DISKUZE K ČLÁNKU Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?
Claire Williamsová vyzývá fanoušky, aby s kritikou nového systému kvalifikace počkali až na Velkou cenu Austrálie a dali mu šanci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 6 lidí)
07.03.2016 14:55
Zase tak jistý bych si nebyl co se komu bude vést… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
13:07 09.03.2016 165.72.200.XXXVedení F1 by měla o změnách nejdříve diskutovat, zajistit si podporu a až potom nasadit a ne obráceně.
A je tu ještě jedna věc, kterou nikdo neřešil a to je věc bezpečnosti. Po vyřazení totiž nastane opakovaně situace, kde dva vozy budou vyřazeny a nebudou mít důvod pro rychlou jízdu ba naopak a zbytek pole se pak bude snažit o co nejrychlejší kolo, což je velmi "vražedná" kombinace !!!
Ze sportovního hlediska bude velmi neférová situace, kdy se na schnoucí trati bude každý snažit zajet své kolo na poslední možnou chvíli, což znamená, že jezdci budou za těchto okolností jezdit dost pohromadě a o výsledku dost často rozhodne, kdo bude mít možnost jet v čistém vzduchu a kdo narazí na pomalý vůz. A nedej bože, že někdo chytne na zrychlující trati např. žluté vlajky a už nestihne další kolo.
Na základě těchto skutečností je to podle mě totální zhovadilost !!!! -
Lucas
11:48 07.03.2016 94.112.99.XXXUrčitě už se nebude začínat na tvrdší směsi (tipuji, že tu nevyužijí v průběhu kvalifikace vůbec), ale těch měkkých také mnoho nemají. TOP týmy si myslím dají v Q1 i Q2 jedno ostré kolo a když se povede už nevyjedou. Mlýnice na trati tak zbyde jen na ty ohrožené a těmi budou pravidelně jen vozy Manoru, Sauberu, McLarenu, Renaultu, Haas a na střídačku Force India a Toro Rosso. Překvapení se může konat pouze v případě deště a nebo nějakých velkých zmatků a nedorozumění - jak se někdy u Ferrari stává-
Rostislav M.
14:55 07.03.2016 195.144.97.XXXZase tak jistý bych si nebyl co se komu bude vést a co ne. Jako fanda McLarenu očekávám jejich vzestup. Stejně tak ForceIndia může být lepší jako RedBull. Jeden nikdy neví....stejně tak Haas může vystřelit - jeden nikdy neví.
-
-
Duncan66
10:56 07.03.2016 89.29.32.XXXJinak mi se z tech zmen osobne nejvice libil ten plan, kdy Q1 a Q2 by byly nove, ale Q3 by byla po staru, neboli celou dobu vsech 8 aut a co nejvice sad pneu aby nemeli problem zkusit minimalne dve rychla kola, mozna bych dal sanci i na tri pokusy pridanim sady a prodlouzenim doby. -
Duncan66
10:54 07.03.2016 89.29.32.XXXOk, je nejaky koncept, ale jak se tato zmena projevi na poctu sad pneumatik v kvalifikaci? Pridaji kazdemu pilotovi minimalne jednu sadu pro kazdou cast kvalifikace? Pokud ne, tak je to preci zmena uplne k nicemu. Nebo uz to poresili a prehlidnul jsem to?-
Petr
11:07 07.03.2016 109.81.245.XXXOproti loňsku se žádné pneumatiky nepřidávají (pouze si týmy budou moci částečně vybírat ze tří sad - místo dvou sad určených Pirelli). Z tohoto pohledu se toho tedy tak moc nemění - stále půjde o jedno ostré kolo na té nejměkčí sadě, které si vyberou (více takových kol nevydrží, resp. pak už ten čas klesá).
-
-
Rostislav M.
08:41 07.03.2016 195.144.97.XXXTen koncept není úplně marný - bude se více jezdit, více závodit. Nebudou se pak ale více šetřit pneumatiky v závodě, když se jich víc použije v kvalifikaci? Nebo na kvaldu bude sada či dvě navíc? -
Lahva
08:29 07.03.2016 91.141.3.XXXKdo hrál nějaké hry, tak je to trochu jako klasická eliminace, prostě se na to bude muset šlapat. Jsem zvědavý, jak to bude fungovat v praxi ve skutečnosti.
Oproti současné kvaldě nic nemám. S novou si nejsem 100% jistý, ale dám jí šanci. Jediné co si myslím, že by bylo třeba od Pirelli na tenhle způsob trvanlivější pneu. Aby to nebyl úplný all in na jedno kolo jako teď.-
huhukoktejl
09:59 07.03.2016 193.228.234.XXXVidím to obdobně, třeba to bude lepší, možné to je. Spíš mi vadí ten způsob zavedení, působí to neprofesionálně.. a zatím mám trochu obavu, jak to bude vypadat v závěru, aby fakt nebyla prázdná trať.. -
-
tom11
13:39 07.03.2016 77.48.94.XXXtaky to úplně nezatracuji. naopak. jsem hodně zvědav. mohlo by to být zajímavé, jenom to množství pneu mě dost štve. chápal bych, kdyby měli všichni stejné množství na kvaldu a mohli je použít dle svého uvážení v jednotlivých částech a na závod měli zase všichni předem nahlášené počty těch sebou vybraných sad.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek