DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo: Red Bull mohl s motorem Mercedes vyhrávat
Podle Daniela Ricciarda bylo šasi Red Bullu minulý rok od Velké ceny Maďarska tak silné, že by s motorem Mercedes mohlo pravidelně vítězit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo: Red Bull mohl s motorem Mercedes vyhrávat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:24 11.01.2016 93.99.87.XXXJen tak pro zajímavost, kolik peněz nalil tým Ferrari F1 (ne továrna Fiat) do motorů? Kolik peněz nalil tým Mercedes F1 (ne koncern Daimler-Benz) do motorů? Za kolik kupuje Mclaren motory od Hondy? podle všeho všichni mnohem méně, než RB. Takže co tím básník chtěl říci?
S Renaultem se možná mohl dohadovat lépe, ale nic by se nezměnilo na tom, že by měli nekonkurenceschopnou jednotku.-
-
Mike17
14:40 11.01.2016 93.99.87.XXXMnoho? Můžu se zeptat jaké? Já vím jen o možnosti si motor koupit, tak jako to dělají jiné týmy včetně Ferrari a Mercedesu.
Ferrari a Mercedes jim ho prodat nechtějí, protože se bojí konkurence. Hondy by ráda, ale nemůže. Vývoj je tak drahý, že jiné automobilky do toho jít nechtějí. Takže jsem jedno ucho na aspoň jednu z těch mnoha možností.-
odin
18:15 11.01.2016 77.240.103.XXXMohli si pohonnou jednotku postavit sami, jak proklamoval hlavní ideolog dr.Marko už před dvěma roky.
Což je sice pitomost, ale podle mne menší, než ta, o které je tato diskuze.
Tvůj problém Miku je ten, že ve své fanatické zaujatosti nedokážeš rozlišt politikaření a Redbulíkovské nesmysly sloužící k vylepšení jejich PR obrázku, od reálného. Obhajuješ je, ať jde o pitomost, nebo ne.-
Mike17
19:27 11.01.2016 93.99.87.XXXA nějaký příklad té pitomosti tradičně neuvedeš?
Jako třeba, že si nějaký tým má postavit vlastní motor? Myslíš tak velkou pitomost?
Mimochodem tak nějak na konci sezony vyplynulo, že si RB už nějakou dobu svoji jednotku sám vylepšuje (Illien). Takže ona to od Marka zas až tak velká pitomost nebyla co?-
-
Mike17
10:47 12.01.2016 93.99.87.XXXS prvním odstavcem nesouhlasím. Ricci zcela zřetelně pouze spekuloval, nikde netvrdil, že měli získat motor Mercedes.
Se druhým souhlasím. Ale už netuším, jestli Marko mluvil o novém motoru nebo o vlastní verzi. Koneckonců je to jedno. Toho pána moc nemusím.-
odin
11:37 12.01.2016 77.240.103.XXXMarko mluvil o mnoha možnostech, stejně jako Mr.B. Jednou z těch možností bylo postavit si své pohonné jednotky, další byla odejít od Renaultu, další přivést svého dadavatele motorů do F1 a další více a úzce spolupracovat s Renaultem na stavbě motorů. To jen tak co si zevrubně pamatuji. Možná mne někdo ještě doplní. Tak že sám vidíš, že těch možností měli a mají dost. Jenom jim pro jejich cíle (okamžitě vítězit) žádná nevyhovuje. Proto jen kolem sebe kopou a fanatici jako ty, jim to žerou.-
Mike17
13:30 12.01.2016 93.99.87.XXXOpět mi předhazuješ, že mu žeru něco, co jsem ti už stokrát napsal, že s tím nesouhlasím? Není to už trochu moc trapné??? Nic jiného nemáš?
Nevím, kolik měli možností před rokem a půl:
1. Postavit si vlastní jednotku je blbost. Tehdy i teď.
2. Odejít od Renaultu musí mít k někomu. Nikdo jiný jim motory dodat nemůže (nechce). Tudíž blbost.
3. Nevím, jestli bylo tehdy možné někoho přivést, momentálně o to nikdo nestojí. Tedy blbost
4. Dále spolupracují s Renaultem. Ano, to je ta jediná možnost, která jim zůstala.-
odin
14:31 12.01.2016 77.240.103.XXXBlbost není nic z vyřčeného. Pokud do každé z možností investují dostatek prostředků a úsilí, je reálná každá možnost. Druhá věc je v jaké časovém horizontu a s jakou návratností.
Pro jejich cíle je jednodužší parazitovat na úsilí druhých, pomlouvat a politikařit.
1)O blbost nejde. Ale investice je tak veliká, že se nevyplatí. Navíc výrobce limonád se těžko bude prosazovat na trhu s motory.
2) Motory jim minimálně Ferrari dodat chtělo. Ale oni neměli o starší specifiikace zájem.
3) Je to sice těžké, ale ne nemožné. Pokud by vynaložili tolik úsilí do přesvědčování, jako vynaložili do pomlouvání Renaultu, mohlo by se jim to povést. A když by se finančně spolupodíleli na vývoji, tak by to mohlo být i reálné. Pár firem o vstupu do F1 uvažovalo.
4) Tato možnost jim zůstala až pro letošní ročník 2016. Před dvěma lety měli efektivní spolupráci s Renaultem ve svých rukou. To,kam to díky jejich politice dovedli je věc druhá. Pamatuji si, že jsi napsal, že nejsou přeci blbí,aby vypověděli smlouvu Renaultu a neměli připravené řešení. A to je přesně ukázka, jak ty vnímáš vedení RBR a jak žereš jejich a obhajuješ jejich nesmysly. Jak vidno, asi blbí jsou!!!-
Mike17
20:05 12.01.2016 93.99.87.XXXParazitovat? Na úsilí koho? Renaultu? Vždyť ten žádné úsilí nevynaložil. Jen bojkotoval úsilí Illiena.
1. Ano nevyplatí, proto je to blbost.
2. Ano to všichni víme. Samozřejmě jsem myslel něco aspoň trochu konkurenceschopného.
3. Pokud vím, jednali s VW. Ti to nakonec zamítli. O nikom dalším nevím.
4. Kam to dovedli oni, nebo Renault? Věc pohledu. Ano, pamatuješ si to dobře. A oni podle všeho připravené řešení měli.-
odin
20:32 12.01.2016 77.240.103.XXX1) Parazitovat chtěli na úsilí Mercedesu, pak Ferrari a když dostali jasná stanoviska, tak i Honda by jim byla dobrá.
2) Tohle si uložím, a až se budeme dohadovat jak na tom jsou STR s loňským Ferrari pod kapotou, použiji. Že by Ferrari 2015 nebylo alespoň trochu konkurenceschopné slyším poprvé. A ani mne nepřekvapuje, že právě od tebe.
3) Jo on s nimi jen tak někdo nechce mít nic společného, po tom, co předváděli. Nikdo si nechce nechat kazit jméno antikampaní a pomluvami.
4) Kam to dovedli oni s Renaultem. Já na rozdíl od tebe nerozlišuji. Jeli v tom společně. Vina je společná.
A jaképak měli připravené řešení? Obcházet dodavatele a žebrat o motor? Aby se pak vrátili k Renaultu za ještě větší peníze? Tak to byl geniální obchodní tah. Zrovínka ty v každém svém plivanci na Rencka neopomineš dodat, že platili nejvíce. Tak proč si nepřiplatit, že?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Menno Coehoorn
12:45 11.01.2016 176.74.128.XXXMinimálne Ferrari a Mercedes a od novej sezóny i RedBull si motor vyvýjajú sami,navyše i Mclaren sa dá považovať za výrobcu motoru,lebo určite honde nič neplatia.-
Mike17
12:55 11.01.2016 93.99.87.XXXHmm, zajímavý názor. A jaktože měli v roce 2013 rozpočet kolem 200 mil Liber, když podle nich vývoj motoru stál 1000mil Eur??? není v tom něco špatně? (pro jistotu, kurz Libry a Eura je zhruba 4:3)
Všechny zmíněné týmy si motory prostě kupují. Je jedno jestli od mateřského koncernu, nebo od jiného. O ceně raději ani dikutovat nebudeme ne?
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek