DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 13 lidí)
29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
13:46 31.01.2016 77.240.103.XXXRedBull nikdy s motorem Mercedes v F1 nejel. Přesto Ricciardo ví, že by v sezóně 2015 vítězil a ty tuto hloupost obhajuješ.
Aby mohl vůbec RBR mít motory Mercedes pod kapotou, museli by nutně minimálně v roce 2014 uzavřít smlouvu o dodávkách těchto agregátů. Nic takového se nikdy nestalo. Jednoduchá dedukce. Pokud se nic takového nestalo, nikdy RBR s takovým morotem nejel, ani nelze věrohodně tvrdit nesmysly o nějakých vítězstvích a už vůbec ne o nějakých datech.
Kdybych četl podobné prohlášení od Massy, nebo Maldonada, bral bych to mnohem vážněji, než plané kecy Ricciarda a tvoje.-
Mike17
14:05 31.01.2016 93.99.87.XXXJestli to nebude tím, že opět čteš něco, co nikdo nenapsal. Ricci prostě zauvažoval, jak by to mohlo vypadat, kdyby...
Nikde ani zmínka o nějakém jednání s Mercedesem, nikde ani zmínka o nějaké jistotě, že by to tak bylo.
Prostě je řekl, co si myslí. U jiných v pořádku, pokud se někdo zastává RB, pak je to lhář a podvodník.
Jeho ODHAD je pro mne mnohem přínosnější, než tvoje JISTOTA, že by to tak nebylo.-
odin
15:00 31.01.2016 77.240.103.XXXKdyby Ricci takto zauvažoval v rozjeté sezóně, na základě nějakého zklamání ze svého výsledku, pak bych to ještě chápal a bral. Ale když takto uvažuje na prahu nové sezóny, když už stará sezóna je dávno uzavřená. Vše rozebráno, statistiky uzavřeny, oslavy ukončeny a všichni finišují v přípravě svých aut pro nadcházející sezónu, připadá mi to účelové, hloupé neprofesionální. A Ricciho nedůstojné.
A přečti si diskuzi u toho článku. Jasně jsem napsal, že možná by to tak bylo, a možná taky ne. I s odůvodněním proč. Tak kde zase vidíš nějakou moji jistotu?-
Mike17
16:13 31.01.2016 93.99.87.XXXTakže ty určuješ, o čem se smí nebo nesmí spekulovat? Třeba někoho to zajímá. Je někde zakázané spekulovat o minulosti? Bože...
Jestli někoho v reakci na tvrzení označíš za lháře, tak si vlastně nejsi jistý, jestli lže nebo ne? Takže ty běžně označuješ za lháře každého, o kom vlastně nevíš jestli lže? Trochu ses nám do toho zapletl ne?-
odin
17:04 31.01.2016 77.240.103.XXXJá neurčuji vůbec nic. To tobě vadí spekulace. Mnohokrát jsi mne z toho obvinil. Ale jak vidno, jenom u ostatních. U těch kterých se zastáváš, tam je to účelově jiné.
Já jsem jenom napsal, že spekulovat v této době jak by něco dopadlo s něčím, co ani nebylo reálně možné, je účelové a hloupé.
Jako by např. Prost po dvaceti letech spekuloval kolik měl mít titulů, KDYBY...
Běžně označuji za lháře ty, kteří lžou. Akorát, že tobě dojde že lháři lhali až za šest let. Za to ti ale já nemůžu.-
Mike17
17:52 31.01.2016 93.99.87.XXX-To že mi vadí některé tvoje spekulace neznamená, že tě budu označovat za lháře, když spekulovat budeš. Nebo někdy se to stalo? Spekuluji občas taky.
-Hloupé a účelové pro tebe. Asi nejsem sám, koho taková úvaha napadla a zajímá ho názor pilota F1.
-Rád si přečtu, jestli si Prost takto zaspekuluje.
-A v čem Ricci lhal? Zatím jsem nezaregistroval po 6-ti letech nějakou lež. Máš příklad, nebo klasické plácnutí do vody?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:49 30.01.2016 93.99.87.XXX1. A to fakt srovnáváš roky, kdy někdo získal titul v posledním závodě díky chybě konkurenta v boxech a říkáš tomu dominance????? Najdi mi JEN 2 roky, kdy někdo měl takovouto dominanci, jakou měl Mercedes (vyhrát 16 z 19-ti závodů nebo podbné procento). O 3 letech se fakt bavit nemusíme, to jsi totálně bez šance.
2. To Bernie a spol myslíš FIA navzdory Berniemu????????? To je přesně ono, něco napíšeš a je ti úplně jedno, že špiníš nepravého.
3. A ovládal tím špici F1???-
odin
14:09 30.01.2016 77.240.103.XXX1) najdu ti bodové dominance srovnatelné s těmi Merglů. V minulosti bývalo častější, že i ten nejlepší motor občas bouchnul. Jen se z toho nedělaly trestné činy výrobců motorů. A nenastávala hysterie jako v současnosti. Dnes jsou motory "bohužel" příliš spolehlivé a tudíž je možné vítězit v tolika závodech za sebou. My, kteří pamatujeme doby, kdy piloti odstupovali z vedoucích pozic díky poruchám, hysterii Redbullů a jejich demagogických fans, nechápeme.
A k dominanci: Ferrari 2000-2002, v roce 2003 vzepětí Willíků a 2004 další dominance Ferrari.
2)Vše souvisí se vším. Musíš brát cestu, jak se k situaci dospělo. A pak i Bernie není bez viny. I když s těmito motory měl problémy už od začátku.
3) Z článku vyplývá, že 8 týmů z 11 je poháněno motory Ferrari, nebo Mercedes. Dále Bernie tvrdí, že tyto jednotky jsou konkurenceschopné. Tudíž o titul bojuje 8 z 11 týmů. Lepší situace v F1 snad ani nikdy nebyla.
Nebo to snad není pravda? Tak to bych se velmi divil. Pak tedy musí v F1 panovat podivné praktiky. A čí je to vina?-
jumpman
15:47 30.01.2016 178.255.168.XXXa další věc, přestože podle red bullu měli naprosto nekonkurenceschopný motor, skončili celkově 4. To na úplně nekonkurence schopný motor nevypadá, ikdyž podle red bullu je to jistě jejich vyjímečným šasi.
By mě zajímalo, jaká histerie by vypukla, kdyby loňskou sezonu s Hondou absolvoval red bull a ne mcl.... -
Mike17
17:56 30.01.2016 93.99.87.XXX2000: 10 vítězství ze 17-ti
2001: 9 ze 17-ti,
2002: 15 ze 17-ti,
2003: 8 ze 16-ti,
2004: 15 z 18-ti,
Roky 2002 a 2004 ti beru, jen si povšimni, že nejsou po sobě. Ale ty ostatní ti přijdou stejné??? Těsně nad polovinu vítězství je to samé jako 16 z 19-ti? Za poslední 2 roky někdo vyhrál jen tehdy, když měl Mercedes nějaký problém. Jinak nebylo co řešit. V letech 2002 a 2004 to možná bylo podobné, ale v těch ostatních letech ani omylem.
TAKŽE HLEDEJ DÁL!!!
2. ok
3. O titul bojuje 8 týmů? Vždyť Mercedes i Ferrari veřejně přiznávají, že zákazníkům dodávají staré specifikace. Tak jakou mají proboha šanci? Kdyby se čistě náhodou někdo z nich přiblížil, tak si vylepší motor a soupeři ho jaksi nedodají. To jako fakt považuješ za reálné, že třeba Williams nebo Sauber získají titul??? Tak naivní nejsi.-
odin
19:46 30.01.2016 77.240.103.XXXJasně píšu, že posuzuji body, nikoliv počet vítězství. Navíc dominance je škodlivá ať už vítězíš o pár sec., nebo o několik kol. Výsledek je stejný, body za výhru jsou také stejné. tak nevím ,co řešíš.Já z dominance Mercedesu mám stejně negativní pocit, jako z dominance RedBullů, či Ferrari, nebo McLarenů. Na rozdíl od tebe v tom nehledám rozdíl, abych si obhájil správost dominance týmu, kterému fandíš a nesprávnost dominance týmu, kterému nefandíš.
Tak že nevím, co bych měl hledat. Pokud se někomu podaří stáhnout dominanci Merglů, budu prvním, kdo se bude radovat.
2)Jsem rád, že alespoň v tomto nehledáš nesmyslné háčky.
3)Tak v tom případě Bernie plácá nesmysly a v F1 panují podivné praktiky. Které mu někdy vadí a jiny ne. Proč asi?-
Mike17
13:45 31.01.2016 93.99.87.XXXNa body ti to vychází sice o něco lépe, ale stejně nenajdeš víc jak 2 roky (2001 a 2002) v ŘADĚ TAKOVÉ dominance.
Jestliže vyhraje 16 z 19ti závodů tým o sekundu nebo dvě, divák bude spokojen, protože viděl SOUBOJ o vítězství. Jestli je jasné po 5-ti kolech, jak to dopadne, na co se chceš dívat? A když k tomu víš, že jeden tým vyhraje (pokud se mu náhodou ve 3 závodech něco nepodělá), tak o čem to je?
Takovou dominaci mělo Ferrri v letech 2002 a 2004. Fandil jsem jim a přesto to byla nuda! Ale aspoň měli rok zajímavé sezony mezi tím.
3. Tak mi řekni kdy taková situace byla?-
odin
18:06 31.01.2016 77.240.103.XXXAle Miku, ono to není tak jednoznačné. Ty pořád vymýšlíš nějaké "berličky", které nejsou. V současnosti to je tak, že dominantní tým vítězí z "čistého vzduchu", tedy z čela. V minulosti RedBull, respektive Vettel zajel 5 kol o 3 sec. rychleji než ostatní a pak už jenom kroužil. Dnes je to Mercedes, kdo si vyjede náskok (ano "závodí" většinou mezi sebou delší dobu) proto také jejich náskok na soupeře je větší. Ale když se dostanou za soupeře, mají problémy, stejně jako míval RedBull. Já v tom rozdíl nevidím.Souhlasím s tebou, že chceme vidět vyrovnanější pole. ale to co jsi obhajoval dříve, ti dnes vadí. Proč? Protože dříve jsi dominantnímu týmu fandil. Dnes ne. I když pokud budou u Merglu chtít pro Nica také alespoň jeden titul, pak ti dominance asi tolik vadit nebude.
Podivné praktiky jsem tu už probíral a moc dobře o nich víš.-
Mike17
16:27 01.02.2016 93.99.87.XXX-Když je to stejné jako u RB, protč tedy nevyhrával RB tolik závodů? To si troufal v první půlce sezony darovávat vítězství, protože věděl, že na konci bude nejlepší?
Prostě RB měl tak dominantní sezonu jen jednu a po rok a půl dlouhé přestávce ještě konec roku 2013. Naprosto nesrovnatelné s tím, co teď předvádí Mercedes.
Tvoje teorie, že Vettel si udělal náskok na začátku, protože měl nejlepší auto a pak to jen udržoval má vážnou trhlinu. On totiž ujížděl na začátku vždy když byl ve vdení a pak třeba i nevyhrál. To v některých závodech nechal soupeře schválně vyhrát?
Smiř se s tím, že to auto nebylo tak dominantní jak ukazovala první kola, ale jak ukazovaly výsledky (body), případně odstup v kvaldách. Nakopnout to na začátku za oběti "poškozenějších" gum byla taktika, nutná vzhledem k jejich velkému přítlaku a tím nemožnosti předjíždění. Na konci každého stintu ho zase dojížděli, protože mu gumy odcházeli rychleji (v důsledku nadměrného opotřebení na začátku). Tak hrála roli nižší spotřeba a tím lehčí auto na začátku závodu. On každý ten litřík nějaké setinky dává.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek