DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel třetí
VC BAHRAJNU - KVALIFIKACE; Vyřazovací systém byl zachován i do druhého kola sezóny 2016. Přinese zase štěstí Mercedesu, nebo tentokrát vytáhne Ferrari esa z rukávu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel třetí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
MrWashek
13:05 03.04.2016 89.24.200.XXXNehledal jsem v pravidlech, ale proč se Hamiltonovi počítal první čas v Q3, když vyjel mimo trať? Podle mě měl vypadnout, protože nezajel regulérní kolo a Hulk by byl sedmý. Člověk může říct, že tím nezískal nic navíc... byl to nejrychlejší 3. sektor prvních jízd... Zvláštní. -
huhukoktejl
20:39 02.04.2016 37.48.41.XXXJa jsem to jen bleskove prejel ze zaznamu v live timingu. Potesil mne Wehrlein a jeho P16. Zajimave bylo, ze v Q2 zajeli prvotni casy a potom uz vyjel jen Hulkenberg, skoda ... mam pocit, ze tu F1 chce nekdo dostat do kolen z nejakeho duvodu ... -
-
uzivatel000635
18:48 02.04.2016 178.209.152.XXXTak vidíš Petře, neposlechl jsem tě, neztrácel jsem čas u kvaldy... a o nic jsem nepřišel. Tento systém je nejpitomější věc, kterou vymysleli. To snad by bylo lepší, kdyby si pořadí na startu vystříleli vzduchovkou-
Petr
21:25 02.04.2016 78.157.160.XXXNechápu - přišel jsi o hodně. Kvalifikace byla moc zajímavá.. jak se vyvíjely časy v sektorech, rychlosti, jak se měnila ovladatelnost vozů s klesající teplotou. Spousta zajímavých věcí - Stoffel vs. Jenson, Valtteri vs Felipe s novým nosem a křídlem, nastavení vozů, motorů.. Zkrátka bylo na co koukat - já byl nadšen, bylo to vzrůšo a moc jsem si dnes kvaldu užil. Ale samozřejmě máš právo dělat si co chceš. Ale vypadá to, že stárneš Nedejte se strhnout negativní vlnou, byť to je teď strašně moderní vše kritizovat.-
-
Petr
20:51 03.04.2016 78.157.160.XXXTak předně si nemyslím, že byste byli méně technicky vzdělaní. Jeden člověk nemůže obsáhnout vše a mezi našimi čtenáři je spousta studentů technických vysokoškolských škol i jejich profesorů. Pokud jde o "rýpavý" dotaz - nevím. Každá kvalifikace je jiná. Mě se ale to vyřazování v Q1 a v Q2 vážně celkem zamlouvá. Snad jsem svým názorem nikoho neurazil. Prostě bych tomu dal šanci s jemnou úpravo. Rozlícení nad Q3 chápu.
-
-
uzivatel000635
11:19 03.04.2016 178.209.152.XXXAhoj Petře, já ale doma na talavizi nepoznám, jak se vyvíjejí časy v sektorech, jak se mění ovladatelnost vozů s klesající teplotou, jak si vede někdo s jiným předním hrablem, jak je který vůz nastavený... já u televize poznám akorát na jakých kdo jede pneumatikách a to je asi tak všechno. Asi máš pravdu - stárnu, těch 5 křížků mi nikdo neumaže - ale stárneme všichni Nechci být negativista, ale prostě cítím, že současná F1 mne nevzrušuje ani z poloviny tak, jako F1 z doby před 30 lety. Prostě cítím, že jsem o nic nepřišel, když jsem včera odpoledne sednul na kolo a jel se podívat na zubry u Milovic.-
Petr
20:57 03.04.2016 78.157.160.XXXJá ti to nevyčítám. Tu možnost sledovat vývoj sektorů, rychlostí, používaných směsí máš možnost sledovat, ale každého baví něco jiného a každý má právo si zvolit, jak bude využívat svůj volný čas a čím se bude živit. V F1 mám spoustu kamarádů, povykládat se zajímavými lidmi, možnost se podívat z blízka na auta, do garáži, technika je v F1 fantastická. Je možné, že jsem tím trochu zdeformován.
-
-
Mike17
12:13 03.04.2016 93.99.87.XXXAsi stárnu taky. Venku nádherně, tak jsem raději zvolil kolo. Přečetl jsem si článek a dospěl k názoru, že jsem udělal dobře. Ta projížďka byla určitě lepší, než napětí kdo se dostane do Q2. První 4 místa byly jasné už před kvalifikací (ikdyž s možným překvapením). Livitiming jsem se rozhodl letos nekupovat (s definitivním rozhodnutím čekám na Malajsii). Sledovat, jestli má Mercedes náskok 20s nebo 25s mi za těch skoro 800 nestojí.
Teď jen zvažuju, jestli neobětovat i závod. Venku je pořád krásně.-
tom11
13:07 03.04.2016 193.86.205.XXXno, nevím, jestli to není od Petra spíše troška ironie to, co Petr zmiňuje, jsou rozhodně věci zajímavé, ale jak píšeš ty, mida i Pepan, tak tohle rozhodně neuspokojí každého. možná také stárnu, ale včera jsem místo kvaldy absolvoval zápas naší pralesní soutěže a po dlouhé zimě si užil fotbálek. na výsledky jsem se průběžně koukal, ale nějak mi nepřišlo, že by mi chybělo to vidět. bohužel. ale dnešní závod si ujít nenechám. i když venku je fakt hezky-
Petr
21:01 03.04.2016 78.157.160.XXXNe, nebyla to ironie. Strávil jsem krásný víkend na horách, něco zlezl, zahrál si fotbálek s přáteli, vymetl pár hospůdek.. a přitom si kvalifikaci nenechal ujít, takže moc nerozumím tomu, proč by někdo nemohl skloubit projížďku na kole, návštěvu bobrů a v 17 se mrknout na kvaldu někde u piva s přáteli a hezky jim to okomentovat. Tu jednu hodinku jsem tomu moc rád věnoval a skvěle se bavil. Pokud někdo zvažuje, zda obětovat závod, tak se mu vůbec nedivím, už to není fanoušek F1. Ale v životě to tak chodí, léta a děti přibývají a zájmy se mohou měnit (netvrdím, že někdo dělá něco lépe či hůře).-
Mike17
11:23 04.04.2016 93.99.87.XXXMožná máš pravdu a přestávám být fanoušek F1. Nevím, jestli je to věkem, nebo se mi za těch víc jak 30 let sledování F1 okoukala, nebo je to tím kam poslední dobou směřuje. Poslední dobou vyhrává někdo, komu fandím a přesto nějak nemám touhu dát přednost tomu to vidět, před jinými aktivitami. Nechce se mi hledat hospodu v 17h, kde nějakým zázrakem budou zrovna mít puštěný placený kanál a přitom muset strpět komentář Richtera.
Řekl bych, že mi nejvíc vadí předvídatelnost výsledků. Vyhraje Mercedes o parník před Ferrari a o 2 parníky před zbytkem. Kdo z nich vyhraje titul si rozhodne vedení Mercedesu samo. Čekat, jestli nějaká kolize či porucha naruší náhodou předem jasné pořadí, nebo sledovat boj o 5-té místo mi adrenalin do žil nějak nevhání. Nový formát kvalifikace tomu rozhodně neprospěl. Jen přesunul odpovědnost za výsledek víc z pilotů na boxy (správné načasování výjezdu).
Určitě se na nějaké závody podívám, ale budu se hlavně těšit, jestli se příští rok na tomto něco změní.
-
-
-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
18:28 02.04.2016 78.45.253.XXXDoufám, že nastane návrat ke staré kvalifikaci, tohle je hnus... v podstatě v polovině každé Q bylo jasné kdo vypadne, do konce... po druhých pokusech v Q1 bylo jasné, že Perez další kolo už nestihne, Ericsson už z boxu stihnout nevyjede a Wehrlein do boxu teprve pojede, takže už taky další kolo nestihne, to obdobné se v podstatě stalo v Q2, a v Q3 bylo všem jasné, že druhé kolo pojedou jen Mercedesy a Ferrari... Fakt zlatá kvalda let předešlých...
asi největší ode mne patří Pascalovi, s ***, pardom MRTem málem postoupil do Q2!
Stoffel jasně ukázal, že by místo v F1 měl mít, a pokud jej nezíská příští rok, tak to bude smutné!
Jinak pochvala ještě Hulkovi, Ricciardovi a Grosjeanovi, kteří taky dobře zajeli :) (tuším, že Grosjean příští rok dvojka v u Ferrari)
Mercedes musí mít kvalifikační režim pro PJ, a ještě další kvalifikační režim pro PJ, když jim je Ferrari blízko... protože se oba jezdci Mercedesu po prvním pokusu, kdy jim bylo Ferrari hodně blízko, dokázali zlepšit od půl sekundy (kdyby Ham neudělal chybu, měl by čas na urovni Rosberga, tak taky počítám půl sekundy :) ) a to je docela dost, když už v tom prvním kole jeli dost na limitu, viz Hamova chyba...
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Duncan66
18:19 02.04.2016 89.29.32.XXXTak doufam, ze pote co jsme videli dve nejnudnejsi kvalifikace za poslednich x let v rade, ze s tim konecne neco udelaji. Proc jim tedy nepridali minimalne jednu sadu do kazde casti, aby melo smysl riskovat a byt porad ne trati a zkusit minimalne 2 pokusy, lepe 3. Nebo proc nenaridi napr. do Q1 a Q2 nejake tvrde pneu, aby mohli jezdit celou dobu aniz by pneu byly degradovane apod.? Vzdyt by se to dalo v pohode domyslet, ale oni zase vymysli nesmyslne polovicate reseni. Nejhorsi na tom je, ze clovek vi, ze to nejsou idioti a presto vymysli veci, ktere muze napadnou pouze idiota -
Easy
18:11 02.04.2016 82.144.151.XXXMít více sad pneu pro kvalifikaci a žádné vyřazování... Už mě štve, že v miliardovém sportu se šetří gumami a zbytečně se kvalda váže se strategií do závodu. V kvalifikaci by se měl každý snažit být co nejrychlejší a nevypouštět pokusy jenom kvůli taktizování s pneu do závodu... A zrušit vyřazování po 90s...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek