DISKUZE K ČLÁNKU Motor v hlavní roli: Pro Renault jsme nyní nejlepší sázka, uvedl Marko

Odborný konzultant Red Bullu, Helmut Marko, v rozhovoru pro oficiální stránky F1 okomentoval situaci týmu, jezdce i jejich šance v nadcházející sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor v hlavní roli: Pro Renault jsme nyní nejlepší sázka, uvedl Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.03.2016 14:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 11 lidí) 13.03.2016 09:26
Koukám, Red Bull má tak neuvěřitelné ego po těch… »
» jumpman (Hlasovalo 9 lidí) 13.03.2016 11:26
já jen předkládal alternativní pohled na věc *03… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 13.03.2016 11:53
Já jsem Marka pochopil velice dobře. Vítězný vůz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    Koukám, Red Bull má tak neuvěřitelné ego po těch titluech, jenže F1 fungovala bez red bullu daleko dřív a snad i možná líp, kdy fans nemuseli poloushcat fut jejich brekot, můžou za to pneu (2013 - pak je Pirelli museli jen kvůli RB měnit), je to kvůli motoru, poslední dvě sezony .. Ferrari a McLaren brečí, že podvadíme přitom ne (Monako 2012 tuším, kdy měli nelegální díly na autě, nedotali DQ jen varování) s Red Bullem se zachácí až moc v rukavičkách, proliskat je ať se probudí

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Rb = 2 zdravé soukromé týmy... Rozhodně přináší významnou přidanou hodnotu...

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        RB začal jezdi od 05, STR od 06, předtím F1 nefungovala?

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jistěže fungovala, ale bez nich by bylo loni 8 týmů, letos 9. Navíc to nejsou týmy tak nějak do počtu, ale minimálně průměr.
          Takže nesporně nějakou hodnotu do F1 přináší.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            90.180.138.XXX
            Ano přináší to bezpochyb, zpochybňování ostatních týmu, neustále kritizuje současný stav F1 a neustále hrozý odchodem, to vrhá na fans F1 velký pozitiva 03

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mateschitz by měl Marka vyměnit. Člověk, který je přesvědčen o tom, že Renault vyhodil velký balík peněz aby se dostal do F1 a pak bude cpát to nejlepší do cizího týmu, není duševně zcela zdráv a měl by se léčit. Jinak by se mohlo stát, že loňské motorové problémy Red Bullu byly pouze malou ouverturou toho, co může Marko Red Bullu připravit v příštích létech.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, dá se na to podívat také z druhé strany - po naprosto neoprávněné kritice ze strany red bullu v sezoně 2014 ztratili zaměstnanci renaultu jakoukoliv motivaci spolupracovat s tímto "týmem" a to gradovalo sezonou 2015, kdy se red bull vměšoval do vývoje motoru 13
        A s tím illienem to není zas tak horké, že by jim navrhnul celou spalovací jednotku, renault řekl, že některé jeho návrhy řešení davájí smysl a že je nejspíš použije. Pokud by to bylo tak jednoduché, že illien dokázal zlepšit motor renaultu o 100% (jak z některých komentářu občas vyplývá) mohl red bull uzavřít smlouvu s jeho ilmorem a brát motory letos od něj, místo toho, aby museli se staženým ocasem přilézt zpět k renaultu....

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            já jen předkládal alternativní pohled na věc 03 v roce 2014 renault rozhodně nejhorší nebyl, ale na mercedes mu dost chybělo, přesto se z red bullu nesla jen kritika a to mohlo způsobit onu ztrátu důvěry a motivace...

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já jsem Marka pochopil velice dobře. Vítězný vůz F1, to je vyladěný vůz a k němu vyladěný motor. Marko chce, aby se motor ladil podle nich a ne podle továrního vozu, tak jako to bylo ve vítězné éře Red Bullu a Vettela. A nechápu, proč by to Renault dělal, když se rozhodli stavět svůj vůz.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Tohle jsou kecy... Marko říká: Platí mě RB, kopu za RB (Pohádky o šasi mu jsou u zádele)...

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama