DISKUZE K ČLÁNKU Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější

Pirelli dnes odhalilo, jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Velkou cenu Číny, která se pojede příští víkend.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 06.04.2016 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2016 16:59
Proc je na cely vikend jenom 13 sad? Kdyz vemu,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 05.04.2016 17:24
01 Kdyby nemuseli papučky šetřit, nebo jich… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 06.04.2016 07:17
V Bahrajnu nebyly rozdíly ve strategiích velké? … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    Grosjean měl už v Bahrajnu možná nejriskantnější strategii a předtím v Austrálii vydržel po startu nejdýl na žlutých (i když tam neměl velkou konkurenci, většina startovala na SS) - tak asi Haasy moc nežerou pneu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    týmy před Q odvezdají 6 sad pneu .. takže ve výsledku ty rozdíly ve strategii a kdo jaké má pneu nemusí být tak velké viz Bahrajn 03

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V Bahrajnu nebyly rozdíly ve strategiích velké? 20

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        Krom toho že williams nevěděl co dělá ani ne, viz Ferrari mělo 3 sady střední směsy .. a kolik toho využili v závodě? nebo Mercedes .. jedn ua na krátkej stint .. takže ani ne no 11

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ty rozdíly byly masivní, ne že "ani ne." Prvních 13 pilotů 12 odlišných strategií; 17 klasifikovaných jezdců předvedlo 14! odlišných strategií. Zřejmě nevíš, o čem mluvíš.

          Williamsy veděly, co dělají, jenže ta středně-tvrdá nefungovala nikomu tak, jak po poklesu teplot měla. To bylo celkem velké překvapení, při zpětném pohledu se to dobře chytračí.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            90.180.138.XXX
            odlišných strategí, které nakonec přiensli víceméně, že piloti stále jezdili u sebe, nezlob se na mě, ale to že někdo si protáhne stint a nebo že jede žlutá, červená, žlutá červená a opačně neshledávám jako velý strategický rozdíl, dobře Grosjean, Ham, Williamsy více vynikli než ostatní, ale v důsledku to nepřineslo nic extra řekněm si pravdu

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Různou délku stintů jsem považoval za stejnou strategii (i když bys s tím u jiných neuspěl). 03

              Když někdo jede "žlutá červená" a jiný "červená žlutá," pak to velký strategický rozdíl je (a to nejen kvůli klesající hmotnosti vozů a velkým změnám podmínek na dráze). Pokud to ty za odlišnou strategii nepovažuješ, jak potom hodnotíš strategie loni? Viděli jsme vůbec v nějakém závodě strategii odilšnou? 04 Z tvého pohledu musely být identické,

              Zkrátka v tomto nemáš pravdu. I ty důsledky byly obrovské - hodně "extra."

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.233.XXX
      V Bahrajnském závodě je problém najít dva piloty se stejnou strategií 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    83.208.5.XXX
    Proc je na cely vikend jenom 13 sad? Kdyz vemu, ze minimalne 4 nejmekci smesi na kvaldu, v treninku alespon dalsi jednu, lepe urcite dve pokud je planuju pouzit i v zavode. A potom ty dalsi smesi. Ldyz smes vydrzi 10-15 kol a v treninku jsem schopen zajet 60 kol, tak to je jenom do P1 a P2 8 sad, dalsi 3 do P3, minimalne 4 sady do kvaldy a potom je tady zavod, kde vzhledem ke strategii je potreba mit nachystane zase minimalne 3-4.
    Neboli tech sad by meli mit tak 20 na zavodni vikend.
    Bernie i FIA porad breci a vymysli kraviny, aby se vice jezdilo vpatek i v sobotu a pritom tim nejjednodussim pravidlem co se sad pneu tyce hazou veskere napady do kopru, protoze tymy musi setrit penumatiky, aby meli dost na cely zavodni vikend a dokonce musi v zavode pouzit pouzite pneu, aby meli vubec na cem dokoncit zavod. Tomu proste jednoduse nerozumim. Ze je kolikrat demence ve statnim sektoru pres ten urednicky kolos, kde hlava nevi co dela pata jeste chapu, ale v F1 o vsem v podstate rozhoduje par lidi a pravidla napr. ohledne poctu sad pneu v F1 urcite nejsou tak slozita jako rozpocet a chod celeho statu. Takze, jak je mozne, ze k necemu takovemu vubec muze dochazet? Je to neci zamer poskodit celek, politicka hra, ci jsou proste ve vedeni F1 pitomci?

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      01
      Kdyby nemuseli papučky šetřit, nebo jich měli aspoň dost, bylo by se v kvaldě na co koukat, protože by nemělo smysl sedět v boxech.

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama