DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Mezinárodní automobilová federace (FIA) sdělila týmům, že chce od příštího roku zavést ochranu hlavy jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Mike17
16:25 04.02.2016 93.99.87.XXXOpravdu nikdo. Ale když jde při závodech o to riziko, proč neudělat povinně jízdu bez helmy (bude jim krásně vidět do obličeje), nehořlavých kombinéz (zbytečně snižují riziko), zrušit nárazové testy (stačí šasi, které vydrží odpor vzduchu), zakázat bezpečnostní nádrže (trocha ohně snad trochu zpestří závody ne?) a tak bych mohl pokračovat v dalších stupiditách. Pak to bude ta pravá F1?-
-
-
uzivatel000635
19:07 04.02.2016 178.209.152.XXXProc by to mela byt haluz? Ponejprv jezdili jen v čepici a ti zkušenější měli šátek přes nos... No na tom bychm se měli shodnout
-
-
-
tom11
17:25 04.02.2016 77.48.94.XXXvím, že v tomhle se opravdu nikdy neshodneme. to je dlouhodobě jasné. ale snad se shodneme alespoň na tom, že je potřeba najít přiměřenost. a to ve všech ohledech. kožená helma je jeden extrém, uzavřený kokpit ( nebo snad až ten play station ) druhý. co s tím?-
-
-
-
-
Mike17
12:33 06.02.2016 93.99.87.XXXNemám Fabii, těsně vedle.
1. Ty máš pocit, že se v F1 nedá vymyslet nic, aby vznikl prostor k úniku, třeba kus oddělávacího šasi na principu dveří???
2. Za hlavou pilota je cosi, co vylučuje pozici auta kolama kolmo vzhůru. Zkus se na ty vozy podívat.
3. Auto se dá většinou poměrně snadno na kola převrátit, nebo aspoň nadzvednout. Má 600kg, ne 6000!-
Alfred
22:32 08.02.2016 78.41.168.XXX1. Tak jestli to pro tebe není problém, tak to gratuluji...já si monokok s dveřmi/"oddělávacím kusem šasi" (to je terminus technicus jak z jeslí mimochodem) který musí projít tvrdými nárazovými testy dost dobře představit neumím
2. Zkus zapátrat a zjistíš že to cosi za hlavou nijak nevylučuje pozici auta kolama vzhůru. To cosi je tam ze zcela jiného důvodu
3. Auto se dá většinou snadno převrátit, ovšem za předpokladu že převracením vozu "nedorazíš" již zraněného pilota a u hořícího vozu to je ještě méně snadné...
4. A teď si můžeš jít ***
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
09:27 10.02.2016 93.99.87.XXX1. Nárazovýni testy prochází všechny auta, s dveřmi či bez nich. Netuším v čem je problém.
2. Hmm, takže auto bude ležet přesně na té špici a nenakloní se ani na jednu stranu. něco jako postavit na špici vejce? Z jakého důvodu tam ten oblouk je nějak mění polohu auta?
3. Jasně, přežije náraz ve 300km/h, ale dorazí ho naklonění (nebo převrácení) auta. Můžeš mi uvést nějaký příklad, kdy bylo v posledních letech auto po nehodě v plamenech??? Lauda 1976?
4. Jasně. Za 4 dny jsem si naklikal 11x plus. To je ta logika? Když se dá dát + 1x denně a navíc jsem si pod většinou ostatních komentů ty + nějak zapomněl naklikat?
Asi možnost, že mi to + dal někdo jiný, kdo se mnou souhlasí tě nenapadla, že? Ty, Jumpman a Mida jste ten proud-
Alfred
09:39 10.02.2016 78.41.168.XXX1. Je rozdíl u nárazového testu plecháče se dveřmi a monokoku s dveřmi, kde se stěží nacpe anorektik
2. Nevím o čem meleš, ochranný oblouk je tam od toho aby ochránil pilota v situaci kterou jsi označil jako nemožnou - nemá a ani nevím jak by měl ochranný oblouk zabránit tomu, aby se vůz neoctl koly a podlahou vzhůru
3.Jasně...Lauda 1976....a kdy naposled v F1 někoho zabil letící předmět?
4. Nebuď zagorka, proti proudu tady plaveš sám jako onehdá soudruh Jakeš...ten si taky myslel že není sám. Ale práskat umíš stejně a těch smajlů co dokážeš nasázet....to musíš mít pak pravdu již z pincipu, horolezče u bedny.
-
Mike17
09:53 10.02.2016 93.99.87.XXX1. Jo je. A vyndávací část uprostřed vozu projít testy jako nemůže?
2. Potrpíš si na terminus technicus (aby nebyl jak z jeslí). Říká ti něco termín KOLMO vzhůru? Může mi poslat nějaký odkaz na fotku, kde je vůz koly KOLMO vzhůru??? Ten oblouk chrání hlavu při situaci, kdy se převrátí koly nahoru. Ale zůstane stát s koly KOLMO nahoru???
3. Není to jen kvůli letícím předmětům. Naposledy umřel po nárazu do hlavy loni Bianchi. Mimo F1 těch příkladů najdeš víc.
4. Na to mám nějak reagovat? Nevím na co, nic z toho nějak nedává smysl.-
Alfred
10:12 10.02.2016 78.41.168.XXX1. Dle tebe může..já si lehce otevíratelné dveře, nebo cosi , co by se mělo "oddělávat" představit u monokoku s minimálními rozměry bez dopadu na strukturální pevnost představit neumím.
2. No, když tedy chceš slovíčkařit, tak přesně KOLMO se v praktickém životě neobrátí nic co nemá pravidelné geometrické tvary.... ovšem pro pilota v situaci s vozem koly k nebesům je s prominutím u pr.dele jestli kolmo nebo šejdrem - pro něj to v situaci kdy je uvězněný POD vozem nic nemění. Se svatozáří se na tom změní leda to, že bude zaklíněn ještě více.
3. Hmm, ty budeš asi fakt z BOSP...jak by asi ten bumerang pomohl Bianchimu?
4. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
10:30 10.02.2016 93.99.87.XXX1. Že si něco neumíš představit ty ještě neznamená, že to udělat nejde.
2. Ve chvíli kdy to není kolmo, pak se z jedné strany asi bude dát dostat ne? Při nejhorším z mírnou pomocí.
3. Těžko říct, jestli by náraz vydržel. Ale minimálně by absorboval část energie místo jeho hlavy. Třeba by jeho krvácení do mozku nemuselo být tak silné a přežil by. Přesně to nikdo nikdy nezjistí. Každopádně by to mohlo pomoct Massovi, nebo chránit piloty při kolizích jako AlonsoxKImi.
4. Na rozdíl od tebe jsem aspoň schopný reagovat na názory protiargumenty a neurážet lidi, když argumetny dojdou. Jako to děláš ty. To, že mi dalo několik lidí + znamená, že nejsem jediný, kdo s vámi nesouhlasí. Dám jednoho infantilního smailíka.-
Alfred
10:41 10.02.2016 78.41.168.XXX1. Že si ty umíš a já neumím něco představit ještě neznamená, že to jde. Ty si možná umíš představit ledasco, ale vyargumentovat JAK by to šlo neumíš
2. No a co z toho neplatí i u KOLMO stojícího vozu? Jenže se svatozáří ten prostor bude stejně menší než malý
3. Massovi by pomohla už teď vynovená kostrukce přilby...stejně jako by mu pomohla i ta stará kdyby se ta pružina netrefila do jedné ze dvou prostorových plošek v kloubu hledí, které tvořily méně než 5% celkové plochy přilby z čelního pohledu. Co se týče Alonsa x Kimi, nikomu se nic nestalo a díky svatozáři k takovým situacím díky omezenějšímu výhledu může docházet častěji a s tím že ta svatozář taky nemusí zabránit tomu, čemu si myslíš že zabránit má.
4. Ne, nejsi.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek