DISKUZE K ČLÁNKU Horner varuje: Mercedes bude dominanovat i v roce 2016. Díky čemu?
Šéf Red Bullu Christian Horner očekává, že Mercedes bude dominovat i příští rok. Žádného překvapivého zlepšení Ferrari či dalších týmů se za stabilních pravidel podle něj nedočkáme. Vysvětluje, proč byla nadvláda Red Bullu v letech 2010 - 2013 pro F1 mnohem přijatelnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner varuje: Mercedes bude dominanovat i v roce 2016. Díky čemu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 18 lidí)
01.12.2015 10:21
Tak ono nikdy neměli tolik bodů hlavně proto, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jake HorseRadisher
10:21 01.12.2015 147.251.233.XXXTak ono nikdy neměli tolik bodů hlavně proto, že Weberovi dávali to co jim zbylo a Helmut potřeboval, aby špína Weber neotravoval jeho mazlíka Vetlíka neotravoval -
airwar1939
10:15 01.12.2015 77.240.188.XXXTakže Horner by rád z Formule 1 udělal takový malý Wrestling. -
MrWashek
10:09 01.12.2015 89.24.200.XXXNo to bodové srovnání je dost zavádějící, kdyby Webber zajížděl stejně rychle jako Vettel v letech 2011 a 2013 tak budou mít možná i víc procent z celkem dosažitelných bodů než měl Mercedes letos a vloni. Vždyť Webber měl 66% bodů co Vettel v roce 2011 a 50% v roce 2013... Rosberg je těsně za Lewisem s 83% vloni a 85% letos. Jen tak hypoteticky, kdyby Webber sekundoval Vettelovi stejně jako Rosberg Hamiltonovi, tak by RBR dosáhl v roce 2011 na 717 bodů a na 738 bodů v roce 2013.
Takže Hornerovy závěry, že RBR nebyl tak dominantní a že není možné se dotáhnout jsou jen alibistické řeči. Horner se snaží shodit vinu na pravidla, ale můžou si za to s Renaultem tak nějak stejně. Ferrari bude příští rok vyrovnaný soupeř.-
-
jumpman
12:22 01.12.2015 178.255.168.XXXIkdyž hornera fakt nemusím, tak jetřeba říct, že v době dominance red bullu (a i ferrari) probíhaly akce na snížení jejich náskoku - změna pravidel i během sezony, změny pravidel na úpravu oblasti aerodynamiky, kde byli silní atd. Na mercedes se nesmí nikdo ani křivě podívat a když FIA začala v oblasti motoru něco zkoumat, tak jenom tam, kde by konkurence mohla mercedes náhodou dohnat... holt tady něco smrdí...-
MrWashek
12:37 01.12.2015 89.24.200.XXXPravidla se taky mění. Ze začátku se hovořilo o tom, že se bude motor vyvíjet (tam kde je podle mnohých Mercedes dominantní) napřesrok, nakonec se povolil vývoj během sezóny včetně nasazení nových specifikací. Co se týče aero částí, tak tam pokud se nepletu nejsou omezení v počtu dílů nebo rozsahu změn v rámci pravidel.
Spíš bych to viděl tak, že vzhledem k tomu, že je vývoj pohonné jednotky drahý, tak to chtěj dát všecko z první. To se nepovedlo tak je celá sezóna odepsaná, protože možnost vývoje tu je a byla. -
Iscarian
12:45 01.12.2015 89.177.195.XXXŽe se neměnila? Ale no táák... Zákaz systému FRIC? říká ti to něco? Tento systém měl nejlepší Lotus a Mercedes a možná ještě FI, ostatní ho zdaleka neměli tak dobrý. A pokuď si dobře vzpomínám tak vývoj motorů měl být v průběhu sezóny úplně zakázán, nakonec se dohodl ten systém žetonů...-
jumpman
18:53 01.12.2015 178.255.168.XXXale no tak, fric nebyl zakázanej kvůli mercedesu, zase si nelži do kapsy... na jeho zákaz nejvíc doplatilo ferrari ve vyjádření času na kolo a zákaz byl vydanej kvůli stížnosti slabších týmů na jeho finanční náročnost. Bavíme se o tom, v čem má mercedes největší výhodu a tou je motor. Vývoj během sezony byl dírou v pravidlech, nikoliv změnou a i tak byla velká snaha tuto díru zalepit, aby to nebylo umožněno...-
Fanda.LH
09:27 02.12.2015 78.102.41.XXXHodně zaujatý pohled... Pokud se nepletu, tak s fricem přišel Mercedes, že po jeho zákazu mu to neuškodilo více, než soupeřům, je věc druhá. Co se vývoje motoru týče... Tak tam žádná díra v pravidlech nebyla, Ferrari přišlo s tím, že existuje výklad... Bylo jen na FIA, aby řekla ano / ne... V minulosti zatrhla milion takových výkladů, stejně jako schválila... A oni, jednoznačně politicky, se rozhodli pro ano... Nemám jim to za zlé, nakonec to bohužel žádný efekt nemělo, alespoň v rámci letošní sezóny...
Do nového roku se jde opět s možností vývoje i žetonů je více...-
-
-
Mike17
10:33 03.12.2015 93.99.87.XXXA ne snad? Jako nejlepší vůz končil sezony RB v roce 2009, 2010, 2011 a 2013. V roce 2012 na konci byl možná lepší Mclaren, ale ten si vstup do sezony 2013 podělal sám totální změnou konstrukce. Můžeš mi říct, kolik sezon začal RB jako dominantní vůz? Já vím jen o roce 2011. Můžeš mi připomenout ty další? Nějaký argument místo nasazování koruny by nebyl?
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek