DISKUZE K ČLÁNKU Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější
Pirelli dnes odhalilo, jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Velkou cenu Číny, která se pojede příští víkend.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Petr
12:37 06.04.2016 109.81.245.XXXTy rozdíly byly masivní, ne že "ani ne." Prvních 13 pilotů 12 odlišných strategií; 17 klasifikovaných jezdců předvedlo 14! odlišných strategií. Zřejmě nevíš, o čem mluvíš.
Williamsy veděly, co dělají, jenže ta středně-tvrdá nefungovala nikomu tak, jak po poklesu teplot měla. To bylo celkem velké překvapení, při zpětném pohledu se to dobře chytračí.-
HellHogr
12:56 06.04.2016 90.180.138.XXXodlišných strategí, které nakonec přiensli víceméně, že piloti stále jezdili u sebe, nezlob se na mě, ale to že někdo si protáhne stint a nebo že jede žlutá, červená, žlutá červená a opačně neshledávám jako velý strategický rozdíl, dobře Grosjean, Ham, Williamsy více vynikli než ostatní, ale v důsledku to nepřineslo nic extra řekněm si pravdu-
Petr
14:02 06.04.2016 109.81.245.XXXRůznou délku stintů jsem považoval za stejnou strategii (i když bys s tím u jiných neuspěl).
Když někdo jede "žlutá červená" a jiný "červená žlutá," pak to velký strategický rozdíl je (a to nejen kvůli klesající hmotnosti vozů a velkým změnám podmínek na dráze). Pokud to ty za odlišnou strategii nepovažuješ, jak potom hodnotíš strategie loni? Viděli jsme vůbec v nějakém závodě strategii odilšnou? Z tvého pohledu musely být identické,
Zkrátka v tomto nemáš pravdu. I ty důsledky byly obrovské - hodně "extra."
-
-
-
-
-
-
Duncan66
16:59 05.04.2016 83.208.5.XXXProc je na cely vikend jenom 13 sad? Kdyz vemu, ze minimalne 4 nejmekci smesi na kvaldu, v treninku alespon dalsi jednu, lepe urcite dve pokud je planuju pouzit i v zavode. A potom ty dalsi smesi. Ldyz smes vydrzi 10-15 kol a v treninku jsem schopen zajet 60 kol, tak to je jenom do P1 a P2 8 sad, dalsi 3 do P3, minimalne 4 sady do kvaldy a potom je tady zavod, kde vzhledem ke strategii je potreba mit nachystane zase minimalne 3-4.
Neboli tech sad by meli mit tak 20 na zavodni vikend.
Bernie i FIA porad breci a vymysli kraviny, aby se vice jezdilo vpatek i v sobotu a pritom tim nejjednodussim pravidlem co se sad pneu tyce hazou veskere napady do kopru, protoze tymy musi setrit penumatiky, aby meli dost na cely zavodni vikend a dokonce musi v zavode pouzit pouzite pneu, aby meli vubec na cem dokoncit zavod. Tomu proste jednoduse nerozumim. Ze je kolikrat demence ve statnim sektoru pres ten urednicky kolos, kde hlava nevi co dela pata jeste chapu, ale v F1 o vsem v podstate rozhoduje par lidi a pravidla napr. ohledne poctu sad pneu v F1 urcite nejsou tak slozita jako rozpocet a chod celeho statu. Takze, jak je mozne, ze k necemu takovemu vubec muze dochazet? Je to neci zamer poskodit celek, politicka hra, ci jsou proste ve vedeni F1 pitomci?
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek