DISKUZE K ČLÁNKU Druhé testy v Barceloně, 3. den: Räikkönen vyzkoušel ochranu kokpitu, překonal rekord

Ve čtvrtek týmy letos posedmé vyrazily na Circuit de Catalunya, aby zvládly předposlední porci testovacích kilometrů. Černým písmem se zapíše dnešek do nedlouhé historie Haasu, Ferrari naopak provedl dva daleko příjemnější záznamy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhé testy v Barceloně, 3. den: Räikkönen vyzkoušel ochranu kokpitu, překonal rekord

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 04.03.2016 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000820 (Hlasovalo 14 lidí) 03.03.2016 16:55
To je teda hnus, velebnosti. Ano, to co se stalo… »
» skejpa (Hlasovalo 13 lidí) 03.03.2016 09:29
Fuj, to Halo je fakt hnus. »
» uzivatel001974 (Hlasovalo 13 lidí) 03.03.2016 10:00
ten rantl vypadá příšerně .. to už by byl lepší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ludwei

    Ludwei

    80.251.241.XXX
    Pokud ochranný prvek Halo bude součástí vozu, už mě to ani snad nebude připomínat otevřený monopost, jak jsem od prapočátku F1 byl zvyklý.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    84.246.162.XXX
    To je teda hnus, velebnosti. Ano, to co se stalo Bianchimu je hrozné, ale když půjde o bezpečnost bez kompromisu, nebude to už show a pěkná podívaná. Když tak poslední dobou sleduju F1, tedy spíš sleduju méně a méně, jsem moc rád, že je na co vzpomínat. Druhá polovina 90" byla supr podívaná a i doba dominance Ferrari nebyla vůbec špatná a pak ty souboje Schumachera s Alonsem. To byla F1 a tak si ji pamatuju, zvuk desetiválců, doplňování paliva, kvalifikační pneumatiky... Tohle je parodie na závody a ten oblouk to fakt jen dorazil. 18

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    Čas Alonsa na SM pomalejší než co měl první den na měkkých, McLaren stále nejezdí plný výkon

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    178.165.128.XXX
    To je pořád breku o neatraktivnosti a odlivu fanoušků - načež představí takovouhle p..... 02

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pokud by na trati i laik podle zvuku, rychlosti a akcelerace poznal rozdíl mezi F1 a F2, myslím si že tahle p.... by byla to polední, co by divákům na závodech vadilo.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Tohle mi přijde jako stále omílaný nesmysl... GP2 je rychlá tak, aby připravila jezdce na F1... Když jí zpomalíme, tak F1 atraktivnější nebude... Když zrychlíme F1, tak zrychlí GP2 taky, protože jejím cílem je připravit jezdce na F1...

        Navíc je to hrozně relativní... Byl jsem na MotoGP a rozdíl mezi GP, Moto2, Moto3 je cca 6 sec resp. 12 sec... Což není úplně málo... Ale stejně sleduješ jen malý úsek trati a zvláště v těch pomalých pasážích, které jsou atraktivní, ten rozdíl moc vidět není... GP motorka je větší a víc řve, řídí ji hvězda... Ale i když je o 6sec na kolo rychlejší v praxi to tedy znamená cca 1,2 sec na 1km... Pokud vidíš 100m trati cca tak je to 0,12 sec... To lidským okem nepostřehneš... V TV je to trochu o něčem jiném, ale naživo to fakt není velký rozdíl...

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nesmysl je Tvůj výplod. F1 by měla být královna motorsportu. Měla by být jedinečná svojí rychlostí, akcelerací i dalšími parametry. Pilot by měl absolvovat F2 a pokud postoupí do F1, i tady by se měl hodně učit aby zvládl mnohem rychlejší a výkonnější stroj. Pokud bude rozdíl mezi F2 a F1 zanedbatelný, ztrácí F1 svoji jedinečnost, tím a opodstatnění a následkem toho i diváky. A pak. Absolvování závodu by měl být heroický sportovní výkon. I sami závodníci říkají, že ta fyzická náročnost se v průběhu let kamsi vytratila. A i to.je důvod, proč klesá sledovanost. Na pilotovi by po absolvování závodu mělo být vidět že podal sportovní výkon a ne že vyvezl děcka na Matějskou.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • MeVo

          MeVo

          89.102.207.XXX
          Ono jako pořád řešit to jestli je je vidět nebo není taky není uplně správně.To že to není postřehnutelný na první pohled ještě neznamená že je to ok.Ne vše je vidět zrakem a dá se změřit pohledem, jako třeba vaha auta, nebo maximalní rychlost (taky nepoznaš pohledem jestli jede 350 nebo jen 320) nebo teplota brzd při brždění, rychlost s jakou f1 dokaže zabrzdit atd. atd.. ale přesto jsou to čísla co lidi zajímají a nechavají se jimi rádi fascinovat.Třeba vaha formule už tak sexy jako dřív není, max rychlost je ok ale rychlost v zatačkach už taky neni uplně to co to bývalo atd..O motory se taky zajímáme a není nam lhostejné jestli maji 600kW nebo 700kW ač to není vidět.Prostě o statistiky se lidi zajímají.Sám jsi ve svém přízpěvku zmínil spousty čísel.
          Člověk by se neměl upínat jen na to co vidí pouhým pohledem i ty "neviditelný" věci mají své kouzlo.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    V souvislosti s novou ochranou kokpitu mě napadá následující otázka - bude i v příštím roce platit ta pitomost že pilot bude moci jen jednou za sezónu změnit design své přilby, když jej díky této ochraně skoro nebude vidět?

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001974

    uzivatel001974

    144.36.130.XXX
    ten rantl vypadá příšerně .. to už by byl lepší krytý kokpti jako ve WEC

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Rád bych viděl testy za deště.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Fuj, to Halo je fakt hnus.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama