DISKUZE K ČLÁNKU Berger: "Měli jsme 1400 koní, auta byla jako urvaná děla. Chce to velkou změnu"

Formule 1 podle Gerharda Bergera vzpomínajícího na svou dobu potřebuje projít rozsáhlými úpravami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Berger: "Měli jsme 1400 koní, auta byla jako urvaná děla. Chce to velkou změnu"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 30.01.2016 13:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovalo 20 lidí) 29.01.2016 14:06
Jak rika Berger, ty unikove zony je spatne. Pilot… »
» huhukoktejl (Hlasovalo 15 lidí) 29.01.2016 15:42
Souhlas 100%, proste vrcholne zavody musi byt na… »
» MeVo (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 15:25
Vidím to stejně.Závody musí přinášet napětí.Musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juress

    juress

    193.84.36.XXX
    1400 koní? hehe, na jedno kolo kvalifikace možná :P
    Výkonu je dostatek, jen ho přeměnit v pohyb, snad se s těmy pneumatikami už pohne :)

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MeVo

      MeVo

      89.102.207.XXX
      je jedno jestli je měli v kvalifikaci nebo jen na jedno kolo ale měli.Dnes? 800koní? to je rozdíl . je potřeba aby zmizeli pomucky a jak říká Berger, chce to pořádnej výkon, nadbytek výkonu aby jsme vyděli jak se ty formulky na vyjezdech cukají když jezdci zkouší co pneumatika je ještě schopná přenýst na asfalt.atd. F1 ne nemocná a moc se toho pokazit nedá takže souhlasím s Bergerem že by to chtělo pořádnej a radikalní řez.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Celkem rozumím. Ale dokud budou muset projíždět zatáčky opatrně a pod limitem, aby si nepoškodili papučky, je i 3000k na ho...

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juress

        juress

        193.84.36.XXX
        Aby mohli oddělat pomůcky, potřebují právě maximální mechanický grip z pneumatik a eliminovat náchylnost na aerodynamiku předního spoileru, která je snad 60% celého dnešního přítlaku a převést to na podlahové efekty, které kdysi zakázali.
        Celkem pochybuji, že by provedli tak razantní změnu. Tyhle pohoné jednotky už dávají okolo 900bhp a hlavně si musíš uvědomit, že jich mají letos na sezńu jen 4, kdežto v těch dobách "1400 koňí" měli pomalu jeden motor na každou session.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.36.XXX
    S dnesni F1 jsem celkem spokojeny, libi se mi a tesim se na kazdy zavod ... ale jen do okamziku nez se podivam na onboard z osmdesatych let ...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      88.101.0.XXX
      já už jsem před pár lety opustil tu první fázi...pokud chci vidět akci, pustím si youtube nebo sleduji WEC... F1 je už hodně dlouho nemocná ta nemoc se jmenuje senilní peníze

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama