tomu rozumím. Ale aby někdo tvrdil, že druhé místo v celém MS nemá žádnou cenu, nebo mu někdo chtěl brát vítězství, které nade vší pochybnost vyhrál regulérně, to musí být hustá nenávist. 13

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Chci srovnávat diskvalifikaci.
Když je někdo diskvalifikován z jednoho závodu získá nějaké body, které si poctivě vyjel? Ještě jsem se s ničím takovým nesetkal.
Když je někdo diskvalifikován z celé sezóny, má získat body za celou sezónu, které si poctivě vyjel? Podle mne ne. Jestliže po diskvalifikaci sportovce z jednoho závodu, se sportovci škrtají body za tento závod získané, pak při diskvalifikaci z celé sezóny se LOGICKY musí škrtat body z celé sezóny.
Jo, já zapoměl, zase ta logika se kterou jsi ty na štíru a kterou neuznáváš.
Tady jsme totiž u toho. Schumiho původně chtěli diskvalifikovat pro příští sezónu, což by bylo nejspravedlivější potrestání. Villeneuve si totiž zajistil titul i navzdory Schumiho prasárně. Schumi nedojel, tudíž žádné body nezískal, nebylo co odebírat. Jenže pak přišel nátlak aby Schumacher mohl v roce 1998 závodit. Tak dostal trest - netrest. Mocní s Ecclestonem v čele vymysleli přesun Schumachera na konec startovního pole sezóny, ale body se mu neškrtaly. To jsou podle tebe tresty? Evidentně mu to hodně ublížilo. Být druhý, nebo třicátý je úplně jedno. Vsadím se o co chceš, že z paměti nevíš kdo byl druhý v jakékoliv sezóně. Historie se totiž zajímá jen o mistry světa.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
A to chceš srovnávat? Měli po celou tu dobu NELEGÁLNÍ AUTO, s VELKOU výhodou proti ostatním.
A samozřejmě, že piotům odečetli body zajeté NELEGÁLNÍM AUTEM!!! Schumiho vítězství v roce 1997 byly nelegální, protože v posledním závodě někoho naboural??? On ty závody nevyhrál poctivě? Proč by mu je tedy proboha měli mazat? Jo, kdyby ten poslední závod dojel, pak bych bral jako samozřejmost, že mu ty body nepřipíší. Ale nevidím jediný důvod, proč by někomu měli odečítat body vyjeté zcela poctivým způsobem.
Tomu ty říkáš spravedlnost????? To si děláš pr... 11
Komu ještě v historii sebrali body zajeté poctivě za nějaký pozdější prohřešek, který se těch bodů absolutně netýkal??? Mluv!!!

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak si představ, že v sezóně 1984 byl tým Tyrrell za podvod s váhou vozů potrestán diskvalifikací v celé sezóně. A co je zajímavé, tak všem jeho pilotům, kteří se v tomto roce svezli v Tyrrellu a získali nějaké body, byly tyto body vymazány ze statistik.
Jo, to ještě bývaly doby, kdy se prohřešky trestaly a postihováni byli i piloti, kteří primárně za prohřešky nemohli.
Nějak mi tato skutečnost LOGICKY nehraje s tím, co se dělo za dob Schumiho a co se děje nadále.
A není to o mých oblíbencích a neoblíbencích. Je to pouze o spravedlnosti, o stejném pohledu a postihu za stejné, nebo podobné přečiny.

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Proč by měli být diskvalifikováni? Nějaký precedens z historie??? Někdo z konkurenčních týmů jejich diskvalifikaci chtěl? Ne, ale Odin ano, takže měla přijít že?
Dedukce, že díky tomu získali dominanci od roku 2014 je tak směšná, až je k pláči. Jen abys nemusel přiznat, že ta katastrofa Renaultu byla právě v něm a že RB měl s kritikou pravdu. 12
A právě na Schumacherovi je vidět tvá zaujatost nejvíc. Trest diskvalifikace ze sezony (přišel o titul vicemistra) ti přišel, že vlastně žádný není. A hrozně ti vadí statistiky, díky kterým je Schumi prostě jednička. To mají smazat všechny jeho vítězství kvůli jedné kolizi? Jako protože do Villeneuva naboural, tak ty předchozí závody nevyhrál? Žádné body nezískal? Proč by se mu měly proboha odečítat ze statistik? To jako za každou úmyslnou kolizi se budou přepočítávat statistiky? Aby Odinovi vyšel jako lepší jiný jezdec? Jó chlapče, ale to by museli upravovat statistiky i tvým oblíbencům, ne jen Schumacherovi. 12

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Bohužel stále nechápeš (nebo nechceš chápat) podstatné. Namísto toho vymýšlíš jak bagatelizovat prohřešky.
Proč si myslíš, že po zákazu testování v oficiální testovací dny není ze strany týmů valný zájem během sezóny testovat? Případně testují s náhradníky?
Hádej. Můžeš jednou. A pokud jsi alespoň trošku inteligentní, tak víc pokusů nebudeš potřebovat.
Ale jelikož si nejsem úplně jistý, tak odpovím namísto tebe. Podstata tkví právě v utajení. V možnosti otestovat novinky, aniž by je spatřili soupeři. Proto také Mergl testoval s oběma závodními piloty, proto také tajil jejich totožnost. A proto se také jednalo o nejzávažnější přestupek, který měl být podle toho potrestán. Minimálně diskvalifikací v sezóně.
Ty své nesmysly, "za prvé, za druhé, za třetí atd." si nech pro sebe.
Pokud by byli potrestáni úměrně svému přestupku, pak by se z toho vzpamatovávali dost dlouho na to, aby během dvou let dominovali takovýmto způsobem.
O trestech Schummachera si myslím své. Jako příklad uvedu jeho diskvalifikaci z celé uplynulé sezóny po té, kdy stejně Villeneuve regulérně získal titul mistra světa, navzdory Schumiho prasárně. Avšak veškeré body, časy a další sledované údaje se Schumacherovi neškrtaly, (tak jako jiným diskvalifikovaným pilotům, napříč všemi roky od počátku F1 dodnes), aby mohl co nejdéle trůnit ve statistikách, jako ten nej... 13 Zatímco v minulosti za stejnou prasárnu byl Schumacher zcela bez skrupulí prohlášen mistrem světa. A o žádné diskvalifikaci se ani na vteřinku neuvažovalo.

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ludwei

Ludwei

31.192.64.XXX
Kvalifikační systém 2016 je divácky humorný.. Celkem je velmi legrační když vidím pilota mimo vůz který kupříkladu za 4 minuty vypadne. 12 No zkrátka drama až do konce

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
"Ovšem neuspěl ani se sčítací metodou."

Ještě nezkoušel metodu ententýky...
O takovou nepředvídatelnost vážně nestojím.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No to jsi mi fakt pověděl novinku. Vozy musí spolupracovat s gumama. To jsem doteď nevěděl. 12
1. Ty testy pomohly najet Mercedesu tak o 2-3% víc km než soupeřům.
2. Ty testy probíhaly na vozech roku 2013, tudíž úplně jiných autech, než jsou od roku 2014. Kdyby je Ferrari testovalo na vozech LaFerrari, budou mít náskok v F1? 12
3. Motor Mercedes i v roce 2013 nejsilnější. V rozdílu jednotkách koní, s vyšší spotřebou a s horší pružností a foukáním než třeba Renault. V podstatě byly srovnatelné s Renaultem. Dnes jsou silnější v řádu desítek koní, stejnou spotřebou a nulovým rozdílem ve foukání. V TOM JE NÁSKOK MERCEDESU!!!

S tím vyštípáním Prosta se omlouvám, špatně jsem tu větu pochopil. Což ovšem nemění nic na směšnosti tvé teorie o protěžování Schumachera. Těch trestů za svoji kariéru dostal dost. Ale samozřejmě, že celý svět se spiknul, aby dostal na vrchol nějakého klučinu s prdýlky zvané Kerpen. 03

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku nic jsi nepochopil a také nic nechápeš.
Ať už jsou vozy jakékoliv, tak pořád mají pneu se kterými musí pracovat. Lepší výraz je "spolupracovat". A Mergl už v dobách atmosférických motorů měl nejsilnější jednotku, ale nejhůře spolupracující vůz s pneumatikami. Možná ti uniká, nebo přímo nechápeš co znamená, slovo "vývoj". On totiž každý nový vůz je postaven na základě poznatků z předešlých aut. A pokud má nějaký tým možnost beztrestně testovat své nápady, dostává se do výhody oproti ostatním. Chceš snad tohle popřít?
Nikde jsem nenapsal, že Bernie vyštípal Prosta. Nedělej ze mne idiota, když nejsi schopen přečíst a pochopit co jsem napsal. Historii si pamatuji trošku lépe než ty. A tak také vím kolik diskvalifikací a zákazů měl MS v roce 1994.

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama