DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Leden bude pro F1 kritickým obdobím
Šéf týmu Red Bull tvrdí, že neustále aktuální otázka kolem existence nezávislých motorů přináší pro Formuli 1 na začátku roku "kritické období pro budoucnost". Je potřeba citlivě vyřešit s ohledem na další okolnosti provázející jednání mezi zúčastněnými stranami.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Leden bude pro F1 kritickým obdobím
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
zipp
06:38 07.01.2016 195.212.58.XXXTo je neskutečnej borec. Dvě sezóny bečí, že má naprd motor, pak bečí, že jim nikdo nechce dát svůj motor, protože oni jsou přece mistrovksej REDBULL a všichni by měli padnout na zadek, pak získal zpět hloupě ztracenej Renault a už tu jsou zase ty stejný kecy a to ještě nezačala ani sezóna.
Absolutně nejmíň sympatickej tým (kvůli jeho vůdcům). Žádnej jinej tým tolik do médií nenaříká. Co si o sobě myslí?
Měli odejít a byl by klid -
Nikita19
22:15 05.01.2016 46.229.123.XXXPánové, je to tu zas. Horner lže! Nikdo je(RB) nenutil dále spolupracovat s Renaultem! Domnívají se, že jim někdo dá motor za ty "kecy", co stále pouštějí do světa? Být na místě šéfa Renaultu, tak bych jim žádný motor nedal! No a když díky penězům přistoupili na dodávky motorů, tak bych určitě nedovolil nějaké přejmenování! Buď chtějí dál jezdit nebo hloupě lhát a kecat! Stále jen naříkají a stěžují si, jako by chtěli, aby je někdo litoval. Nikdo na ten jejich postoj není zvědaví!-
Cooper
16:07 06.01.2016 188.120.212.XXXsdílím tvůj názor. Jen mi není jasné jak je možný že pokud jsou všechny týmy tak hrozně nespokojený s dodávkama motorů, proč tu nečteme stejné nářky i od členů týmu Williams, Sauber, FI, Lotus , Manor, McLaren? Ano občas se tu objeví článek i z jiného týmu, spokojeni asi taky nejsou ale není mi jasný proč má redbull v mediich oproti ostatním tolik prostoru pro brekot? platí si media nebo jak je to možný? Nebo jsou tak oblíbený? pochybuju že by byli oblíbenější než tradiční týmy jako Williams nebo McLaren...
-
-
-
-
Mike17
10:53 06.01.2016 93.99.87.XXX1. Není to citace Hornera, ale názor autora článku daný do uvozovek (proč asi?).
2. Byl donucen okolnostmi s Renaultem pokračovat, pokud měli v F1 zůstat. Nebo snad ne? Nebo psal někde, že měl pistoli u hlavy?
Už jen čekám, kdy Horner napíše, že Země obíhá kolem Slunce a tady se objeví spousta komentářů, jaký je Horner lhář.-
-
Mike17
11:41 06.01.2016 93.99.87.XXXPromiň, ale citace v článku jsou tam jasně viditelné. Je to jiným písmem. Nevšiml sis toho?
Neříkám, že něco podobného Horner neřekl, ale není z toho celkem jasné, co tím přesně myslel. Já si to vykládám tak, že byli donuceni OKOLNOSTMI, POKUD CHTĚLI ZŮSTAT v F1 spolupracovat dál s Renaultem. Co je na tom za lež? Že rok 2016 bude pro ně přestupný (bez očekávání slušných výsledků), než se něco vyřeší, je celkem jasné. -
-
Pepan
13:43 06.01.2016 89.24.157.XXXJá si myslím, že závodění je vyjde levněji než odchod. To není jenom o sankcích sponzorů. To je i o pokutě zaplacené Berniemu. Dále by musel vyplatit celý tým a zlikvidovat celý závod na výrobu formulí - další velký prodělek. Na to se nabalují další aktivity. Odchod z F1 by znamenal i propad prodeje jejich limonád, takže další ztráta. Mateschitz koupil v Rakousku okruh. Měl v plánu, že jednou ročně se tam pojede závod F1, který bude takovou oslavou jejich značky. Při odchodu z F1 by tato investice byla na odpis. Celkově si myslím, že pokud by odešli z F1, za jistých podmínek by se Red Bull mohl položit. Proto Mateschitz pořád odsouval konečný termín pro rozhodnutí, zda vytrvat v F1 nebo odejít. Proto si myslím, že i Berniem navrhovaná roční přestávka byla nesmysl. Navíc by z hlediska vyřešení problému s motory ničemu nepomohla. Jediná cesta byla to, co jsem avizoval už loni po jejich rozchodu. Pokořit se a zaškemrat u Renaultu.-
Mike17
13:57 06.01.2016 93.99.87.XXX1. Bernie by těžko něco chtěl. O tom jsme se už bavili. Za ten trapas by mu těch pár milionů nestálo.
2. Týmy by propustil = ušetřené peníze. Výrobní závod by mohl prodat = další peníze.
3. Okruh může fungovat i bez týmu.
4. Propad prodeje limonád? Těžko. Jezdit v půlce pole pro RB žádná velká reklama není. Kdyby ten balík investoval jinde, vynesl by mu asi víc. Třeba prý biatlon je v Německu populárnější než F1 a investice do reklamy budou ve zlomcích co v F1. Reklamní strategií RB je všechno jiné, než být v něčem průměrní. Podívej se, co všechno sponzorují.
5. Roční přestávka by byla nesmysl. To souhlasím. Za ten rok by jim ujel vlak.
6. On to Renault udělá rád. Škemrat určitě nemuseli. Protože nikdo jiný jim takový balík za ty motory dát nechce. Oprava, on jim za to nikdo jiný už nechce dát ani jeden dolar. Mají už jen RB a vlastní tým. A tipuju, že v roce 2017 už budou mít pouze vlastní tým.-
Pepan
14:11 06.01.2016 89.24.157.XXX1)Bernie by ty peníze z Mateschitze dostal, to si buď jistý.
2) Týmu by musel zaplatit odstupné a to třeba u pilotů by bylo celkem mastné.
3) Okruh by začal prodělávat. První rok, když byl Vettel mistr světa, prodali vstupenky na závod bez problémů. Druhý rok, kdy se dařilo méně a nakonec byli druzí, zdaleka neměli tolik návštěvníků. Co bude letos, ví bůh.
4) Předloni skončili druzí, takže ta reklama byla celkem slušná a i když se loni motali v půlce startovního pole, pořád v televizi byli vidět. a reklama v F1 je sice nejdražší, ale i nejúčinnější, protože ji vidí nejvíce lidí.
6) Ty breky, co pouštěli do médií o kvalitě Renaultu, této značce určitě neprospěly a přitom část viny nesli sami, protože začínali s vývojem nového vozu pozdě a tím se motor v novém šasi nestihl dostatečně vyzkoušet. Tím Renault neobhajuji, protože větší kus viny nese on, ale není na to jediný.-
Mike17
15:38 06.01.2016 93.99.87.XXX1. No nevím. RB by mu mohl udělat z F1 takovou ostudu, že by proti tomu byla Indy2004 malinkou nepříjemností. A že to Bernieho stálo opravdu dost peněz, přijít o USA. Ale je možné, že by se Dietrich nad těch pár "drobných" povznesl.
2. Ano, tradičně to bývá 3 měsíce, které jim teď stejně vyplatí. Ušetřil by dalších 9 měsíců výplat. Tedy kromě těch co mají smlouvy na delší dobu (piloti a možná lidi jako Newey). Tam by to vyšlo stejně.
3. Zaplněnost okruhu není na týmu RB plně závislá. Stejný scénář byl v Korei, Turecku a dalších místech, které nemají piloty ani týmy žádné. Klesá i v Německu a mají 2 a 3. v pořadí MS. Pokles není o Vettelovi nebo RB. Ale připouštím, že malý pokles by to způsobit mohlo.
4. Předloni to ještě možná šlo. To 3x vyhráli, což už teď víceméně nehrozí. Za polovinu pole se zaplatí počítám mnohem míň jak půlku, než když jsi vidět na bedně. Náklady ovšem zůstávají stejné. Myslím, že z jiných aktivit mají větší přínos, než z půlky pole F1 a za mnohem menší peníze. A F1 ztácí neustále sledovanost. Lepší to hned tak nebude.
6. To nic nemění na tom, že jiného zájemce o motory Renault nemá. Je rád, že jim aspoň někdo sníží ztrátu investic. Je tedy otázka jestli a případně kdo u koho škemral. Řekl bych, že to byl běžný obchod. Za určitou cenu motor.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek