DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Leden bude pro F1 kritickým obdobím

Šéf týmu Red Bull tvrdí, že neustále aktuální otázka kolem existence nezávislých motorů přináší pro Formuli 1 na začátku roku "kritické období pro budoucnost". Je potřeba citlivě vyřešit s ohledem na další okolnosti provázející jednání mezi zúčastněnými stranami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Leden bude pro F1 kritickým obdobím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 07.01.2016 06:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 05.01.2016 17:32
Honer lže. Nikdo je k ničemu nenutil. Mohli… »
» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 05.01.2016 21:57
V tom, že byli donuceni ke spolupráci s Renaultem… »
» Nikita19 (Hlasovalo 12 lidí) 05.01.2016 22:15
Pánové, je to tu zas. Horner lže! Nikdo je(RB)… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    195.212.58.XXX
    To je neskutečnej borec. Dvě sezóny bečí, že má naprd motor, pak bečí, že jim nikdo nechce dát svůj motor, protože oni jsou přece mistrovksej REDBULL a všichni by měli padnout na zadek, pak získal zpět hloupě ztracenej Renault a už tu jsou zase ty stejný kecy a to ještě nezačala ani sezóna.
    Absolutně nejmíň sympatickej tým (kvůli jeho vůdcům). Žádnej jinej tým tolik do médií nenaříká. Co si o sobě myslí?
    Měli odejít a byl by klid

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Pánové, je to tu zas. Horner lže! Nikdo je(RB) nenutil dále spolupracovat s Renaultem! Domnívají se, že jim někdo dá motor za ty "kecy", co stále pouštějí do světa? Být na místě šéfa Renaultu, tak bych jim žádný motor nedal! No a když díky penězům přistoupili na dodávky motorů, tak bych určitě nedovolil nějaké přejmenování! Buď chtějí dál jezdit nebo hloupě lhát a kecat! Stále jen naříkají a stěžují si, jako by chtěli, aby je někdo litoval. Nikdo na ten jejich postoj není zvědaví! 02

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Asi by se Horner mohl učit lhát od tebe. Zatím mu to tak moc nejde. 12

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      sdílím tvůj názor. Jen mi není jasné jak je možný že pokud jsou všechny týmy tak hrozně nespokojený s dodávkama motorů, proč tu nečteme stejné nářky i od členů týmu Williams, Sauber, FI, Lotus , Manor, McLaren? Ano občas se tu objeví článek i z jiného týmu, spokojeni asi taky nejsou ale není mi jasný proč má redbull v mediich oproti ostatním tolik prostoru pro brekot? platí si media nebo jak je to možný? Nebo jsou tak oblíbený? pochybuju že by byli oblíbenější než tradiční týmy jako Williams nebo McLaren...

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Honer lže. Nikdo je k ničemu nenutil. Mohli ukončit svoji činnost v F1. Jenže pak si Mateschitz spočítal, kolik jej bude stát nedodržení smluv a rozhodl se lézt Renaultu do....

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      V čem lže???

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        V tom, že byli donuceni ke spolupráci s Renaultem. Nemuseli pokračovat. Mohli se sbalit a odejít.

        + 14 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          1. Není to citace Hornera, ale názor autora článku daný do uvozovek (proč asi?).
          2. Byl donucen okolnostmi s Renaultem pokračovat, pokud měli v F1 zůstat. Nebo snad ne? Nebo psal někde, že měl pistoli u hlavy? 03

          Už jen čekám, kdy Horner napíše, že Země obíhá kolem Slunce a tady se objeví spousta komentářů, jaký je Horner lhář. 03 12

          + 9 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            ......Šéf rakouské stáje připustil, že rok 2016 bude považovat za přestupný, protože "byl donucen" k další spolupráci s Renaultem........
            Fakt je to názor autora článku?

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Promiň, ale citace v článku jsou tam jasně viditelné. Je to jiným písmem. Nevšiml sis toho?
              Neříkám, že něco podobného Horner neřekl, ale není z toho celkem jasné, co tím přesně myslel. Já si to vykládám tak, že byli donuceni OKOLNOSTMI, POKUD CHTĚLI ZŮSTAT v F1 spolupracovat dál s Renaultem. Co je na tom za lež? Že rok 2016 bude pro ně přestupný (bez očekávání slušných výsledků), než se něco vyřeší, je celkem jasné.

              + 8 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo ještě dodatek:
              Nejsem si jistý, jestli ho letošní sezona nepřijde na mnohem víc peněz, než kdyby musel platit nějaké sankce sponzorům.
              Tady jde spíš o image značky, než o pár milionů. 03

              + 6 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Já si myslím, že závodění je vyjde levněji než odchod. To není jenom o sankcích sponzorů. To je i o pokutě zaplacené Berniemu. Dále by musel vyplatit celý tým a zlikvidovat celý závod na výrobu formulí - další velký prodělek. Na to se nabalují další aktivity. Odchod z F1 by znamenal i propad prodeje jejich limonád, takže další ztráta. Mateschitz koupil v Rakousku okruh. Měl v plánu, že jednou ročně se tam pojede závod F1, který bude takovou oslavou jejich značky. Při odchodu z F1 by tato investice byla na odpis. Celkově si myslím, že pokud by odešli z F1, za jistých podmínek by se Red Bull mohl položit. Proto Mateschitz pořád odsouval konečný termín pro rozhodnutí, zda vytrvat v F1 nebo odejít. Proto si myslím, že i Berniem navrhovaná roční přestávka byla nesmysl. Navíc by z hlediska vyřešení problému s motory ničemu nepomohla. Jediná cesta byla to, co jsem avizoval už loni po jejich rozchodu. Pokořit se a zaškemrat u Renaultu.

                + 9 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  1. Bernie by těžko něco chtěl. O tom jsme se už bavili. Za ten trapas by mu těch pár milionů nestálo.
                  2. Týmy by propustil = ušetřené peníze. Výrobní závod by mohl prodat = další peníze.
                  3. Okruh může fungovat i bez týmu.
                  4. Propad prodeje limonád? Těžko. Jezdit v půlce pole pro RB žádná velká reklama není. Kdyby ten balík investoval jinde, vynesl by mu asi víc. Třeba prý biatlon je v Německu populárnější než F1 a investice do reklamy budou ve zlomcích co v F1. Reklamní strategií RB je všechno jiné, než být v něčem průměrní. Podívej se, co všechno sponzorují. 04
                  5. Roční přestávka by byla nesmysl. To souhlasím. Za ten rok by jim ujel vlak.
                  6. On to Renault udělá rád. Škemrat určitě nemuseli. Protože nikdo jiný jim takový balík za ty motory dát nechce. Oprava, on jim za to nikdo jiný už nechce dát ani jeden dolar. Mají už jen RB a vlastní tým. A tipuju, že v roce 2017 už budou mít pouze vlastní tým. 12

                  + 6 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    1)Bernie by ty peníze z Mateschitze dostal, to si buď jistý.
                    2) Týmu by musel zaplatit odstupné a to třeba u pilotů by bylo celkem mastné.
                    3) Okruh by začal prodělávat. První rok, když byl Vettel mistr světa, prodali vstupenky na závod bez problémů. Druhý rok, kdy se dařilo méně a nakonec byli druzí, zdaleka neměli tolik návštěvníků. Co bude letos, ví bůh.
                    4) Předloni skončili druzí, takže ta reklama byla celkem slušná a i když se loni motali v půlce startovního pole, pořád v televizi byli vidět. a reklama v F1 je sice nejdražší, ale i nejúčinnější, protože ji vidí nejvíce lidí.
                    6) Ty breky, co pouštěli do médií o kvalitě Renaultu, této značce určitě neprospěly a přitom část viny nesli sami, protože začínali s vývojem nového vozu pozdě a tím se motor v novém šasi nestihl dostatečně vyzkoušet. Tím Renault neobhajuji, protože větší kus viny nese on, ale není na to jediný.

                    + 10 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. No nevím. RB by mu mohl udělat z F1 takovou ostudu, že by proti tomu byla Indy2004 malinkou nepříjemností. A že to Bernieho stálo opravdu dost peněz, přijít o USA. Ale je možné, že by se Dietrich nad těch pár "drobných" povznesl. 04
                      2. Ano, tradičně to bývá 3 měsíce, které jim teď stejně vyplatí. Ušetřil by dalších 9 měsíců výplat. Tedy kromě těch co mají smlouvy na delší dobu (piloti a možná lidi jako Newey). Tam by to vyšlo stejně.
                      3. Zaplněnost okruhu není na týmu RB plně závislá. Stejný scénář byl v Korei, Turecku a dalších místech, které nemají piloty ani týmy žádné. Klesá i v Německu a mají 2 a 3. v pořadí MS. Pokles není o Vettelovi nebo RB. Ale připouštím, že malý pokles by to způsobit mohlo.
                      4. Předloni to ještě možná šlo. To 3x vyhráli, což už teď víceméně nehrozí. Za polovinu pole se zaplatí počítám mnohem míň jak půlku, než když jsi vidět na bedně. Náklady ovšem zůstávají stejné. Myslím, že z jiných aktivit mají větší přínos, než z půlky pole F1 a za mnohem menší peníze. A F1 ztácí neustále sledovanost. Lepší to hned tak nebude.
                      6. To nic nemění na tom, že jiného zájemce o motory Renault nemá. Je rád, že jim aspoň někdo sníží ztrátu investic. Je tedy otázka jestli a případně kdo u koho škemral. Řekl bych, že to byl běžný obchod. Za určitou cenu motor. 03

                      + 7 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama