DISKUZE K ČLÁNKU Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen
Za nepříznivou finanční situaci mohla po stanovení nedostatečného rozpočtu společnost Genii, ale také Kimi Räikkönen, jenž svými výkony po návratu do Formule 1 předčil veškerá očekávání. Jak probíhala jednání s Renaultem o odkoupení Lotus, proč tak dlouho trvala a jak nakonec k dohodě pomohl i Ron Dennis?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 21 lidí)
27.01.2016 21:00
Räikkönen za finanční problémy Lotusu nemohl, to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001402
21:00 27.01.2016 85.70.70.XXXRäikkönen za finanční problémy Lotusu nemohl, to je na hlavu postavené. Za finanční problémy Lotusu mohla společnost Genii a její majitel Gerard Lopez osobně. Mimochodem, byla to slavná éra. Je jen škoda, že se příběh Lotus-Räikkönen nenaplnil do šťastného konce a neskončil ziskem titulu. Takto zůstaly jen trpké výčitky, dluhy a rozčarování z podivného konce vzájemné spolupráce. A přitom to byl svým způsobem zázrak, jak Lotus s Kimim za volantem proháněl týmy ze špičky. To absolutně nikdo nečekal.-
uzivatel001952
21:15 27.01.2016 85.207.89.XXXtak prohanel... spise bych rekl dokazezal se jich drzet, to je presnejsi -
-
uzivatel000635
08:46 28.01.2016 178.209.152.XXXČtenář číst umí - ostatně proto je to čtenář , ale někteří čtenáři jen umí číst text a někteří umí číst text i mezi řádky
-
-
-
rock
15:32 27.01.2016 37.188.139.XXXVysloveně mne mrzí a štve, že Bernie couvnul a ten historický bonus jim uznal. Zase si někdo vydíráním vyřval víc, než dostávají jiní. Sauber má odkrouceno víc (stejně sezón, víc závodů. A to samozřejmě nepočítám roky 2006-2009, roky týmu BMW Sauber) a o nějakým bonusu si může nechat jenom zdát.
Tým je tým a dodavatel motorů je dodavatel motorů.
Týmu Renault se podařilo být mi nesympatickým ještě dřív, než se (znovu) stihli postavit na start.-
uzivatel000635
09:58 28.01.2016 178.209.152.XXXRenault má v autech o sezónu víc a k tomu mnoho let jako dodavatel motorů (Lotus - ten původní, Williams, Ligier, Tyrrell, Benetton, RBR, , Lotus - ten nový, Caterham, STR)-
rock
11:24 28.01.2016 37.188.141.XXXMně to vychází na 19:19
Renault 77*-85 a 02**-11***
Sauber 93-05 a 10-15
*
Renault se v r. 1977 pokusil zúčastnit necelé třetiny GP, ale na čárku za sezónu to asi stačí.
**
Renaultu patřil tým Benetton už v sezónách 2000-2001, ale vzhledem k tomu, že neměli koule jít se svou značkou na trh, tak ve startovních i výsledkových listinách byl Benetton.
***
Naopak v sezóně 2011 už jim v týmu nepatřil ani šroubek, ale jméno jim ještě půjčili, tak to byl Lotus Renault. Otázkou je, jestli bych tuhle sezónu neměl ignorovat taky stejně, jako nepočítám čtyři sezóny týmu BMW Sauber.
Takže přísně vzato 19:18 pro Sauber.-
uzivatel000635
17:40 28.01.2016 178.209.152.XXXOK i když...v sezóně 2011 se tým přejmenoval na Lotus Renault, ale auto vyvinul Renault (model R31).
-
-
-
-
odin
15:16 27.01.2016 77.240.103.XXXSpekulace: Bylo možné, že u Lotusu v době působení Kimiho nebyl zájem na ještě lepších výsledcích a případně zisku titulu? Nebo jim chyběly peníze na vývoj, když je museli (ne)platit Kimimu?
A ještě spekulace: Jsou Kimiho výsledky (výkony) přímo úměrné jeho odměnám ve smlouvě? Pochybuji, že u Ferrari mu nabídli více, než měl Alonso. -
-
-
-
uzivatel000635
17:04 27.01.2016 178.209.152.XXXnejlepší závodní pilot je ten, který jezdí rychle a zadarmo - to dá rozum -
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek