DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: nový formát kvalifikace nebude do španělské GP
Bernie Ecclestone prohlásil, že nový formát kvalifikace se nestihne zavést minimálně do Velké ceny Španělska.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: nový formát kvalifikace nebude do španělské GP
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
MrWashek
19:15 29.02.2016 89.24.200.XXXChodím sem skoro denně a nevšiml jsem si článku na téma změna kvalifikačního formátu. Hm.
[odkaz na stránku]
V podstatě to bude o hodně náročnější na bezchybnost jezdce. Musí zajíždět perfektně od začátku kvalifikace. I se současným formátem může mít někdo smůlu na provoz a nepostoupit v autě co má na top 5 z Q1, teď se to asi bude stávat častěji. Zvořeš první kolo, jedeš pro nové pneu, musíš rychle ven, jsi za pomalejším autem, 7 minut fuč, nazdar na konci roštu :)-
Petr
20:35 29.02.2016 78.157.160.XXXNechodíš tady skoro denně, dosluhuje ti zrak nebo máš jen potřebu si zbytečně rýpnout? Psali jsme o tom mnohokrát - namátkou:
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Hmm.-
MrWashek
19:35 01.03.2016 89.24.200.XXXTy asi víš líp co dělám :P Ach ty agresivní reakce. Článku jsem si nevšiml, nepsal jsem že tu není. Nemusíš posílat odkaz na článek pod kterým píšu komentář a na články které to pouze zmiňují. Měl jsem namysli článek, který přesně popisuje nová pravidla kvalifikace, ten tu je takže se moc moc omlouvám, jestli se tě to dotklo. Nicméně ten článek tu nemohl viset dost dlouho na frontpagi, proto asi ty zmatené komentáře níže ("A nyní cpe kavldu, kde prvni bude posledni a posledni bude prvni - no jak za komančů! Dyt proc by se pak snazil nekdo zajizdet nejlepsi casy v kvalde? proste zustanu stat v garazi, nebudu mit zadny cas a ziskam tak pole."). Take a chill pill a get s*/t sorted! :)-
Petr
07:50 02.03.2016 109.81.245.XXXNěkde tvrdím, že víš, co dělám, nebo si jen pleteš otázku s tvrzením. Pokud sis článku nevšiml, proč odkazuješ na cizí weby, hmmuješ a děláš, jako by tady nebyl? Ano, jak jsi to podal, se nás dotklo. Jestli tady někdo reaguje agresívně, pak jsi to pouze ty.
Ty tady nechodíš každý den, přesto budeš tvrdit, že tady ten článek "nemohl vised dost dlouho na frontpagi," zajímavé. Chápu, že člověka, který tady je "skoro denně," to nemůže stihnout postřehnout, ale vzhledem k množství článku na tom kvůli jednoho nevšímavce, který je líný hledat, nehodláme nic měnit. Urážlivou závěrečnou poznámku si příště odpusť, ber to jako poslední varování!
-
-
-
-
uzivatel001933
07:14 29.02.2016 46.135.20.XXXNevim co maj v hlave, ale pokud bude bod do sampionatu za vitezstvi v kvalifikaci a pak se otoci poradi treba v prvnich deseti. Muze to fungovat. Ale je to treba promyslwt s ohledem na blokovani v kvalde nebo napriklad promeny pocasi kdyz by se jezdilo oddelene.-
Zip
11:12 29.02.2016 109.81.209.XXXAhoj Yarda,
tobě by stálo za 1 bod vyhrát kvalifikaci a pak startovat dejme tomu z 10. místa? Abychom se náhodou pak nedočkali toho, že v rámci časového limitu jezdec pojede co nejpomaleji, zrovna technická porucha. Dle mého to pohřbí smysl kvalifikace, a dá to jen prostor pro diváka nepřehledným taktickým hrátkám a dle mého se v tom budou i samotní jezdci ztrácet. Toť můj osobní názor.-
uzivatel001933
11:40 29.02.2016 46.135.20.XXXVáš názorjeden bod by daval smysl v 10,8,6 formatu. Ted by to muselo byt vic. Treba 5,3,1 peo prvni tri. Otacet se take muze poradi rvnich osmi. Jen rikam ze to muze davat smysl jen je potreba to dobre promyslet.
-
-
-
-
-
Pavel A.
13:56 27.02.2016 85.70.8.XXXJakákoli změna pravidel uprostřed sezony je naprostá zhovadilost. Pokud změna, tak od začátku a jestli to nemůžou stihnout, tak od příštího roku.
Navíc mě fascinuje, že to tvrdí majitel komerčních práv, který nemá s pravidly oficiálně co do činění, ty zavádí FIA a ona odpovídá za jejich aplikaci. Už tohle je špatně, mluví o tom někdo, kdo za to není zodpovědný.-
uzivatel000635
17:08 27.02.2016 178.209.152.XXXOno je to ale trochu jinak, Senil je promotér, tedy ten hlavní produkční toho šampionátu. On jakožto hlavní organizátor nastavuje pravidla zevnitř a FIA, jakožto jakýsi celosvětový zastřešující dohledový orgán nad celým autosportem ta pravidla jen oficiálně posvěcuje a následně kontroluje. Pokud senil řekne, že se kvalifikace pojede tak nebo onak, tak FIA do toho nemá co kecat. -
uzivatel001465
10:02 28.02.2016 188.120.222.XXXOno ke zmene pravidel v prubehu sezony bohuzel dochazi dost casto.. U kvaldy treba rok 2005. Nebo kuprikladu rok 2001 a povoleni kontroly trakce prave od VC Spanelska.
-
-
uzivatel001952
13:39 27.02.2016 85.207.89.XXXMr.E jE id*ot. Nejdrive haní soucasnou F1, kterou de facto vytvoril (nic se bez jeho souhlasu a podpory nezavede, pac je vlastne majtelem F1). A nyní cpe kavldu, kde prvni bude posledni a posledni bude prvni - no jak za komančů! Dyt proc by se pak snazil nekdo zajizdet nejlepsi casy v kvalde? proste zustanu stat v garazi, nebudu mit zadny cas a ziskam tak pole. Dalsi vec ted primo ke clanku - stve me ze tento petaosmdesatilety deda nechape ze se nachazime v pocitacovem 21.stoleti a rekne ze se to nestihne zavest! jak nestihne ?!?!? Nejsem prece expert pres IT, ale rekl bych ze pozadovany software muze byt hotovy "do tydne", pokud na tom nekdo bude makat. Do prvni VC je fura casu na zavedeni pozadovanych zmen. A i kdyby se do australie nestihlo, nechapu na co cekat do spanelska? tady uz opravdu nekdo zpatecnicky.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek