DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům

Pětaosmdesátiletý boss F1 už toho zažil v F1 hodně - boj s vlastním týmem, dvě kritická období, kdy se spekulovalo o samotné existenci F1, smrt Elia de Angelise v jeho voze, kontroverzní spekulace o finančním zázemí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.12.2015 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nikita19 (Hlasovalo 12 lidí) 22.12.2015 22:32
Přesně jak jsem si myslel. Nikdo nechtěl mít nic… »
» dannak (Hlasovalo 12 lidí) 23.12.2015 10:41
Samotný fakt, že Ferrari a Mercedes nacpali do… »
» Cooper (Hlasovalo 11 lidí) 23.12.2015 08:04
Líbí se mi jak se všichni navážejí do Ferrari a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Ta spoplupráce Ferrari s Mercedesem je logická, když sou jediný z velkých koncernů a nebojej se do F1 nacpat velký peníze, který mohli nacpat jinam za výrazně menší sumu a reklamu by taky mohli mít slušnou - samozřejmě né tak velkou, ale mají zakázníky hlavně pracháče, tak ten by si určitě zjistil kdo má co lepší.

    Jedinej problém je, že začali zneužívat svojí moc a dodaj motory jen těm týmům, který je nemůžou ohrozit. K tomu se trapně vymluvěj že motory daj jen nezávislým týmům, přitom týmu Red Bullu sou taky nezávislý.
    Je tedy správný že přijde nezávislej výrobce motorů a ten snad bude mít povinnost je dodat všem týmům, který budou mít zájem. Protože takhle o titul můžou bojovat jen tahle dvojicí, s tím že je snad v budoucnu ohrozí McLaren s Hondou.

    Renault mezi ně zatím nepatří a nejspíš ani nebude, protože nehodlají víc investovat, i přesto že mají na nic motor a pořídili si tým.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Líbí se mi jak se všichni navážejí do Ferrari a Mercedesu teď je v podstatě bernie obvinil z "kartelu" nebo jak se tomu říká když se dohodnou dvě korporace nikomu nevadí že proinvestovali zdaleka nejvíce peněz. Jestli on by spíš neměl víc přemejšlet Bernie a celá slavná FIA než zas vymyslí nějakou geniální změnu pravidel. Navíc si myslím že F1 dost přicházi o fanoušky hlavně po přesunu na placené kanály... Kuli F1 si fakt kabelovku pořizovat nebudu když se můžu mrknou zadara na netu (i když v horší kvalitě)

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.250.6.XXX
      Samotný fakt, že Ferrari a Mercedes nacpali do vývoje motorů neuvěřitelný peníze, ještě nic neznamená, to je/bylo jejich rozhodnutí. Co jejich rozhodnutí nebylo, tak specifikace tohoto nehorázně drahého motoru. Nejvíc másla na hlavě má ale Renault a FIA, protože, kteří celý problém rozvířili, protože:
      1) R vyhrožoval odchodem, pokud nebudou hybridy
      2) FIA ve snaze je udržet protlačila hybridy i přes zjevný odpor ostatních výrobců a názory, že tyto motory budou neuměrně drahé - to říkaly menší týmy hned!
      3) Ferrari, Renault a Mercedes nainvestovali nemalé peníze do této nové technologie, každý s jinou mírou úspěchu
      4) máme hybridy, které skutečně jsou příliš drahé, neboť FIA nedefinovala cenový strop pro zákazníky
      5) Renault celou situaci naprosto nezvládl, nevyrobil kvalitní motor a vlastně tak popudil některé zákazníky, aby se poohlédli po jiném, lepším motoru na "trhu"
      6) přišlo se na to, že vlastně neexistuje otevřený trh motorů, protože Renault nikdo nechce a Ferrari s Mercedesem si logicky hájí svoje, nemají nejmenší zájem, dodávat RB, který je jednak nebezpečně silný soupeř a druhak velmi nevděčný zákazník

      A nakonec se teď FIA diví, že investoři se snaži ochraňovat své investice. To je přeci naprosto přirozené. Že na cenu motoru pro zákazníky nebyl nějaký limit, je chyba FIA; kdyby nějaký existoval, výrobci by třeba investovali adekvátně tomu a možná celkově méně.

      Je bohužel zcela evidentní, že FIA vůbec neví, kam by se F1 měla ubírat, tápe a důsledkem jsou naprosto nedomyšlená nařízení a pravidla, což samozřejmě zainteresované subjekty vnímají jako jistou nestabilitu prostředí a chtějí tak rychlou, bezpečnou návratnost investic. Zaráží mě proto, že někdo jako Bernie to buď nechápe, nebo ignoruje a něco s tim nedělá.

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Takhle to nebylo a není, ani to nedává smysl... Ty motory jsou protože je všichni výrobci chtěli. Doufali, že dotáhnou další výrobce, což se podařilo, přišla Honda... Místo 3 výrobců máme 4...

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001584

    uzivatel001584

    213.226.255.XXX
    No jestli to povede dál tenhle osel,tak se to zhroutí hodně brzo.Vždyť ted už je to pomalu k pláči

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Čudujem sa, že ako milionárovi uniká moc peňazí. Ak naštve automobilky a sponzorov, tak sa mu môže stať že poletí aj s Todtom.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Přesně jak jsem si myslel. Nikdo nechtěl mít nic s Red Bullem, tedy Ferrari a Mercedes a jelikož by neměli motor, tak by z kolotoče F1 odešli. Ecclestone slíbil Renaultu dohodu a peníze, aby dodal motor RB. Tem nevděčníkům bych naprděl, ale prachy jsou prachy.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Snad bude vše dál dobře fungovat.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama