DISKUZE K ČLÁNKU Radiová komunikace - co přesně se v sezóně 2016 smí a co už ne?
Všichni účastníci letošního šampionátu F1 dostali ještě před přesunem na místo konání prvního závodu sezóny 2016 přesné znění úprav a omezení radiové komunikace. Jak lze na první pohled posoudit, jde o mnohem tvrdší omezení, než se původně počítalo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Radiová komunikace - co přesně se v sezóně 2016 smí a co už ne?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
rock
08:19 18.03.2016 37.188.233.XXXTak nevím. 2/3 z toho, co povolili, pilot buď vůbec nepotřebuje vědět nebo je mu po nich houby (push hard, časy soupeřů, problémy soupeřova vozu, pokud jsou daleko od sebe), vidí nebo by v nějakém rozsahu mohl vidět a vyhodnotit sám (počasí, mokrá trať, vlastní výjezd z trati, problémy soupeřova vozu, pokud jsou v kontaktní vzdálenosti, přejíždění obrubníků), mohl by se dovědět z volantu (povolení DRS, vyřazení z kvaldy, vlajky na trati), od traťových komisařů na trati pomocí vlajek a světel (překážka v konkrétní zatáčce) nebo by úplně stačilo, kdyby mu to ukázali na ceduli při průjezdu kolem pitlane (aktuální pořadí, zbývající čas).
Zakázal bych rádiovou komunikaci úplně a omezil bych to na pokyn k odstoupení ze závodu v případě fatální technické poruchy. Zbytek bych nechal na traťových maršálech, ceduli na boxové zídce a na signálech na volantu. -
uzivatel001722
20:15 17.03.2016 88.102.251.XXXNěkterým bodům vážně nerozumím. Například bod 18 nebo "Změna nastavení předního spoileru při další zastávce v boxech".
Bylo by možné přidat odkaz na oficiální dokument? Děkuji.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek