DISKUZE K ČLÁNKU Berger má ohledně budoucího šampiona jasno

S prognózami je to občas složité. Přes zimu uteče forma, vozy dříve dobré jsou záhadně o poznání horší a ty slabé drtí soupeře. Přesto nemálo lidí rádo vyhlíží do budoucnosti a tipuje. Stejně tak i někdejší pilot F1 Gerhard Berger.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Berger má ohledně budoucího šampiona jasno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 02.02.2016 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 15 lidí) 29.01.2016 16:58
Přes všechny průpovídky rádobyodborníků typu… »
» odin (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 19:42
I to je možné, že to tak dopadne. Alespoň pokud… »
» Situs (Hlasovalo 12 lidí) 29.01.2016 14:07
Rosberg je dobrý jezdec, ale Ham přesvědčuje že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ludaf1

    ludaf1

    193.179.111.XXX
    Hami mel v zaveru sezony titul v kapse tak se vse uz tocilo at Nico ujede Wetllovi.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.37.XXX
    myslím že tento názor je absolutně scestný protože hamilton jasně ukázal že nemá problém stahovat ztrátu viz. první ročník u mercedesu kde kvůli technickým problémům musel většinu sezóny dohánět rosberga. naopak mnohem labilnější na chyby je rosberg což jasně ukázal loni a to že ham opravdu vypustil poslední tři závody když měl již třetí titul v kapse rozhodně není měřítko že to tak bude i letos. gerhard má svého favorita a snaží se mu pochlebovat, ale zvolil zcestné argumenty.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Přes všechny průpovídky rádobyodborníků typu Berger a jiných si myslím, že mistr světa bude ze současné nejlepší stáje. Což bude opět Mercedes. A bude to ten, kterého si u Merglu zvolí. Poslední závody minulé sezóny, jasně ukázaly, že když tým nedovolí alternativní strategii svému pilotovi, který je na druhém místě, nemá šanci vyhrát. A je jedno jestli se jmenuje Rosberg, nebo Hamilton. Vyhraje preferovanější jezdec Mercedesu.

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No sice bych Bergera rozhodně nenazval "rádobyodborníkem". Ale celkem souhlasím. Jen bych doplnil, že nejen poslední závody loňské sezony.

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Jo, napsal jsem to blbě. Nebo to spíš blbě vyznělo, protože i Rosberg měl od týmu během sezóny "zakázáno" použít alternativní strategii. I když občas si to dokázal prosadit (alespoň co do volby pneu) ale stejně nepochodil.

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Tak já bych to viděl tak, že v případě pokračující dominance to vyhraje jezdec, který díky stejným závodním strategiím jen stvrdí pozici, kterou si předtím vyjede v kvalifikacích - myslím, že takhle je to korektnější, než tvrdit že to vyhraje díky jakémusi preferování Mercedesem. V případě že se budou v čele oba střídat by jaksi pojem preference strádal význam, ne? Nebudou přeci prefeferovat každý víkend někoho jiného...

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        I to je možné, že to tak dopadne. Alespoň pokud bude strategie týmu podobná jako na konci minulé sezóny.
        Ale naznačovat, že Mercedes nepreferuje mezi svými piloty, bych se neodvážil. Už jenom při vzpomínce na Malajsii 2013.
        Možná naštvu příznivce Hamíka, ale z mého pohledu v roce 2014 piloti Merglu mezi sebou mohli mnohem více bojovat, než v roce 2015. A je zajímavé, že v roce 2014 po většinu sezóny Ham musel dohánět Rosberga. Zatím co v roce 2015 byla situace opačná. Čímž v žádném případě nechci popírat kvality Hamiltona, či zpochybňovat jeho tituly.

        + 13 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Nechceš naznačovat že v Mercedesu není nikdo preferován, ale díky stejné strategii se nebojíš naznačovat že někdo preferován je 12
          Nevím jestli Malajsie bude argument přes který vlak nejede...on i Hamilton třeba v Maďarsku 2014 neslyšel pokyny které by jej zrovna preferovaly. Matně si taky pamatuju, snad ještě v r.2013 to bylo, jak Hamilton před sebe pouštěl Rosberga s uraženým předným křídlem...
          takže nevím sice jak to v Mercedesu mají s preferencemi, ale myslím že takový přístup k jezdcům jaký mají, jim jiní jezdci v jiných týmech, zvláště ti obecně považováni za týmové dvojky nejspíš závidí - co by za to dali, kdyby mohli sdílet stejnou strategii. 12

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Jo, jasně. Takovéto kecy jsem tu už četl mnohokrát. Zajímavé je, že příznivci McLarenu tvrdili, že ta nejideálnější situace pro piloty je právě u McLarenu, příznivci RedBullu zase vykládali, že situaci v RedBullu jim mohou ostatní závidět také, i Ferraristé si přisadili v bájích o situaci u nich.
            Já tomu říkám kecy, kecy, kecy. Které svědčí o jediném. Že dotyční neví nic o F1.

            + 10 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              ale to přeci můžu napsat i o tvém tvrzení že to jsou kedcy a svědčí pouze o tom že nevíš nic o F1....a bude to mít stejnou vypovídací hodnotu. Momentálně je, nebo přinejlepším byl v pozici kdy preferování jednoho jezdce de facto řešit nemusel a když použil týmové rádio na na nějaké sdělení, které by preferováním zavánělo tak z něj neprofitoval pouze jeden a tentýž jezdec..tudíž ..no nevím, přeber si to jak chceš.

              + 9 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Nemíním se s tebou dohadovat o triviálních věcech, které tvrdošíjně popíráš. Protože je to zbytečná ztráta času. Jasnější příklad TR u Merglů než byla Malajsie 2013 neexistuje. Přiznali to všichni, včetně vedení stáje a Hamiltona, kterému bylo asi nejtrapněji v životě. Ty to budeš stejně popírat a zpochybňovat. Tak se s tebou nemám o čem bavit. Ahoj.

                + 8 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Já snad někde spochyňuji Malajii? Já tvrdím, že režie se u Merglu neuplatňovala pouze a výhradně na Hamiltona. Nebo snad spochybňuješ že Hamilton nedostal příkaz pustit před sebe Rosberga v Maďarsku, nebo předtím snad i v roce , kde jej pustil před sebe i v době kdy Rosberg měl už uražené předné křídlo. Jestli je tady něco triviálního, tak tvá neschopnost přečíst a pochopit kousek textu. Ostatně v slavné Malajsii Rosberh Hamiltona předjel hned 2x a nikdo mu nepřikazoval pozici vrátit....tvrdošijče

                  + 8 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Připouštíš TR u Merglu. Vpořádku. Tak se vraťme k mému původnímu textu. "Vyhraje jejich preferovanější jezdec".

                    + 9 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Alfred

                      Alfred

                      78.41.168.XXX
                      Jasně, a v průběhy JEDNÉ sezony bude tým střídavě preferovat DVA jezdce? V pořádku. Tak se vraťme k mé původní výhradě, že v takové situaci pojem preference postrádá smysl....
                      Když oba jezdci dostanou stejný materiál, stejnou strategii a oba sdílejí stejná data a v závodě neudělá chybu, tak titul získá jezdec který vyjede víc PP a ne preferovanější jezdec - protože oba dostali STEJNÉ, rozuměj ne rozdílné prostředky na to, aby dosáhli stanovený cíl.

                      + 8 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Co do toho motáš nesmysly? Proč by střídavě preferoval oba? To jsem nikde nepsal.
                        A v závěru příspěvku jsi tomu dal korunu. Předpokládáš nulovou preferenci. Tak existuje TR u Merglu nebo ne? Předpokládáš střídavé preferování obou pilotů, nebo žádné? Vždyť ty nevíš, co chceš. Tak o čem se máme bavit?

                        + 7 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Alfred

                          Alfred

                          78.41.168.XXX
                          Preference - upřednosťnování. Tudíž Mergl v průběhu sezony bude upřednostňovat střídavě oba jezce tím, že budou mít STEJNOU strategii, protože neví koho vlastně chtějí upřednostnit? O čem se vlastně chceš bavit ty? V úvodu jsi přeci psal o tom, že v případě když oba budou dostávat stejné strategie, resp. ten druhý nedostane alternativní - jenže tohle jaksi pro sezony 2013,2014 a ve velké míře ani loni neplatilo - tak proč předhazuješ TR....nebo je snad TR už i to, když oba jezdci budou mít STEJNÉ prostředky? 18

                          + 7 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No je na čase s tebou jednou souhlasit. 12
          Myslím si, že preference týmu jsou celkem zřejmé už od té Malajsie a nic se na tom nezměnilo. "Bojovat" je sice nechají, ale od předloňské zkušenosti ve Spa se efektivně starají o to, aby k žádnému opravdovému souboji nedošlo.
          Je to stejné, jako u RB za Webbera. Auto začne víc sedět jedničce týmu a při střetu strategií vyjde výhodnější také pro jedničku. V podstatě na tom není nim moc zlého, ale je to celkem evidentní.
          Nějak čekám, že Rosberg zase na začátku "zapomene" závodit a až bude mít Hamík titul v kapse, zázračně si vzpomene, jak se má řídit. 12

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Je vidět, že když chceš, dokážeš pochopit, jak jsem vše myslel. Ale když nechceš, vymýšlíš nesmysly a podsouváš mi je. 03
            Když si vzpomenu, co jsme se nadohadovali ještě před pěti lety na podobné téma "upřednostňování Vettela RedBullem. 03 12 Tehdá jsi to chápat nechtěl, dnes to dokonce napíšeš sám...
            Neuvěřitelné. 20

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Odinku najdi si ty komenty. Ten (podle tvého) můj obrat v názorech je jen opět tvá selektivní paměť.
              Bavili jsme se v roce 2013 o Japonsku a víš dobře, že jsem strategii RB označil za logickou (Vettelovi šlo o titul a Grosjaena pěkně vypekli), ale nepopíral jsem, že byla výhodnější pro Vettela. Stejně tak jsem nikdy nepopíral, že auto přednostně stavěli v jeho prospěch, či mu dali ono křídlo v roce 2010. Co jsem popíral (a vždycky budu) je, že by Markovi úmyslně kazili vůz, úmyslně mu nepřipevňovali kola, nebo že mu nařizovali Vettela pouštět před sebe (kromě případů, kdy Vettel bojoval o titul a Webber už by mimo), nebo že Markovi někdo bránil vítězit. Stejně jako budu pořád popírat tvoji nesmyslnou teorii o neskutečně propracovaném komplotu RB proti Webberovi proloženém nesmyslně hloupými rozhodnutími v Majasii 2013.
              Takže až mne přestaneš škatulkovat jako RB fanboye a začneš si všímat co píšu, pak tě nepřekvapí, že jsem napsal i něco proti nim. 04 Ale dokud máš ten přístup: zastal ses jich jednou=zastáváš se jich vždy, budeš překvapen často. Je to úplně stejné, jako to nedávné fandění Vettelovi/Buttonovi. 03

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Miku, před pěti lety není v r.2013. Promiň, ale v začátcích dominance RedBullu, jsme se tu mnohokrát dohadovali (ještě i s Nasirem) o upřednostňování Vettela a o Webberovi, jako dvojce, což jsi tvrdošíjně popíral. Jediné, co se ti údajně "nelíbilo" bylo ono křídlo. Jinak jsi vždy byl zarputilý (jako dosud v jiných otázkách), obhájce nejčestnějšího přístupu k oběma pilotům RBR. Až později (právě v roce 2013) jsi připustil, že Webber byl dvojka. Když řekl týmu, že odejde a začal jezdit mnohem hůře, než v minulosti.

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama