DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor

Čtyřnásobní šampioni se po nástupu éry hybridních šestiválců museli vzdát svého postavení, následovaly rozpory o kvalitách motorů Renault, jehož důsledkem málem byl odchod ze scény F1. Red Bull se proto nevzdává myšlenky na vlastní pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 25.03.2016 11:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MeVo (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 16:38
Pozor !! Redbull požaduje konkurenceschopný motor… »
» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 17:13
Já jsem teda McLaren nikdy moc nemusel a po té… »
» RoBertino (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 17:51
U Red Bullu bych spíš řekl, že trpí "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Sdělení o vlastním motoru jsou akorát populistické kecy. Tohle by Markovi Mateschitz nikdy nezaplatil. Kecy to byly i v době, kdy Red Bull sbíral jeden titul za druhým, ale tehdy by možná Mateschitz na to kývl. Po loňské "úspěšné" sezóně a zářném příkladu Hondy na to není ani minimální šance. Pokud bude Renault i v budoucnu zaostávat, tak to Red Bull zabalí, ale vlastní motor nikdy vyvíjet nebude.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Když se do toho článku začteš pořádně, zjistíš, že o výrobě vlastního motoru neřekl ani slovo. Mluvil o tom, že by si našli nějakého výrobce. Což v současných podmínkách je skoro stejné sci-fi jako si ho vyrobit. Po tom jak dopadla Honda a Renault se do toho při těch nákladech sotva někdo pustí. Počet výrobců motorů v F1 při současných pravidlech se spíš zmenší, než zvětší. A RB v tomto faktu hraje nulovou roli.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • MeVo

    MeVo

    89.102.207.XXX
    Pozor !! Redbull požaduje konkurenceschopný motor !! takže Ferrari, Honda, Renault a Mercedes vyvýjí, utrací, testují a makají několik let na tom aby měli pro sebe ten nejlepší motor aby mohli konkurenceschopně závodit v šampionatu f1. Helmut jen přijde a řekne požadujeme pokud možno ten nejlepší motor a pak vás snim zadupeme do země, děkujem. Jako jejich řeč se mě vůbec nelíbí a ani trochu se nedivím Ferrari že u nich s tímto požadavkem neuspěli. V tomdle u mě hodně stoupl Dennis s McLarenem i když na něj a na tým ted kde kdo plive ale on Dennis neplakal do medií že jim Mercedes utekl a že už jim nedá to nejlepší co mají atd... prostě spolkl hořkou pilulku, zatnul zuby a pustil se do práce. Sehnal pro svůj tým dodavatele motoru začli od 0, plácají se 2 roky na dně a snaží se vydobít z5 jejich stracenou pozici a jejich jméno, až se jim to povede, bude u mě Dennis docela hrdina. Až bude mět Honda vyladěný a výkoný motor tak pak zazvoní zvonek a za dveřma bude stát Helmut s kufříkem peněz od Dietricha a řekne " Máme tady plnej kufr peněz ale poždujeme to nejlepší co máte " Pak jen doufám že mu před nosem bouchnou s dveřma stejně jako to udělal Marchione.

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jenom bych opět zopakoval, že Honda se vrátila do F1 počtvrté a pokud se podíváme na její výsledky, nikdy nedrtila soupeře od samotného začátku. Třeba její motorová účast v 80. letech naplno vygradovala až po téměř třech sezónách. V tomto směru bych rozhodně Dennisovi nic nevyčítal, spíš bych ho ocenil, že po prvotním neúspěchu nepráskl do koní a nejel jinam.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já jsem teda McLaren nikdy moc nemusel a po té špionážní aféře už vůbec ne, ale za ten krok s Hondou si u mě hodně vylepšili renomé. Prostě se nevezou v proudu, ale hledají své vlastní řešení. Za to jim fandím, aby to dotáhli do vítězného konce. Dennis je holt muž činu a ne nějaká pavlačová referentka, která už několik let vede řeči o vlastním motoru. 12

        + 14 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        89.102.207.XXX
        Určitě a já si ani nemyslím že dva, tři roky dole jsou nějak moc. Když se podíváme do historie F1 tak i ti nejlepší měli někdy dlouhá období kdy na tom nebyli dobře.Bude to nějakou dobu trvat ale nepochybuji o tom že se dostanou z5. Líbilo by se mě kdyby se Redbull jako špičková a bohatá stáj F1 pokusila o něco podobného.Jistě, není jednoduché najít spojence kteří chtějí do F1, ale o tom ten boj v F1 je. Prostě nejde mět lusknutím prstu tu nejlepší techniku.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          U Red Bullu bych spíš řekl, že trpí "syndromem úspěchu". Čtyři roky na špici, což měl určitě odraz v mnoha oblastech, a najednou si kecli na zadek a zjistili, že tahají za kratší konec. To už způsobilo konec i jiným slovutným jménům, nejen v F1.

          + 14 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001836

            uzivatel001836

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              dannak

              10.131.12.XXX
              Myslíš to neustálé shazování svého motorového partnera ? Ano, to zcela jistě ty zbylé dva potenciální dodavatele velmi motitovalo, aby jim dodávali.
              Upřímně jsem velmi rád, že Merc i Ferrari ukázali, že o takového zákazníka nestojí.

              + 10 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.137.XXX
    To už by ale měli začít soustružit, pokud to chtějí do příští sezóny stihnout 03

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Redbull Racing představuje:
    po úspěšném mnohadílném seriálu motorstory 2015 následuje toužebně očekávané pokračování v podobě motorstorry 2016 - toto je díl první 03

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama