DISKUZE K ČLÁNKU Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?

Claire Williamsová vyzývá fanoušky, aby s kritikou nového systému kvalifikace počkali až na Velkou cenu Austrálie a dali mu šanci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.03.2016 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 07.03.2016 13:39
taky to úplně nezatracuji. naopak. jsem hodně… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2016 14:55
Zase tak jistý bych si nebyl co se komu bude vést… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 07.03.2016 10:57
Ne to prave neni jako "eliminace ve hrach… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Vedení F1 by měla o změnách nejdříve diskutovat, zajistit si podporu a až potom nasadit a ne obráceně.

    A je tu ještě jedna věc, kterou nikdo neřešil a to je věc bezpečnosti. Po vyřazení totiž nastane opakovaně situace, kde dva vozy budou vyřazeny a nebudou mít důvod pro rychlou jízdu ba naopak a zbytek pole se pak bude snažit o co nejrychlejší kolo, což je velmi "vražedná" kombinace !!!

    Ze sportovního hlediska bude velmi neférová situace, kdy se na schnoucí trati bude každý snažit zajet své kolo na poslední možnou chvíli, což znamená, že jezdci budou za těchto okolností jezdit dost pohromadě a o výsledku dost často rozhodne, kdo bude mít možnost jet v čistém vzduchu a kdo narazí na pomalý vůz. A nedej bože, že někdo chytne na zrychlující trati např. žluté vlajky a už nestihne další kolo.

    Na základě těchto skutečností je to podle mě totální zhovadilost !!!!

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lucas

    Lucas

    94.112.99.XXX
    Určitě už se nebude začínat na tvrdší směsi (tipuji, že tu nevyužijí v průběhu kvalifikace vůbec), ale těch měkkých také mnoho nemají. TOP týmy si myslím dají v Q1 i Q2 jedno ostré kolo a když se povede už nevyjedou. Mlýnice na trati tak zbyde jen na ty ohrožené a těmi budou pravidelně jen vozy Manoru, Sauberu, McLarenu, Renaultu, Haas a na střídačku Force India a Toro Rosso. Překvapení se může konat pouze v případě deště a nebo nějakých velkých zmatků a nedorozumění - jak se někdy u Ferrari stává 14

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      195.144.97.XXX
      Zase tak jistý bych si nebyl co se komu bude vést a co ne. Jako fanda McLarenu očekávám jejich vzestup. Stejně tak ForceIndia může být lepší jako RedBull. Jeden nikdy neví....stejně tak Haas může vystřelit - jeden nikdy neví.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Jinak mi se z tech zmen osobne nejvice libil ten plan, kdy Q1 a Q2 by byly nove, ale Q3 by byla po staru, neboli celou dobu vsech 8 aut a co nejvice sad pneu aby nemeli problem zkusit minimalne dve rychla kola, mozna bych dal sanci i na tri pokusy pridanim sady a prodlouzenim doby.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Ok, je nejaky koncept, ale jak se tato zmena projevi na poctu sad pneumatik v kvalifikaci? Pridaji kazdemu pilotovi minimalne jednu sadu pro kazdou cast kvalifikace? Pokud ne, tak je to preci zmena uplne k nicemu. Nebo uz to poresili a prehlidnul jsem to?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Oproti loňsku se žádné pneumatiky nepřidávají (pouze si týmy budou moci částečně vybírat ze tří sad - místo dvou sad určených Pirelli). Z tohoto pohledu se toho tedy tak moc nemění - stále půjde o jedno ostré kolo na té nejměkčí sadě, které si vyberou (více takových kol nevydrží, resp. pak už ten čas klesá).

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    195.144.97.XXX
    Ten koncept není úplně marný - bude se více jezdit, více závodit. Nebudou se pak ale více šetřit pneumatiky v závodě, když se jich víc použije v kvalifikaci? Nebo na kvaldu bude sada či dvě navíc?

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    91.141.3.XXX
    Kdo hrál nějaké hry, tak je to trochu jako klasická eliminace, prostě se na to bude muset šlapat. Jsem zvědavý, jak to bude fungovat v praxi ve skutečnosti.

    Oproti současné kvaldě nic nemám. S novou si nejsem 100% jistý, ale dám jí šanci. Jediné co si myslím, že by bylo třeba od Pirelli na tenhle způsob trvanlivější pneu. Aby to nebyl úplný all in na jedno kolo jako teď.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Vidím to obdobně, třeba to bude lepší, možné to je. Spíš mi vadí ten způsob zavedení, působí to neprofesionálně.. a zatím mám trochu obavu, jak to bude vypadat v závěru, aby fakt nebyla prázdná trať..

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Ne to prave neni jako "eliminace ve hrach". Tady nebude kvalifikace zavod a posledni vypadne. Bude to podle zajeteho casu, neboli zajedes dobry cas a muzes v klidu zajet do garaze a cekat na dalsi fazi.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        taky to úplně nezatracuji. naopak. jsem hodně zvědav. mohlo by to být zajímavé, jenom to množství pneu mě dost štve. chápal bych, kdyby měli všichni stejné množství na kvaldu a mohli je použít dle svého uvážení v jednotlivých částech a na závod měli zase všichni předem nahlášené počty těch sebou vybraných sad.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama