DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Pro nastolení rovnováhy v F1 potřebujeme nezávislý motor
Nezávislý motor bude podle Christiana Hornera pro Formuli 1 tím nejlepším způsobem, jak opět zajistit to správné rozložení sil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull: Pro nastolení rovnováhy v F1 potřebujeme nezávislý motor
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» huhukoktejl
(Hlasovalo 14 lidí)
29.12.2015 12:07
V situaci, kdy výrobci motorů nechtějí dodávat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
huhukoktejl
12:07 29.12.2015 193.228.234.XXXV situaci, kdy výrobci motorů nechtějí dodávat aktuální specifikace motorů a nabízejí rok staré je potřeba přivést do F1 alternativního výrobce motorů. Nicméně ten motor musí mít stejné parametry jako ty současné, nemůže jít o motor postavený na jiné koncepci. Jak by to chtěli ladit? To nedává smysl. Na druhou stranu, kde sehnat výrobce, který nebude chtít mít tovární tým, zaplatí vývoj drahého motoru a odvede kvalitní práci... hm?-
-
huhukoktejl
15:27 29.12.2015 193.228.234.XXXAkorát fakt hrozí, že prostě nebude kvalitní. Např. těžko očekávat, že Ilmor nebo Cosworth toho jsou schopni, když vidíme jaké problémy má Renault a Honda.
-
-
-
jumpman
10:33 29.12.2015 178.255.168.XXXPoslední co F1 potřebuje, je motor na naprosto odlišné koncepci, než je současná pohonná jednotka. FIA kope F1 pořádně hlubokej hrob! Jen proto, že red bull svojí nafoukaností nesehnal motor, tak se mu bude stavět speciální, aby měli výhodu nad konkurencí? Je to nesmysl. Pokud chtějí levnější motor, měli by se zamyslet nad zjednodušením současného konceptu-
Duncan66
13:30 29.12.2015 89.29.32.XXXvazne me udivuje, jak vetsine lidi prijde normalni stav, ze by se o titul meli prat pouze 2-3 tymy a ostatni by meli utracet 100 milionu eur rocne jenom proto, aby jim delali krovi od patehi mista dozadu s povolenim tak 1 podia za sezonu. To mi teda rozum nebere.-
Fanda.LH
12:54 30.12.2015 194.228.208.XXXTak tomu bylo vždy... Pokud chce někdo tovární motor, ať si sežene tovární podporu... Mercedes i Ferrari do F1 investují mnohem více než ostatní a tohle je zasloužená odměna (Zasloužená ne samozřejmá)... Není fér z nich dělat nezávislé dodavatele a nutit je to prodávat pod cenou...
Šéf Ferrari to říká dobře... Do svého motoru jsme investovali mnohem více, než to co by nám měl RB platit... U Sauberu to oželí, ale RB je velký tým. prodávat jim ho za stejnou cenu jako ostatní tedy levně a nechat se od nich porážet, to by by nedávalo ekonomicky smysl...-
tom11
15:31 01.01.2016 193.86.205.XXXpřesně tak. navíc ten stav, kdy spolu o titul opravdu bojovalo jen pár stájí je historicky normálem spíše, než vyrovnaný boj celého pole ( reálně řekněme třeba pěti, šesti stájí ).
nejsem zrovna ten, kdo má v malíku všechna historická data, ale pokud moje paměť sahá, tak většinou byl titul v dané sezoně reálně dosažitelný pouze pro pár týmů a situaci, kdy prvních pět ( nebo to bylo šest? ) závodů vyhrály různé týmy si vlastně vybavuji pouze jednu. bylo by to hezké, ale je to v současné době nedosažitelné. to by bylo nutné změnit věci od základu a obávám se, že k tomu není ani vůle, ani síla, která by to dokázala proti vůli některých prosadit. navíc není jisté, zda by nové prostředí, které by takto vzniklo, bylo ještě formulí jedna.......
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek