Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos

Petr Hlawiczka, 25. února 2016, 06:25 Google+

Felipe Massa novými pravidly moc nadšený není. Podle něj změna kvalifikace zřejmě způsobí chaos, jelikož se předním týmům bude moci snadno stát, že z ní vypadnou předčasně.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 26.02. 08:30) Napište svůj názor
Start závodu

Start závodu | foto: F1NEWS.cz

Sdílejte článek

"Nevím, jestli se mi to líbí nebo ne. Myslím, že potřebuji trochu více času, abych si sedl a pravidla pochopil, porozuměl té změně. Jediná věc, které rozumím, je to, že chtějí vytvořit trochu chaosu - a k tomu určitě dojde," popisuje pilot Williamsu.

"Jsem si jistý, že to nějaký chaos způsobí. Auta, která by se měla zřejmě kvalifikovat více vpředu, budou mít problém, a pak budou muset startovat zezadu. Je to tedy něco, co pro vás [média] může být zajímavé, ale jestli to je lepší nebo ne, to ještě nevím," pokračuje Massa.

Na otázku, jestli je kvalifikace tou oblastí, na které by se vedení F1 mělo při změně pravidel soustředit, odpovídá: "Myslím si, že nejdůležitější je, aby fanoušci viděli souboje. Chtějí vidět předjíždění, auta těsně vedle sebe. Fanoušci nechtějí vidět vítězit jen jedno auto."

img-responsive

Felipemu Massovi se nový formát kvalifikace moc nezamlouvá | foto: Williams F1 Team

"Jestli můžete šampionát zlepšit, fanoušci budou rádi. Myslím si, že to je ten hlavní problém. Není ho snadné vyřešit. Možná hlučnost aut, ale kromě toho si fanoušci podle mě přejí vidět vyhrávat závody různé vozy. To je hlavní cíl, což je pro F1 nejobtížnější zařídit," dodává brazilský pilot.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 26.02.2016 08:30 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Otvory po stranách špičky nosu jsou jasně patrné

Proč má Force India v nose dva otvory?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud