DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky

Bernie Ecclestone souhlasí s piloty, kteří chtějí trvanlivější pneumatiky, aby mohli jezdit po celou dobu závodu naplno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 03.02.2016 19:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 16 lidí) 28.01.2016 08:26
Prvotni zamer s Pirelli byl jiste dobry.… »
» Ferda (Hlasovalo 14 lidí) 28.01.2016 09:21
Když Bridge dokázal udělat gumu v podstatě se… »
» Alfred (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2016 12:05
Myslím že si pleteš příčiny a následky. Současný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    213.220.244.XXX
    Trochu v diskusi zapomínáte, že týmy jsou nuceni jezdit na co nejméně zastávek i za cenu nižší závodní rychlosti, protože díky zákazu tankování, přišli o benefit za jízdu s lehčím vozem za zastávku navíc. A protože vůz, který jede na více zastávek má vždy stejnou váhu jako ten co jen na menší počet, tak ztrácí velkou část výhody při předjíždění a hrozí mu daleko větší šance uvíznutí v provozu. Takže to není jen problém pneumatik.
    Pokud chce FIA více zastávek tak ať je povinně nařídí, podobně jako tomu bylo a možná je v DTM. Když jezdci budou vědět, že stejně musí minimálně třikrát do boxů, pak nebudou mít důvod šetřit gumy a pojedou naplno celý závod, jednoduché.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Nechce sa mi to hľadať, ale Bernie v minulosti vehementne presadzoval nekvalitné gumy.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.227.XXX
    S takouvou pneu pojedou piloti celý závod... Problém není v pneu, ale v tom, že se z šetření pneu stala věda...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.32.XXX
    Prvotni zamer s Pirelli byl jiste dobry. Pozadovany byly gumy, ktere odejdou a bude nutny pitstop. Bohuzel se ukazalo, ze je mnohem vyhodnejsi nejet na max a ty gumy setrit, nez na to tlacit a jet na pitstop driv ... Zmena musi prijit, v F1 se musi jezdit na doraz po cely zavod ...

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ja si taky myslím, že si to bernie představoval tak, že bude mít stejnou pneu co byla, jenom tam bude méně běhounu, ale takhle to pirelli vyrobit holt nedokáže, otázkou je, jestli by to dokázal jiný výrobce...

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když Bridge dokázal udělat gumu v podstatě se stejnými požadavky jaké jsou dnes a přitom ještě měly drážky, tak nevidím žádný důvod, proč by se to kvalitnímu výrobci nemělo podařit i s gumou bez drážek, která je na výrobu mnohem jednodužší.

        + 14 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Myslím že si pleteš příčiny a následky. Současný typ pneu byl Ecclestonem vyžadován po závodě v Kanadě, snad v r.2010 to bylo, kde musely stáje častěji přezouvat a závod se tím stal zajímavější. Ovšem týmy musely přezouvat nikoliv proto že to bylo záměrem výrobce pneu, který to považoval spíš za neúspěch svého produktu na dané trati.
          Zajisté není problém pro žádného výrobce vyrobit pneu stejné kvality, nebo přinejmenším stejného zadání jaké má Pirelli, ovšem krom Pirelli žádný jiný výrobce nejevil ochotu takové pneu dodávat protože z jejich pohledu to nemá žádný marketingový potenciál.
          No a jestli je jednodušší vyrobit pneu s přesně načasovanou degradací, která by měla taky skokový a přitom bezpečný průběh je hodně diskutabilní....dokonce bych se odvážil tvrdit, že je to pro výrobce z technologického hlediska daleko větší výzva než výroba "celozávodních" pneu.

          + 11 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          si to trochu pleteš, požadavek ekláka na pneumatiky vyšel právě z vlastností bridgestonu, kdy byli jezdci schopni na jedné sadě absolvovat celou závodní vzdálenost beze ztráty výkonnosti a v reakci na nepovedenou volbu bridge pro VC kanady (jak píše alfred), kdy neočekávaná degradace nutila k více pitstopům než bylo do toho okamžiku běžné...

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            78.102.41.XXX
            Problém je, že degradece byla jen část úspěchu... Mnohem větší roli sehrál fakt, že týmy nerozuměli chování pneu a tak nemohli jezdcům přesně diktovat jak mají jet...

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama