DISKUZE K ČLÁNKU Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G
Piloti Formule 1 by dle nejnovějších simulací mohli ve vozech pro sezónu 2017 v zatáčkách zažívat přetížení přesahující 5,5 G. Nepovede to k dalším změnám v technických pravidlech, byť je Charlie Whiting s bezpečností okruhu spokojený?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
09:51 31.03.2016 88.101.0.XXXJakých hodnot přetížení v zatáčkách dosahovaly wingcary?-
-
uzivatel000635
15:22 02.04.2016 178.209.152.XXXTakže nic nového, to už tu bylo v éře před cca 30 lety - jinými slovy místo návratu k závodění se raději vydáme jinou cestou BRUSÉÉÉL!!!
-
-
-
uzivatel001983
08:52 31.03.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
09:01 31.03.2016 77.240.188.XXXSice mě to nenapadlo počítat, ale také mě příjde pří zrychlení o 35 km/hod zvýšení přetížení o 2,3 G nesmyslné. -
Face
11:26 31.03.2016 37.188.238.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001983
12:37 31.03.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Face
06:51 01.04.2016 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
skejpa
08:31 31.03.2016 88.146.158.XXXK čemu ta honba za rychlostí je ? Ano, taky bych byl rád, kdyby formule byly rychlé jako v roce 2004 ale ještě radši bych byl, kdyby se při té rychlosti dalo předjíždět. Už nyní je za auty tak masivní vír, že díky závislosti na aero není možné jezdit za sebou a oni aero ještě více podtrhnou, takže při vyšší rychlosti se za sebou neudržej už vůbec. To bude znamenat méně předjíždění a opět další úpadek F1 :/
Otázka na Petra: Jsou tyto pravidla již "hotová věc" nebo je ještě šance, že to přehodnotí, když se do toho teď tolik lidí obulo ? (Ham, Wolf, Simonds,...)-
airwar1939
09:05 31.03.2016 77.240.188.XXXTy aero úpravy mě příjdou jako krok mimo, pokud rozšíří a níží zadní křídlo, plus rozšíří difuzor tak to logicky povede k výraznému nárustu výru za vozem, a tedy se sníží možnost jezdy vozů blízko za sebou.
Podle mě, pokud chtěli vozy zrychlit v zatáčkách, měli povolit širší pneumatiky a povolit wingcary, ale difuzory ještě více omezit.-
uzivatel001995
09:15 31.03.2016 217.66.185.XXX -
mi88ki
09:35 31.03.2016 165.72.200.XXXMožná se mýlím, ale difuzory nejsou tolik citlivé na "špinavý vzduch".
Pro lepší možnost jezdit v těsném závěsu, je potřeba získat více mechanické přilnavosti, více přítlaku generovaných podlahou a difuzory a naopak velmi omezit aerodynamickou přilnavost.
Podobně to mají v GP2, samozřejmě zde jde o poměr mechanické přilnavosti vs. aerodynamika a problém s jízdou v závěsu tam není. Stačí naladit podobný poměr i v F1 a je po problému.
-
Tomur
22:03 31.03.2016 188.175.122.XXXJenže difuzor dělá přítlak vzadu a při jízdě v těsném závěsu za sebou se ztráta přítlaku zadního vozu nejvíce projeví na jeho přední nápravě. Difuzor za sebou špinavý vzduch vyrábí, takže zvětšit ho mi přijde docela jako nesmysl, co zase o něco více zkomplikuje předjíždění
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek