DISKUZE K ČLÁNKU Druhé testy v Barceloně, 3. den: Räikkönen vyzkoušel ochranu kokpitu, překonal rekord
Ve čtvrtek týmy letos posedmé vyrazily na Circuit de Catalunya, aby zvládly předposlední porci testovacích kilometrů. Černým písmem se zapíše dnešek do nedlouhé historie Haasu, Ferrari naopak provedl dva daleko příjemnější záznamy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhé testy v Barceloně, 3. den: Räikkönen vyzkoušel ochranu kokpitu, překonal rekord
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000820
(Hlasovalo 14 lidí)
03.03.2016 16:55
To je teda hnus, velebnosti. Ano, to co se stalo… »
» uzivatel001974
(Hlasovalo 13 lidí)
03.03.2016 10:00
ten rantl vypadá příšerně .. to už by byl lepší… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000820
16:55 03.03.2016 84.246.162.XXXTo je teda hnus, velebnosti. Ano, to co se stalo Bianchimu je hrozné, ale když půjde o bezpečnost bez kompromisu, nebude to už show a pěkná podívaná. Když tak poslední dobou sleduju F1, tedy spíš sleduju méně a méně, jsem moc rád, že je na co vzpomínat. Druhá polovina 90" byla supr podívaná a i doba dominance Ferrari nebyla vůbec špatná a pak ty souboje Schumachera s Alonsem. To byla F1 a tak si ji pamatuju, zvuk desetiválců, doplňování paliva, kvalifikační pneumatiky... Tohle je parodie na závody a ten oblouk to fakt jen dorazil. -
-
-
Fanda.LH
21:59 03.03.2016 78.102.41.XXXTohle mi přijde jako stále omílaný nesmysl... GP2 je rychlá tak, aby připravila jezdce na F1... Když jí zpomalíme, tak F1 atraktivnější nebude... Když zrychlíme F1, tak zrychlí GP2 taky, protože jejím cílem je připravit jezdce na F1...
Navíc je to hrozně relativní... Byl jsem na MotoGP a rozdíl mezi GP, Moto2, Moto3 je cca 6 sec resp. 12 sec... Což není úplně málo... Ale stejně sleduješ jen malý úsek trati a zvláště v těch pomalých pasážích, které jsou atraktivní, ten rozdíl moc vidět není... GP motorka je větší a víc řve, řídí ji hvězda... Ale i když je o 6sec na kolo rychlejší v praxi to tedy znamená cca 1,2 sec na 1km... Pokud vidíš 100m trati cca tak je to 0,12 sec... To lidským okem nepostřehneš... V TV je to trochu o něčem jiném, ale naživo to fakt není velký rozdíl...-
Pepan
07:50 04.03.2016 89.24.157.XXXNesmysl je Tvůj výplod. F1 by měla být královna motorsportu. Měla by být jedinečná svojí rychlostí, akcelerací i dalšími parametry. Pilot by měl absolvovat F2 a pokud postoupí do F1, i tady by se měl hodně učit aby zvládl mnohem rychlejší a výkonnější stroj. Pokud bude rozdíl mezi F2 a F1 zanedbatelný, ztrácí F1 svoji jedinečnost, tím a opodstatnění a následkem toho i diváky. A pak. Absolvování závodu by měl být heroický sportovní výkon. I sami závodníci říkají, že ta fyzická náročnost se v průběhu let kamsi vytratila. A i to.je důvod, proč klesá sledovanost. Na pilotovi by po absolvování závodu mělo být vidět že podal sportovní výkon a ne že vyvezl děcka na Matějskou. -
MeVo
09:48 04.03.2016 89.102.207.XXXOno jako pořád řešit to jestli je je vidět nebo není taky není uplně správně.To že to není postřehnutelný na první pohled ještě neznamená že je to ok.Ne vše je vidět zrakem a dá se změřit pohledem, jako třeba vaha auta, nebo maximalní rychlost (taky nepoznaš pohledem jestli jede 350 nebo jen 320) nebo teplota brzd při brždění, rychlost s jakou f1 dokaže zabrzdit atd. atd.. ale přesto jsou to čísla co lidi zajímají a nechavají se jimi rádi fascinovat.Třeba vaha formule už tak sexy jako dřív není, max rychlost je ok ale rychlost v zatačkach už taky neni uplně to co to bývalo atd..O motory se taky zajímáme a není nam lhostejné jestli maji 600kW nebo 700kW ač to není vidět.Prostě o statistiky se lidi zajímají.Sám jsi ve svém přízpěvku zmínil spousty čísel.
Člověk by se neměl upínat jen na to co vidí pouhým pohledem i ty "neviditelný" věci mají své kouzlo.
-
-
-
-
uzivatel001974
10:00 03.03.2016 144.36.130.XXXten rantl vypadá příšerně .. to už by byl lepší krytý kokpti jako ve WEC -
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek