DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Mezinárodní automobilová federace (FIA) sdělila týmům, že chce od příštího roku zavést ochranu hlavy jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
virtual
18:56 04.02.2016 89.29.90.XXXJe docela smutné, tak se mění mediální obraz F1. Ještě nedávno piloty po závodě vynášeli z kokpitu kvůli vyčerpání a ti se pak přebíjeli tím, co všechno jim kvůli extrémní zátěži na autě nevydrželo.
Dneska po závodě setřou kapku potu z čela, porovnají si spotřebu paliva, komu vydržely déle pneumatiky a jdou předvádět své bavičské umění s mikrofónem. Po závodě možná ještě stihnou podpořit demostraci za něco zeleného.
Pro Mike17 - formule byly vozy s otevřeným kokpitem. Těď to "bude znamenat" tankistický průzor, za chvíli možná ani ten. Porovnej např., jestli se podobně změnil výraz slova kabriolet (auto bez střechy). V dnešním rádoby bezpečném světě to je kupodivu pořád auto bez střechy, B a C sloupků.-
-
-
Mike17
20:10 04.02.2016 93.99.87.XXXJá v obraze jsem a ty?
"Jde o zařízení ve tvaru elipsy nad hlavou pilota, které je k vozu připevněno v zadní části kokpitu a pomocí vzpěry před jezdcem. Týmy byly nyní pořádány o to, aby se zaměřili na detaily zavedení takového řešení. Podle FIA je nejvhodnější - splňuje požadavky bez větších kompromisů v dalších oblastech."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Stačí číst, o tomto se bavíme.
-
-
virtual
11:27 05.02.2016 89.29.90.XXXA ty opravdu nevnímáš ten posun? Jak divně zní označovat otevřeným kokpitem tu hrůzu, co se zde prezentuje? Ano, lze to nazvat otevřeným kokpitem, protože tam jsou dvě nezakrytá okýnka velikosti průzoru z tanku. Z mého pohledu to ale je jako nazvat auto s otevřeným střešním oknem kabrioletem.-
Mike17
12:22 06.02.2016 93.99.87.XXXPromiň, ale pokud se na to podívám, pak nad hlavou pilota nic není. Tudíž je to otevřený kokpit. Jen tam bude rám kolem jeho hlavy. Jo, je to změna vzhledu, ale ve srovnání s tím, jak se změnil vzhled F1 od počátků (doutníkový tvar), je to změna téměř zanedbatelná. Pokud to má někomu zachránit život, tento estetický nedostatek přežiju. Co třeba škaredé nosy v roce 2014? Bylo to mnohem horší a současně to bylo to "poslední", co divákům na té sezoně vadilo.
-
-
-
-
Alfred
14:03 04.02.2016 78.41.168.XXXNo..já tedy nevím, bezpečnost jako musí být, ne že ne, ale nebylo bezpečnější zrušit F1? To by se nezabil nikdo zcela určitě. Argumentovat upadlým kolem u Surteese je liché, hlavně když se po té nehodě upevnily kola lanky a jistotu že by se se svatozáří Alonsovi ve Spa nic nestalo? Možná ne a možná ano, v tomhle pan Mike17 jistotu nemá i když se u toho tváří že jako tedy má, ovšem bez svatozáře se mu nestalo nic. Já mám takovej neodbytnej pocit na pomezí jistoty, že ta konstrukce v nezanedbatelné míře omezí výhled - a to po celou dobu závodu, což mi přijde daleko nebezpečnější než řešit hypotetické situace co by kdyby možná...
zbytečně se dá umřít i u šachu, hlavně při výštu Mikových argumentů o bezpečnosti-
Mike17
16:30 04.02.2016 93.99.87.XXXPředpokládám, že pan Alfred jezdí bez stěračů. Přece by nepodstupoval takové riziko, že mu něco bude kazit výhled. Zvlášť když prší, je nehorázný hazard je zapínat.
Ano, nebezpečné to bude vždy. Ale nerozumím tomu, proč naprosto zbytečně podstupovat riziko, když to ničemu vadit nebude. Je to jako by si horolezci na měsíc vybudovali základní tábor pod tím nejlavinóznějším svahem, jen aby někomu dokázali, jak jsou cool.-
-
Mike17
19:13 04.02.2016 93.99.87.XXXAle najednou??? Tak piloti mají jezdit pokud možno bez ochrany, protože jakákoliv ochrana z toho dělá nudu. Ale jak se někdo věnuje horolezectví, tak by mu to měli zakázat, protože přes všechno jištění je to vůl že?
Není nad konstatní názor. Tradičně ti logika dělá trochu problémy co?
Máš nějakou statistiku, kolik lidí se zabilo, protože měli před očima stěrače?
P.S. Pojištění si hradím, ale sám bych nechal platit léčebné výlohy lidem, co jen sedí a kynou před monitorem. Tam jsou náklady na léčení mnohem vyšší.-
Alfred
19:31 04.02.2016 78.41.168.XXXJak bez ochrany? Mají přeci helmu, bočnice takřka 100% nerozbitného monokoku/kokpitu jsou vytaženy tak, že i bez svatozáře je již pomalu není vidět...ty jsi ani ten příklad s tím horolezectvím nepochopil, tak nevykládej nic o logice. Co sem pleteš stěrače z civilního provozu, ty snad v něm závodíš, nebo máš spuštené stěrače i za sucha - jen tak, pro jistotu?
Co se týče nákladů na zdravotní pojištění, tak nevím kdo a na kolik stát vyjde, ovšem když jsem pracovní úraz tak mi chirug říkal že nejčastěji ošetřují opilce posbírané městskými fízly a sportovní úrazy.
Krom toho proč lezeš po skálách,když jsou snad na to lezecké zdi v halách...logiku.-
Mike17
20:08 04.02.2016 93.99.87.XXX-A přesto umírají.
-Víš o tom, že stěrače mají i závodní vozy, třeba v Le Mans? A představ ci, že jezdí i za mokra a dokonce jim kmitají. Už jsi slyšel, že by se někdo zabil, protože mu vadily ve výhledu?
-Pokud vylezeš z úrazové ambulance a projdeš si celou nemocnici zjistíš, že je tam několikanásobně víc lidí s chorobami z obezity, než sportovců. A stejně je to i s náklady na léčení. Stačí jen nechtít vidět pouze to svoje.
-Představ si, že častěji lezu v hale. Ale je to asi takový rozdíl jako mezi tím jet v F1 a jet na simulátoru F1. Pro spoustu lidí není záhada, proč lidi lezou raději venku v přírodě. Pro někoho, kdo nejraději sedí u bedny asi je.
-
-
-
-
-
-
Pepan
12:29 04.02.2016 89.24.157.XXXMě fascinuje, jak tady někteří kritizují snahy o zvýšení bezpečnosti, aniž by se zamýšleli nad účinností daného opatření. Některé nehody se sice ještě v F1 nestaly, ale to neznamená, že tato série je proti nim imunní.. Je pravda, že Bianchiho by tento prvek asi nezachránil, Stejně tak by asi neuchránil Massu v Maďarsku před skákající pružinou z Baricchellova vozu. Na druhé straně by určitě zachránil život vnukovi Johna Surteese, kterému urvané kolo z konkurentova vozu při závodě GP3 zlomilo vaz. A to, že se tato nehoda zatím v F1 nestala., je jenom otázkou času. A pokud si vzpomeneme na loňskou Velkou cenu Rakouska, tak tam chyběly jenom centimetry k tomu aby Alonsova skákající formule Räikkönenovi urvala hlavu. Všem úrazům ani tento prvek nezabrání, ale než plně kapotované formule, to radši tohle.-
-
uzivatel000635
15:32 04.02.2016 88.101.0.XXXJaněééé Bruséééél... raději zakažme obecně lidem nože a vidličky, mohli by si ublížit, vždyť mají ruce, jimiž se klidně naž**rou. Současná pokryteckosluníčkářská kampaň za zakrytí kokpitů je postavena na stejně pitomých principech, jako je zákaz distribuce Kindervajíček v USA.-
-
Cooper
17:41 04.02.2016 188.120.212.XXXS Midou Tomem a Alfredem souhlas... my v práci říkáme (když porušujem bezpečnost práce) že lidí je jak sr ač ek . Jsou za to královsky placení a nikdo je nenutí to riziko podstupovat. Každej den umírá tisíce lidí na daleko větší prkotiny a každýmu to je jedno ovšem jde li o pilota formule jedna je to hned národní tragédie .
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek