DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky
Bernie Ecclestone souhlasí s piloty, kteří chtějí trvanlivější pneumatiky, aby mohli jezdit po celou dobu závodu naplno.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
19:23 03.02.2016 213.220.244.XXXTrochu v diskusi zapomínáte, že týmy jsou nuceni jezdit na co nejméně zastávek i za cenu nižší závodní rychlosti, protože díky zákazu tankování, přišli o benefit za jízdu s lehčím vozem za zastávku navíc. A protože vůz, který jede na více zastávek má vždy stejnou váhu jako ten co jen na menší počet, tak ztrácí velkou část výhody při předjíždění a hrozí mu daleko větší šance uvíznutí v provozu. Takže to není jen problém pneumatik.
Pokud chce FIA více zastávek tak ať je povinně nařídí, podobně jako tomu bylo a možná je v DTM. Když jezdci budou vědět, že stejně musí minimálně třikrát do boxů, pak nebudou mít důvod šetřit gumy a pojedou naplno celý závod, jednoduché. -
huhukoktejl
08:26 28.01.2016 37.48.32.XXXPrvotni zamer s Pirelli byl jiste dobry. Pozadovany byly gumy, ktere odejdou a bude nutny pitstop. Bohuzel se ukazalo, ze je mnohem vyhodnejsi nejet na max a ty gumy setrit, nez na to tlacit a jet na pitstop driv ... Zmena musi prijit, v F1 se musi jezdit na doraz po cely zavod ...-
-
-
Alfred
12:05 28.01.2016 78.41.168.XXXMyslím že si pleteš příčiny a následky. Současný typ pneu byl Ecclestonem vyžadován po závodě v Kanadě, snad v r.2010 to bylo, kde musely stáje častěji přezouvat a závod se tím stal zajímavější. Ovšem týmy musely přezouvat nikoliv proto že to bylo záměrem výrobce pneu, který to považoval spíš za neúspěch svého produktu na dané trati.
Zajisté není problém pro žádného výrobce vyrobit pneu stejné kvality, nebo přinejmenším stejného zadání jaké má Pirelli, ovšem krom Pirelli žádný jiný výrobce nejevil ochotu takové pneu dodávat protože z jejich pohledu to nemá žádný marketingový potenciál.
No a jestli je jednodušší vyrobit pneu s přesně načasovanou degradací, která by měla taky skokový a přitom bezpečný průběh je hodně diskutabilní....dokonce bych se odvážil tvrdit, že je to pro výrobce z technologického hlediska daleko větší výzva než výroba "celozávodních" pneu. -
jumpman
14:26 28.01.2016 178.255.168.XXXsi to trochu pleteš, požadavek ekláka na pneumatiky vyšel právě z vlastností bridgestonu, kdy byli jezdci schopni na jedné sadě absolvovat celou závodní vzdálenost beze ztráty výkonnosti a v reakci na nepovedenou volbu bridge pro VC kanady (jak píše alfred), kdy neočekávaná degradace nutila k více pitstopům než bylo do toho okamžiku běžné...
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek