DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se propadl ze zisku do ztráty - tučné odstupné Mercedesu i Whitmarshovi
McLaren odhalil, že se po zisku propadl minulý rok do ztráty, což je důsledek klesajícího obratu a odlivu sponzorů, protože se v F1 nedaří jeho závodnímu týmu. Nezanedbalný podíl na tom má ale také poplatek Mercedesu kvůli přechodu na motory Honda či odstupné bývalého šéfa Martina Whitmarshe
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren se propadl ze zisku do ztráty - tučné odstupné Mercedesu i Whitmarshovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
23:01 13.11.2015 84.246.166.XXXrozhodně jejich pokles není důsledkem odchodu Hamiltona. Kdyby ho měli, stejně by jezdili na chvostu jako nyní a peněz by víc neměli. Dokonce si myslím, že Alonso by Hamiltona zastínil. Přesto věřim, že spojenectví s Hondou má smysl a že do 2 let budou opět bojovat na špici i díky motorům Honda :) -
odin
09:03 10.11.2015 46.135.76.XXXCituji:" Za touto změnou stojí především pokles výkonnosti poté, co tým přišel o svou hvězdu Lewise Hamiltona, jenž přešel k Mercedesu."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Nesouhlasím s takovýmto tvrzením. Je zavádějící. Příčiny poklesu příjmů a celkové ztráty McLarenu jsou různé, ale rozhodně to není PŘEDEVŠÍM odchod Lewise k Merglu. Kdyby Hamík zůstal, tak se jejich výkonnost a tudíž ani zisky nezvednou. Se sponzory měli problém už dávno před tím, než Lewis a Martin odešli. Ta situace je důsledkem změn v McLarenu a jednou z nich byl i odchod Hamiltona k Mercedesu.
Jinak super čtení se spoustou konkrétních údajů. Ostatně, jako vždy. Trochu mě "naštvalo" slovo především, tak jsem musel zareagovat...-
Petr
09:37 10.11.2015 109.81.245.XXXSám cituješ větu a pak vysvětluješ něco, co v ní není.
Pleteš si "poté" a "kvůli tomu." K poklesu výkonnosti došlo v určitém období historie - poté, co odešel Hamilton - tedy ne kvůli tomu, že odešel.
Ale pokud jsi nějak z práce alergický na využívání slova především, pak to chápu-
uzivatel001893
11:40 10.11.2015 95.102.98.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Petr
11:44 10.11.2015 109.81.245.XXXTo, že nerozumíš česky, se u tebe dá pochopit. To, že se ale neumíš vyjadřovat slušně - jak např. před tebou odin - ani ve své mateřštině, to už se přehlédnout nedá. Arogantní jedinci u nás prostor nedostanou, stoku si z diskusí dělej někde jinde. Ale třeba se ti jednou rozsvítí a naučiš se chovat i slušně. Tvé nejbližší okolí to ale bude stát ještě dost nervů.
-
-
odin
12:01 10.11.2015 46.135.104.XXXOK.
Přesto si myslím, že použít jako mylník poklesu výkonnosti týmu odchod Lewise, je trochu nešťastné. (Co takhle návrat Rona Dennise?) Podle mne to začalo dříve, po špionážní aféře. Ale je pravda, že brutálně to ukázal až přechod k Hondě, včetně posledního roku s Mercedesem, kdy už bylo všem jasné, že příjde změna. V této sezóně se asi nikdo "nevypjal" k nadživotním výkonům, ať už na straně dodavatelů motorů, nebo konstruktérů šasi. Je to na delší povídání, jelikož se tu míchá sport a byznys. Tedy prodej a nákup sportovních úspěchů.-
Petr
12:15 10.11.2015 109.81.245.XXXSnažil jsem se vysvětlit, že milníkem (myslíme stejný kámen?) v té větě nebyl odchod Lewise, ale sezóna 2013. Tehdy Lewis odešel, ty bys třeba napsal, že přišel Dennis, a jiní by přidali jiná fakta, která se k přelomu let 2012/2013 vázala.
To, že došlo ke zlomu, ukazuje kromě počtu bodů (378 v roce 2012 vs. 122 v roce 2013) jasně i počet vítězství: 7 vs. 0. Předpokládám, že se na poklesu ve výkonnosti shodneme. A snad mi přitom neupřeš právo zmínit alespoň jednu historickou souvislost, byť se asi týká tvého méně oblíbeného jezdce. Já na tom nic zavádějícího nevidím-
odin
12:51 10.11.2015 46.135.104.XXXVysvětlil jsi to dobře a já to také pochopil, na rozdíl od článku, kde to je přeci jen trochu zavádějící.
Na všem ostatním se shodneme. Prakticky se shodneme i na tom Lewisově odchodu, jakož to historické souvislosti.
Já jsem jenom od dob schumacherovské kampaně alergický na věty a souvislosti, které si lze snadno vysvětlit i trochu jinak. A tak stejně jako jsem se ohrazoval proti snahám dávat do souvislosti Schumiho profesi automechanika s konstruktérskými pokroky u Ferrari po jeho příchodu, nebo letošní Vettelův zápisníček a zlepšení téhož týmu, tak se ohrazuji i proti Hamíkovu odchodu z McLarenu a vlivu na pokles výkonnosti týmu.
Věřím, že ani v minulosti (mnou zmiňované) příklady nebyly autory článků myšleny tak, jak si je posléze fanoušci vysvětlili. Právě proto jsem reagoval i dnes. A jsem rád, že jsi v diskuzi jasně napsal, jak to bylo myšleno.
Právo ti neupírám žádné, jde o diskuzi, kde by měl být přípustný i naprosto opačný názor, vyjádřený slušně. Po vysvětlení souhlasím se vším, co jsi napsal. Hamilton je můj méně oblíbený pilot, to je fakt. Ale reagoval bych podobně i v případě mého nejoblíbenějšího pilota. -
rock
13:37 10.11.2015 37.188.140.XXXStavím se do fronty za kolegu odina. Použitá formulace mi odchod pana Hamiltona přesouvá z kategorie historických souvislostí do kategorie primární příčiny (poklesu výkonnosti). A to i přesto, že jsem si přečetl tvoje vysvětlení a formálně s ním musím souhlasit
-
-
odin
06:01 11.11.2015 77.240.103.XXXTo není o trefování se do tebe, či někoho jiného. Každý uděláme chybu, nepřesnost, nebo se mýlíme. Já jsem si tento odstavec tak, jak byl napsán, mylně vysvětlil jinak, než byl myšlen. OK. Bylo mi vysvětleno, že jsem "méně chápavý a pletu si dojmy s pojmy". Já to beru a zároveň jsem rád, že tady zaznělo od autora článku, jak to vše myslel. Protože nejsem jediný, koho ona formulace v článku spletla.
...
Mně, a věřím, že ani rockovi, nejde o útok na tvoji osobu, tak případné připomínky nás čtenářů tak neber. Opravovat pro mne nic nemusíš, stačí mi to, co zaznělo v diskuzi. Vše je vysvětleno.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
-
Zix.
11:53 09.11.2015 86.49.16.XXXTa celková ztráta skupiny McLaren zase tak hrozná neni, když vezmem jaký měli v minulosti zisky. Pokud to nebude trvat hodně let a nezvětšovat se (ta ztráta), tak budou určitě v pohodě.
Za vše si ale můžou samy a s tím riskem do toho šli. Uvidíme jestli se to příští rok zlepší.
PS. Až teď sem si uvědomil, že McLaren letos jede 50.sezónu a zrovna tu nejhorší.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek