DISKUZE K ČLÁNKU Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen

Za nepříznivou finanční situaci mohla po stanovení nedostatečného rozpočtu společnost Genii, ale také Kimi Räikkönen, jenž svými výkony po návratu do Formule 1 předčil veškerá očekávání. Jak probíhala jednání s Renaultem o odkoupení Lotus, proč tak dlouho trvala a jak nakonec k dohodě pomohl i Ron Dennis?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.01.2016 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 21 lidí) 27.01.2016 21:00
Räikkönen za finanční problémy Lotusu nemohl, to… »
» rock (Hlasovalo 18 lidí) 27.01.2016 15:22
Dobře a levně 04 S Kimim holt uzavřeli… »
» Pepan (Hlasovalo 13 lidí) 27.01.2016 15:00
To nechápu. Pokud pilot jezdí blbě, je terčem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Räikkönen za finanční problémy Lotusu nemohl, to je na hlavu postavené. Za finanční problémy Lotusu mohla společnost Genii a její majitel Gerard Lopez osobně. Mimochodem, byla to slavná éra. Je jen škoda, že se příběh Lotus-Räikkönen nenaplnil do šťastného konce a neskončil ziskem titulu. Takto zůstaly jen trpké výčitky, dluhy a rozčarování z podivného konce vzájemné spolupráce. A přitom to byl svým způsobem zázrak, jak Lotus s Kimim za volantem proháněl týmy ze špičky. To absolutně nikdo nečekal.

    + 21 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frank

    Frank

    89.24.215.XXX
    Pokud někdo uzavře smlouvu, tak je úplně jedno, jestli na to potom má nebo nemá.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.139.XXX
    Vysloveně mne mrzí a štve, že Bernie couvnul a ten historický bonus jim uznal. Zase si někdo vydíráním vyřval víc, než dostávají jiní. Sauber má odkrouceno víc (stejně sezón, víc závodů. A to samozřejmě nepočítám roky 2006-2009, roky týmu BMW Sauber) a o nějakým bonusu si může nechat jenom zdát.
    Tým je tým a dodavatel motorů je dodavatel motorů.
    Týmu Renault se podařilo být mi nesympatickým ještě dřív, než se (znovu) stihli postavit na start.

    + 10 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      178.209.152.XXX
      Renault má v autech o sezónu víc a k tomu mnoho let jako dodavatel motorů (Lotus - ten původní, Williams, Ligier, Tyrrell, Benetton, RBR, , Lotus - ten nový, Caterham, STR)

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.141.XXX
        Mně to vychází na 19:19
        Renault 77*-85 a 02**-11***
        Sauber 93-05 a 10-15

        *
        Renault se v r. 1977 pokusil zúčastnit necelé třetiny GP, ale na čárku za sezónu to asi stačí.
        **
        Renaultu patřil tým Benetton už v sezónách 2000-2001, ale vzhledem k tomu, že neměli koule jít se svou značkou na trh, tak ve startovních i výsledkových listinách byl Benetton.
        ***
        Naopak v sezóně 2011 už jim v týmu nepatřil ani šroubek, ale jméno jim ještě půjčili, tak to byl Lotus Renault. Otázkou je, jestli bych tuhle sezónu neměl ignorovat taky stejně, jako nepočítám čtyři sezóny týmu BMW Sauber.
        Takže přísně vzato 19:18 pro Sauber.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Spekulace: Bylo možné, že u Lotusu v době působení Kimiho nebyl zájem na ještě lepších výsledcích a případně zisku titulu? Nebo jim chyběly peníze na vývoj, když je museli (ne)platit Kimimu?
    A ještě spekulace: Jsou Kimiho výsledky (výkony) přímo úměrné jeho odměnám ve smlouvě? Pochybuji, že u Ferrari mu nabídli více, než měl Alonso. 03

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    To nechápu. Pokud pilot jezdí blbě, je terčem kritiky. Pokud pilot jezdí dobře, je terčem kritiky. Jak teda má vlastně pilot jezdit?

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.139.XXX
      Dobře a levně 04

      S Kimim holt uzavřeli smlouvu, podle které mohl jezdit blbě a levně, nebo dobře a draze.

      + 18 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Je to jejich chyba. A moc by mě zajímalo, kdo Ti dal ten záporný palec. 01

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Skull55

          Skull55

          195.158.253.XXX
          Presne jak rikas, na smlouve se dohodly obe strany - ze by snad Lotus ani nepocital s tim, ze neco budou jezdit?

          Jeden z tech zapornejch palcu jsem dal ja. Chtel sem dat kladnej, ale na mobilu jsem se netrefil.

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      178.209.152.XXX
      nejlepší závodní pilot je ten, který jezdí rychle a zadarmo - to dá rozum 18

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama