DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům
Pětaosmdesátiletý boss F1 už toho zažil v F1 hodně - boj s vlastním týmem, dvě kritická období, kdy se spekulovalo o samotné existenci F1, smrt Elia de Angelise v jeho voze, kontroverzní spekulace o finančním zázemí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
15:27 24.12.2015 78.102.231.XXXTa spoplupráce Ferrari s Mercedesem je logická, když sou jediný z velkých koncernů a nebojej se do F1 nacpat velký peníze, který mohli nacpat jinam za výrazně menší sumu a reklamu by taky mohli mít slušnou - samozřejmě né tak velkou, ale mají zakázníky hlavně pracháče, tak ten by si určitě zjistil kdo má co lepší.
Jedinej problém je, že začali zneužívat svojí moc a dodaj motory jen těm týmům, který je nemůžou ohrozit. K tomu se trapně vymluvěj že motory daj jen nezávislým týmům, přitom týmu Red Bullu sou taky nezávislý.
Je tedy správný že přijde nezávislej výrobce motorů a ten snad bude mít povinnost je dodat všem týmům, který budou mít zájem. Protože takhle o titul můžou bojovat jen tahle dvojicí, s tím že je snad v budoucnu ohrozí McLaren s Hondou.
Renault mezi ně zatím nepatří a nejspíš ani nebude, protože nehodlají víc investovat, i přesto že mají na nic motor a pořídili si tým. -
Cooper
08:04 23.12.2015 188.120.212.XXXLíbí se mi jak se všichni navážejí do Ferrari a Mercedesu teď je v podstatě bernie obvinil z "kartelu" nebo jak se tomu říká když se dohodnou dvě korporace nikomu nevadí že proinvestovali zdaleka nejvíce peněz. Jestli on by spíš neměl víc přemejšlet Bernie a celá slavná FIA než zas vymyslí nějakou geniální změnu pravidel. Navíc si myslím že F1 dost přicházi o fanoušky hlavně po přesunu na placené kanály... Kuli F1 si fakt kabelovku pořizovat nebudu když se můžu mrknou zadara na netu (i když v horší kvalitě)-
dannak
10:41 23.12.2015 10.250.6.XXXSamotný fakt, že Ferrari a Mercedes nacpali do vývoje motorů neuvěřitelný peníze, ještě nic neznamená, to je/bylo jejich rozhodnutí. Co jejich rozhodnutí nebylo, tak specifikace tohoto nehorázně drahého motoru. Nejvíc másla na hlavě má ale Renault a FIA, protože, kteří celý problém rozvířili, protože:
1) R vyhrožoval odchodem, pokud nebudou hybridy
2) FIA ve snaze je udržet protlačila hybridy i přes zjevný odpor ostatních výrobců a názory, že tyto motory budou neuměrně drahé - to říkaly menší týmy hned!
3) Ferrari, Renault a Mercedes nainvestovali nemalé peníze do této nové technologie, každý s jinou mírou úspěchu
4) máme hybridy, které skutečně jsou příliš drahé, neboť FIA nedefinovala cenový strop pro zákazníky
5) Renault celou situaci naprosto nezvládl, nevyrobil kvalitní motor a vlastně tak popudil některé zákazníky, aby se poohlédli po jiném, lepším motoru na "trhu"
6) přišlo se na to, že vlastně neexistuje otevřený trh motorů, protože Renault nikdo nechce a Ferrari s Mercedesem si logicky hájí svoje, nemají nejmenší zájem, dodávat RB, který je jednak nebezpečně silný soupeř a druhak velmi nevděčný zákazník
A nakonec se teď FIA diví, že investoři se snaži ochraňovat své investice. To je přeci naprosto přirozené. Že na cenu motoru pro zákazníky nebyl nějaký limit, je chyba FIA; kdyby nějaký existoval, výrobci by třeba investovali adekvátně tomu a možná celkově méně.
Je bohužel zcela evidentní, že FIA vůbec neví, kam by se F1 měla ubírat, tápe a důsledkem jsou naprosto nedomyšlená nařízení a pravidla, což samozřejmě zainteresované subjekty vnímají jako jistou nestabilitu prostředí a chtějí tak rychlou, bezpečnou návratnost investic. Zaráží mě proto, že někdo jako Bernie to buď nechápe, nebo ignoruje a něco s tim nedělá.
-
-
uzivatel001584
07:54 23.12.2015 213.226.255.XXXNo jestli to povede dál tenhle osel,tak se to zhroutí hodně brzo.Vždyť ted už je to pomalu k pláči -
Nikita19
22:32 22.12.2015 46.229.123.XXXPřesně jak jsem si myslel. Nikdo nechtěl mít nic s Red Bullem, tedy Ferrari a Mercedes a jelikož by neměli motor, tak by z kolotoče F1 odešli. Ecclestone slíbil Renaultu dohodu a peníze, aby dodal motor RB. Tem nevděčníkům bych naprděl, ale prachy jsou prachy.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek