DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré

Od Bahrajnu bychom se nemuseli dočkat návratu staré formy kvalifikace. Prezident FIA Jean Todt totiž usiluje jen o lehkou úpravu její závěrečné části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 24.03.2016 10:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 24.03.2016 08:01
Jean Todt je typický příklad člověka, který nemá… »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2016 07:57
Hele, když hybrid, tak pořádnej. Já chci v Q1… »
» uzivatel001995 (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2016 08:47
V Q3 všichni nové gumy, které vydrží min 15 kol a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    V cem byla letosni Q1 a Q2 lepsi, nez ta lonska? Vzdyt minuly rok se jezdilo do poslednich vterin a na trati bylo radove vice vozu, nez pri letosni Q1 a Q2 kdy po 5 minutach byly na trati 1-2 vozy, nekdy dokonce nikdo.
    Osobne mi to ze strany FI a dalsich prijde pouze jako obhajovani vlastnich zajmu, kdy je vetsi pravdepodobnost, ze jejich vozy budou v kvalifikaci delsi dobu v zaberu kamer. Nejde jim vubec, ale vubec o nejake vetsi drama a zabavnost pro divaky.
    A je smutne, kdyz ti co to vymysleli tak misto aby priznali pochybeni a reseli to, tak se budou zase vykrucovat jako Zeman s Peroutkou. Zajimalo by me, zda jsem neobjektivni v tom, ze mi prijde F1 cim dal vice politicka, nebo byla tak odporne zdegenerovana vzdy 17

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001995

    uzivatel001995

    217.66.185.XXX
    V Q3 všichni nové gumy, které vydrží min 15 kol a pro všechny stejné. Každých 90sec se všem vyresetují časy, platí pouze aktuální čas, vypadává ten s nejhorším aktuálním časem. Dech beroucí honička. Do závodu první osmička libovolná nová sada – tím se podpoří nové pravidlo o třech různých sadách pro závod. Mj. nové gumy pro všechny.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jo, a stačí jedna žlutá fáze a rozhodovat bude kdo pojede ve žlutém sektoru nejrychleji?
      Nemluvě o tom, že na některých tratích nebo za mokra se jezdí mnohem déle než těch 90 sec. Takže podle tebe všichni bez času ?

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001995

        uzivatel001995

        217.66.185.XXX
        Jasně, pro každou trať jiný časový limit.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          A jak poresis vypadnuti 7 pilotu ve 12 minutach, kdyz bude mokro v Belgii apod. a kolo bude trvat dve a pul minuty? 13

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001995

            uzivatel001995

            217.66.185.XXX
            Existuje selský rozum a detaily se vždy přizpůsobí. Přece nebudou takoví pitomci, že v půli zastaví a vystoupí? To je ten problém, zrušit cokoliv umí každý, ale přijít s něčím co dokáže něco zrealizovat je halt problém. Řešit kvalifikaci v tuto dobu je ptákovina!

            Rovněž se mi nelíbí nový formát kvalifikace, hlavně když je zde něco co se snaží přikrýt a humbuk kolem kvalifikace jim asi hraje do karet. Kvalifikací nám akorát zacpali huby a neřveme skrze tiché motory a jejich řešení oddálí tímto momentem až za horizont 2020. To je ten hlavní problém...

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Jean Todt je typický příklad člověka, který nemá svůj vlastní názor, ale tvrdě jej obhajuje.

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.137.XXX
    Hele, když hybrid, tak pořádnej. Já chci v Q1 vyřazovačku, Q2 podle loňských pravidel a v Q3 super pole 20

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama