DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel třetí

VC BAHRAJNU - KVALIFIKACE; Vyřazovací systém byl zachován i do druhého kola sezóny 2016. Přinese zase štěstí Mercedesu, nebo tentokrát vytáhne Ferrari esa z rukávu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel třetí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 04.04.2016 11:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 12 lidí) 02.04.2016 18:19
Tak doufam, ze pote co jsme videli dve… »
» Easy (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2016 18:11
Mít více sad pneu pro kvalifikaci a žádné… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2016 18:52
Dnešní kvalda byla ještě pitomější než minulá,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Nehledal jsem v pravidlech, ale proč se Hamiltonovi počítal první čas v Q3, když vyjel mimo trať? Podle mě měl vypadnout, protože nezajel regulérní kolo a Hulk by byl sedmý. Člověk může říct, že tím nezískal nic navíc... byl to nejrychlejší 3. sektor prvních jízd... Zvláštní.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.41.XXX
    Ja jsem to jen bleskove prejel ze zaznamu v live timingu. Potesil mne Wehrlein a jeho P16. Zajimave bylo, ze v Q2 zajeli prvotni casy a potom uz vyjel jen Hulkenberg, skoda ... mam pocit, ze tu F1 chce nekdo dostat do kolen z nejakeho duvodu ...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.70.XXX
    Tato kvalifikacia... To je čistá "diskvalifikácia" F1... 02 20

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Dnešní kvalda byla ještě pitomější než minulá, protože režie vypustila vážení pilotů.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Tak vidíš Petře, neposlechl jsem tě, neztrácel jsem čas u kvaldy... a o nic jsem nepřišel. Tento systém je nejpitomější věc, kterou vymysleli. To snad by bylo lepší, kdyby si pořadí na startu vystříleli vzduchovkou

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Nechápu - přišel jsi o hodně. Kvalifikace byla moc zajímavá.. jak se vyvíjely časy v sektorech, rychlosti, jak se měnila ovladatelnost vozů s klesající teplotou. Spousta zajímavých věcí - Stoffel vs. Jenson, Valtteri vs Felipe s novým nosem a křídlem, nastavení vozů, motorů.. Zkrátka bylo na co koukat - já byl nadšen, bylo to vzrůšo a moc jsem si dnes kvaldu užil. Ale samozřejmě máš právo dělat si co chceš. Ale vypadá to, že stárneš 03 Nedejte se strhnout negativní vlnou, byť to je teď strašně moderní vše kritizovat.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si dovolím rýpavý dotaz. Je možné, že bys měl stejný požitek z vývoje časů i techniky při starém formátu kvalifikace, kdy i my méně technicky vzdělaní bychom se mohli těšit delší dobu z jízdy aut na okruhu?

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Tak předně si nemyslím, že byste byli méně technicky vzdělaní. Jeden člověk nemůže obsáhnout vše a mezi našimi čtenáři je spousta studentů technických vysokoškolských škol i jejich profesorů. Pokud jde o "rýpavý" dotaz - nevím. Každá kvalifikace je jiná. Mě se ale to vyřazování v Q1 a v Q2 vážně celkem zamlouvá. Snad jsem svým názorem nikoho neurazil. Prostě bych tomu dal šanci s jemnou úpravo. Rozlícení nad Q3 chápu.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        178.209.152.XXX
        Ahoj Petře, já ale doma na talavizi nepoznám, jak se vyvíjejí časy v sektorech, jak se mění ovladatelnost vozů s klesající teplotou, jak si vede někdo s jiným předním hrablem, jak je který vůz nastavený... já u televize poznám akorát na jakých kdo jede pneumatikách a to je asi tak všechno. Asi máš pravdu - stárnu, těch 5 křížků mi nikdo neumaže - ale stárneme všichni 03 Nechci být negativista, ale prostě cítím, že současná F1 mne nevzrušuje ani z poloviny tak, jako F1 z doby před 30 lety. Prostě cítím, že jsem o nic nepřišel, když jsem včera odpoledne sednul na kolo a jel se podívat na zubry u Milovic.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Já ti to nevyčítám. Tu možnost sledovat vývoj sektorů, rychlostí, používaných směsí máš možnost sledovat, ale každého baví něco jiného a každý má právo si zvolit, jak bude využívat svůj volný čas a čím se bude živit. V F1 mám spoustu kamarádů, povykládat se zajímavými lidmi, možnost se podívat z blízka na auta, do garáži, technika je v F1 fantastická. Je možné, že jsem tím trochu zdeformován. 19

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Asi stárnu taky. Venku nádherně, tak jsem raději zvolil kolo. Přečetl jsem si článek a dospěl k názoru, že jsem udělal dobře. Ta projížďka byla určitě lepší, než napětí kdo se dostane do Q2. První 4 místa byly jasné už před kvalifikací (ikdyž s možným překvapením). Livitiming jsem se rozhodl letos nekupovat (s definitivním rozhodnutím čekám na Malajsii). Sledovat, jestli má Mercedes náskok 20s nebo 25s mi za těch skoro 800 nestojí. 17
        Teď jen zvažuju, jestli neobětovat i závod. Venku je pořád krásně. 04

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          no, nevím, jestli to není od Petra spíše troška ironie 03 to, co Petr zmiňuje, jsou rozhodně věci zajímavé, ale jak píšeš ty, mida i Pepan, tak tohle rozhodně neuspokojí každého. možná také stárnu, ale včera jsem místo kvaldy absolvoval zápas naší pralesní soutěže a po dlouhé zimě si užil fotbálek. na výsledky jsem se průběžně koukal, ale nějak mi nepřišlo, že by mi chybělo to vidět. bohužel. ale dnešní závod si ujít nenechám. i když venku je fakt hezky 11

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            Ne, nebyla to ironie. Strávil jsem krásný víkend na horách, něco zlezl, zahrál si fotbálek s přáteli, vymetl pár hospůdek.. a přitom si kvalifikaci nenechal ujít, takže moc nerozumím tomu, proč by někdo nemohl skloubit projížďku na kole, návštěvu bobrů a v 17 se mrknout na kvaldu někde u piva s přáteli a hezky jim to okomentovat. Tu jednu hodinku jsem tomu moc rád věnoval a skvěle se bavil. Pokud někdo zvažuje, zda obětovat závod, tak se mu vůbec nedivím, už to není fanoušek F1. Ale v životě to tak chodí, léta a děti přibývají a zájmy se mohou měnit 03 (netvrdím, že někdo dělá něco lépe či hůře).

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Možná máš pravdu a přestávám být fanoušek F1. Nevím, jestli je to věkem, nebo se mi za těch víc jak 30 let sledování F1 okoukala, nebo je to tím kam poslední dobou směřuje. Poslední dobou vyhrává někdo, komu fandím a přesto nějak nemám touhu dát přednost tomu to vidět, před jinými aktivitami. Nechce se mi hledat hospodu v 17h, kde nějakým zázrakem budou zrovna mít puštěný placený kanál a přitom muset strpět komentář Richtera.
              Řekl bych, že mi nejvíc vadí předvídatelnost výsledků. Vyhraje Mercedes o parník před Ferrari a o 2 parníky před zbytkem. Kdo z nich vyhraje titul si rozhodne vedení Mercedesu samo. Čekat, jestli nějaká kolize či porucha naruší náhodou předem jasné pořadí, nebo sledovat boj o 5-té místo mi adrenalin do žil nějak nevhání. Nový formát kvalifikace tomu rozhodně neprospěl. Jen přesunul odpovědnost za výsledek víc z pilotů na boxy (správné načasování výjezdu).
              Určitě se na nějaké závody podívám, ale budu se hlavně těšit, jestli se příští rok na tomto něco změní. 03

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        A ktere z tech veci, jez vyzdvihujes jako atraktivni jsou vysledkem noveho formatu kvalifikace? Co z toho bys musel pri starem formatu ozelet? 13

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.45.253.XXX
    Doufám, že nastane návrat ke staré kvalifikaci, tohle je hnus... v podstatě v polovině každé Q bylo jasné kdo vypadne, do konce... po druhých pokusech v Q1 bylo jasné, že Perez další kolo už nestihne, Ericsson už z boxu stihnout nevyjede a Wehrlein do boxu teprve pojede, takže už taky další kolo nestihne, to obdobné se v podstatě stalo v Q2, a v Q3 bylo všem jasné, že druhé kolo pojedou jen Mercedesy a Ferrari... Fakt zlatá kvalda let předešlých...
    asi největší 01 ode mne patří Pascalovi, s ***, pardom MRTem málem postoupil do Q2!
    Stoffel jasně ukázal, že by místo v F1 měl mít, a pokud jej nezíská příští rok, tak to bude smutné!
    Jinak pochvala ještě Hulkovi, Ricciardovi a Grosjeanovi, kteří taky dobře zajeli :) (tuším, že Grosjean příští rok dvojka v u Ferrari)
    Mercedes musí mít kvalifikační režim pro PJ, a ještě další kvalifikační režim pro PJ, když jim je Ferrari blízko... protože se oba jezdci Mercedesu po prvním pokusu, kdy jim bylo Ferrari hodně blízko, dokázali zlepšit od půl sekundy (kdyby Ham neudělal chybu, měl by čas na urovni Rosberga, tak taky počítám půl sekundy :) ) a to je docela dost, když už v tom prvním kole jeli dost na limitu, viz Hamova chyba...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Tak doufam, ze pote co jsme videli dve nejnudnejsi kvalifikace za poslednich x let v rade, ze s tim konecne neco udelaji. Proc jim tedy nepridali minimalne jednu sadu do kazde casti, aby melo smysl riskovat a byt porad ne trati a zkusit minimalne 2 pokusy, lepe 3. Nebo proc nenaridi napr. do Q1 a Q2 nejake tvrde pneu, aby mohli jezdit celou dobu aniz by pneu byly degradovane apod.? Vzdyt by se to dalo v pohode domyslet, ale oni zase vymysli nesmyslne polovicate reseni. Nejhorsi na tom je, ze clovek vi, ze to nejsou idioti a presto vymysli veci, ktere muze napadnou pouze idiota 17

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Mít více sad pneu pro kvalifikaci a žádné vyřazování... Už mě štve, že v miliardovém sportu se šetří gumami a zbytečně se kvalda váže se strategií do závodu. V kvalifikaci by se měl každý snažit být co nejrychlejší a nevypouštět pokusy jenom kvůli taktizování s pneu do závodu... A zrušit vyřazování po 90s...

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama