DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům

Pětaosmdesátiletý boss F1 už toho zažil v F1 hodně - boj s vlastním týmem, dvě kritická období, kdy se spekulovalo o samotné existenci F1, smrt Elia de Angelise v jeho voze, kontroverzní spekulace o finančním zázemí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: F1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat 2 týmům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.12.2015 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nikita19 (Hlasovalo 12 lidí) 22.12.2015 22:32
Přesně jak jsem si myslel. Nikdo nechtěl mít nic… »
» dannak (Hlasovalo 12 lidí) 23.12.2015 10:41
Samotný fakt, že Ferrari a Mercedes nacpali do… »
» Cooper (Hlasovalo 11 lidí) 23.12.2015 08:04
Líbí se mi jak se všichni navážejí do Ferrari a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Ta spoplupráce Ferrari s Mercedesem je logická, když sou jediný z velkých koncernů a nebojej se do F1 nacpat velký peníze, který mohli nacpat jinam za výrazně menší sumu a reklamu by taky mohli mít slušnou - samozřejmě né tak velkou, ale mají zakázníky hlavně pracháče, tak ten by si určitě zjistil kdo má co lepší.

    Jedinej problém je, že začali zneužívat svojí moc a dodaj motory jen těm týmům, který je nemůžou ohrozit. K tomu se trapně vymluvěj že motory daj jen nezávislým týmům, přitom týmu Red Bullu sou taky nezávislý.
    Je tedy správný že přijde nezávislej výrobce motorů a ten snad bude mít povinnost je dodat všem týmům, který budou mít zájem. Protože takhle o titul můžou bojovat jen tahle dvojicí, s tím že je snad v budoucnu ohrozí McLaren s Hondou.

    Renault mezi ně zatím nepatří a nejspíš ani nebude, protože nehodlají víc investovat, i přesto že mají na nic motor a pořídili si tým.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Líbí se mi jak se všichni navážejí do Ferrari a Mercedesu teď je v podstatě bernie obvinil z "kartelu" nebo jak se tomu říká když se dohodnou dvě korporace nikomu nevadí že proinvestovali zdaleka nejvíce peněz. Jestli on by spíš neměl víc přemejšlet Bernie a celá slavná FIA než zas vymyslí nějakou geniální změnu pravidel. Navíc si myslím že F1 dost přicházi o fanoušky hlavně po přesunu na placené kanály... Kuli F1 si fakt kabelovku pořizovat nebudu když se můžu mrknou zadara na netu (i když v horší kvalitě)

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.250.6.XXX
      Samotný fakt, že Ferrari a Mercedes nacpali do vývoje motorů neuvěřitelný peníze, ještě nic neznamená, to je/bylo jejich rozhodnutí. Co jejich rozhodnutí nebylo, tak specifikace tohoto nehorázně drahého motoru. Nejvíc másla na hlavě má ale Renault a FIA, protože, kteří celý problém rozvířili, protože:
      1) R vyhrožoval odchodem, pokud nebudou hybridy
      2) FIA ve snaze je udržet protlačila hybridy i přes zjevný odpor ostatních výrobců a názory, že tyto motory budou neuměrně drahé - to říkaly menší týmy hned!
      3) Ferrari, Renault a Mercedes nainvestovali nemalé peníze do této nové technologie, každý s jinou mírou úspěchu
      4) máme hybridy, které skutečně jsou příliš drahé, neboť FIA nedefinovala cenový strop pro zákazníky
      5) Renault celou situaci naprosto nezvládl, nevyrobil kvalitní motor a vlastně tak popudil některé zákazníky, aby se poohlédli po jiném, lepším motoru na "trhu"
      6) přišlo se na to, že vlastně neexistuje otevřený trh motorů, protože Renault nikdo nechce a Ferrari s Mercedesem si logicky hájí svoje, nemají nejmenší zájem, dodávat RB, který je jednak nebezpečně silný soupeř a druhak velmi nevděčný zákazník

      A nakonec se teď FIA diví, že investoři se snaži ochraňovat své investice. To je přeci naprosto přirozené. Že na cenu motoru pro zákazníky nebyl nějaký limit, je chyba FIA; kdyby nějaký existoval, výrobci by třeba investovali adekvátně tomu a možná celkově méně.

      Je bohužel zcela evidentní, že FIA vůbec neví, kam by se F1 měla ubírat, tápe a důsledkem jsou naprosto nedomyšlená nařízení a pravidla, což samozřejmě zainteresované subjekty vnímají jako jistou nestabilitu prostředí a chtějí tak rychlou, bezpečnou návratnost investic. Zaráží mě proto, že někdo jako Bernie to buď nechápe, nebo ignoruje a něco s tim nedělá.

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Takhle to nebylo a není, ani to nedává smysl... Ty motory jsou protože je všichni výrobci chtěli. Doufali, že dotáhnou další výrobce, což se podařilo, přišla Honda... Místo 3 výrobců máme 4...

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001584

    uzivatel001584

    213.226.255.XXX
    No jestli to povede dál tenhle osel,tak se to zhroutí hodně brzo.Vždyť ted už je to pomalu k pláči

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Čudujem sa, že ako milionárovi uniká moc peňazí. Ak naštve automobilky a sponzorov, tak sa mu môže stať že poletí aj s Todtom.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Přesně jak jsem si myslel. Nikdo nechtěl mít nic s Red Bullem, tedy Ferrari a Mercedes a jelikož by neměli motor, tak by z kolotoče F1 odešli. Ecclestone slíbil Renaultu dohodu a peníze, aby dodal motor RB. Tem nevděčníkům bych naprděl, ale prachy jsou prachy.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Snad bude vše dál dobře fungovat.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama