DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Pro nastolení rovnováhy v F1 potřebujeme nezávislý motor

Nezávislý motor bude podle Christiana Hornera pro Formuli 1 tím nejlepším způsobem, jak opět zajistit to správné rozložení sil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Pro nastolení rovnováhy v F1 potřebujeme nezávislý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 01.01.2016 15:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 14 lidí) 29.12.2015 12:07
V situaci, kdy výrobci motorů nechtějí dodávat… »
» Duncan66 (Hlasovalo 12 lidí) 29.12.2015 13:30
vazne me udivuje, jak vetsine lidi prijde… »
» Duncan66 (Hlasovalo 11 lidí) 29.12.2015 13:06
To neni o tom, ze nekdo nesehnal motor. Je to o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Keď nemáš svoj motor, tak nevyhráš. Čo je na tom čudné? Namiesto plakania mali dávno pracovať na svojich motoroch.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Co to je nezávislý motor ?? To je motor pro RB ?? Co když nebude konkurenceschopný ??

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    V situaci, kdy výrobci motorů nechtějí dodávat aktuální specifikace motorů a nabízejí rok staré je potřeba přivést do F1 alternativního výrobce motorů. Nicméně ten motor musí mít stejné parametry jako ty současné, nemůže jít o motor postavený na jiné koncepci. Jak by to chtěli ladit? To nedává smysl. Na druhou stranu, kde sehnat výrobce, který nebude chtít mít tovární tým, zaplatí vývoj drahého motoru a odvede kvalitní práci... hm? 17

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      37.48.38.XXX
      Už jsem to tu kdysi psal. Ten motor by měla u alternativního výrobce zadat FIA a pak jej dodávat týmům, které o něj projeví zájem za slušné peníze. To by bylo řešení. Samozřejmě ten motor musí být totožné specifikace s těmi ostatními továrními.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Akorát fakt hrozí, že prostě nebude kvalitní. Např. těžko očekávat, že Ilmor nebo Cosworth toho jsou schopni, když vidíme jaké problémy má Renault a Honda.

        + 10 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Poslední co F1 potřebuje, je motor na naprosto odlišné koncepci, než je současná pohonná jednotka. FIA kope F1 pořádně hlubokej hrob! Jen proto, že red bull svojí nafoukaností nesehnal motor, tak se mu bude stavět speciální, aby měli výhodu nad konkurencí? Je to nesmysl. Pokud chtějí levnější motor, měli by se zamyslet nad zjednodušením současného konceptu

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      To neni o tom, ze nekdo nesehnal motor. Je to o tom, ze kdyz budou mit konkurenceschopny motor pouze 2 tymy, tak se nikdo novy do F1 ani nepohrne. Rozhodne ne zadny netovarni tym, ktery ma ale ambice vyhravat. A takovych je vetsina.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      vazne me udivuje, jak vetsine lidi prijde normalni stav, ze by se o titul meli prat pouze 2-3 tymy a ostatni by meli utracet 100 milionu eur rocne jenom proto, aby jim delali krovi od patehi mista dozadu s povolenim tak 1 podia za sezonu. To mi teda rozum nebere.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Tak tomu bylo vždy... Pokud chce někdo tovární motor, ať si sežene tovární podporu... Mercedes i Ferrari do F1 investují mnohem více než ostatní a tohle je zasloužená odměna (Zasloužená ne samozřejmá)... Není fér z nich dělat nezávislé dodavatele a nutit je to prodávat pod cenou...

        Šéf Ferrari to říká dobře... Do svého motoru jsme investovali mnohem více, než to co by nám měl RB platit... U Sauberu to oželí, ale RB je velký tým. prodávat jim ho za stejnou cenu jako ostatní tedy levně a nechat se od nich porážet, to by by nedávalo ekonomicky smysl...

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          přesně tak. navíc ten stav, kdy spolu o titul opravdu bojovalo jen pár stájí je historicky normálem spíše, než vyrovnaný boj celého pole ( reálně řekněme třeba pěti, šesti stájí ).
          nejsem zrovna ten, kdo má v malíku všechna historická data, ale pokud moje paměť sahá, tak většinou byl titul v dané sezoně reálně dosažitelný pouze pro pár týmů a situaci, kdy prvních pět ( nebo to bylo šest? ) závodů vyhrály různé týmy si vlastně vybavuji pouze jednu. bylo by to hezké, ale je to v současné době nedosažitelné. to by bylo nutné změnit věci od základu a obávám se, že k tomu není ani vůle, ani síla, která by to dokázala proti vůli některých prosadit. navíc není jisté, zda by nové prostředí, které by takto vzniklo, bylo ještě formulí jedna.......

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama