DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se propadl ze zisku do ztráty - tučné odstupné Mercedesu i Whitmarshovi

McLaren odhalil, že se po zisku propadl minulý rok do ztráty, což je důsledek klesajícího obratu a odlivu sponzorů, protože se v F1 nedaří jeho závodnímu týmu. Nezanedbalný podíl na tom má ale také poplatek Mercedesu kvůli přechodu na motory Honda či odstupné bývalého šéfa Martina Whitmarshe

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se propadl ze zisku do ztráty - tučné odstupné Mercedesu i Whitmarshovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 13.11.2015 23:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 10.11.2015 11:44
To, že nerozumíš česky, se u tebe dá pochopit. To… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 10.11.2015 09:37
Sám cituješ větu a pak vysvětluješ něco, co v ní… »
» Zix. (Hlasovalo 7 lidí) 09.11.2015 11:53
Ta celková ztráta skupiny McLaren zase tak hrozná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    84.246.166.XXX
    rozhodně jejich pokles není důsledkem odchodu Hamiltona. Kdyby ho měli, stejně by jezdili na chvostu jako nyní a peněz by víc neměli. Dokonce si myslím, že Alonso by Hamiltona zastínil. Přesto věřim, že spojenectví s Hondou má smysl a že do 2 let budou opět bojovat na špici i díky motorům Honda :)

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    46.135.76.XXX
    Cituji:" Za touto změnou stojí především pokles výkonnosti poté, co tým přišel o svou hvězdu Lewise Hamiltona, jenž přešel k Mercedesu."

    Zdroj: [odkaz na stránku]
    Nesouhlasím s takovýmto tvrzením. Je zavádějící. Příčiny poklesu příjmů a celkové ztráty McLarenu jsou různé, ale rozhodně to není PŘEDEVŠÍM odchod Lewise k Merglu. Kdyby Hamík zůstal, tak se jejich výkonnost a tudíž ani zisky nezvednou. Se sponzory měli problém už dávno před tím, než Lewis a Martin odešli. Ta situace je důsledkem změn v McLarenu a jednou z nich byl i odchod Hamiltona k Mercedesu.
    Jinak super čtení se spoustou konkrétních údajů. Ostatně, jako vždy. Trochu mě "naštvalo" slovo především, tak jsem musel zareagovat... 03

    + 5 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Sám cituješ větu a pak vysvětluješ něco, co v ní není. 04
      Pleteš si "poté" a "kvůli tomu." K poklesu výkonnosti došlo v určitém období historie - poté, co odešel Hamilton - tedy ne kvůli tomu, že odešel.
      Ale pokud jsi nějak z práce alergický na využívání slova především, pak to chápu 03

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001893

        uzivatel001893

        95.102.98.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 5 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          To, že nerozumíš česky, se u tebe dá pochopit. To, že se ale neumíš vyjadřovat slušně - jak např. před tebou odin - ani ve své mateřštině, to už se přehlédnout nedá. Arogantní jedinci u nás prostor nedostanou, stoku si z diskusí dělej někde jinde. Ale třeba se ti jednou rozsvítí a naučiš se chovat i slušně. Tvé nejbližší okolí to ale bude stát ještě dost nervů. 04

          + 13 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        46.135.104.XXX
        OK.
        Přesto si myslím, že použít jako mylník poklesu výkonnosti týmu odchod Lewise, je trochu nešťastné. (Co takhle návrat Rona Dennise?) Podle mne to začalo dříve, po špionážní aféře. Ale je pravda, že brutálně to ukázal až přechod k Hondě, včetně posledního roku s Mercedesem, kdy už bylo všem jasné, že příjde změna. V této sezóně se asi nikdo "nevypjal" k nadživotním výkonům, ať už na straně dodavatelů motorů, nebo konstruktérů šasi. Je to na delší povídání, jelikož se tu míchá sport a byznys. Tedy prodej a nákup sportovních úspěchů.

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Snažil jsem se vysvětlit, že milníkem (myslíme stejný kámen?) v té větě nebyl odchod Lewise, ale sezóna 2013. Tehdy Lewis odešel, ty bys třeba napsal, že přišel Dennis, a jiní by přidali jiná fakta, která se k přelomu let 2012/2013 vázala.

          To, že došlo ke zlomu, ukazuje kromě počtu bodů (378 v roce 2012 vs. 122 v roce 2013) jasně i počet vítězství: 7 vs. 0. Předpokládám, že se na poklesu ve výkonnosti shodneme. A snad mi přitom neupřeš právo zmínit alespoň jednu historickou souvislost, byť se asi týká tvého méně oblíbeného jezdce. Já na tom nic zavádějícího nevidím 03

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            46.135.104.XXX
            01 Vysvětlil jsi to dobře a já to také pochopil, na rozdíl od článku, kde to je přeci jen trochu zavádějící. 03
            Na všem ostatním se shodneme. Prakticky se shodneme i na tom Lewisově odchodu, jakož to historické souvislosti.
            Já jsem jenom od dob schumacherovské kampaně alergický na věty a souvislosti, které si lze snadno vysvětlit i trochu jinak. A tak stejně jako jsem se ohrazoval proti snahám dávat do souvislosti Schumiho profesi automechanika s konstruktérskými pokroky u Ferrari po jeho příchodu, nebo letošní Vettelův zápisníček a zlepšení téhož týmu, tak se ohrazuji i proti Hamíkovu odchodu z McLarenu a vlivu na pokles výkonnosti týmu.
            Věřím, že ani v minulosti (mnou zmiňované) příklady nebyly autory článků myšleny tak, jak si je posléze fanoušci vysvětlili. Právě proto jsem reagoval i dnes. A jsem rád, že jsi v diskuzi jasně napsal, jak to bylo myšleno. 11
            Právo ti neupírám žádné, jde o diskuzi, kde by měl být přípustný i naprosto opačný názor, vyjádřený slušně. Po vysvětlení souhlasím se vším, co jsi napsal. Hamilton je můj méně oblíbený pilot, to je fakt. Ale reagoval bych podobně i v případě mého nejoblíbenějšího pilota. 03

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.140.XXX
            Stavím se do fronty za kolegu odina. Použitá formulace mi odchod pana Hamiltona přesouvá z kategorie historických souvislostí do kategorie primární příčiny (poklesu výkonnosti). A to i přesto, že jsem si přečetl tvoje vysvětlení a formálně s ním musím souhlasit 14

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Už jste dva. To je dost na to, abych to upravil. 03 A teď se zas na chvíli trefujte do Robertina. 04

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                To není o trefování se do tebe, či někoho jiného. Každý uděláme chybu, nepřesnost, nebo se mýlíme. Já jsem si tento odstavec tak, jak byl napsán, mylně vysvětlil jinak, než byl myšlen. OK. Bylo mi vysvětleno, že jsem "méně chápavý a pletu si dojmy s pojmy". Já to beru a zároveň jsem rád, že tady zaznělo od autora článku, jak to vše myslel. Protože nejsem jediný, koho ona formulace v článku spletla.
                ...
                Mně, a věřím, že ani rockovi, nejde o útok na tvoji osobu, tak případné připomínky nás čtenářů tak neber. Opravovat pro mne nic nemusíš, stačí mi to, co zaznělo v diskuzi. Vše je vysvětleno.
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 5 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    Ta celková ztráta skupiny McLaren zase tak hrozná neni, když vezmem jaký měli v minulosti zisky. Pokud to nebude trvat hodně let a nezvětšovat se (ta ztráta), tak budou určitě v pohodě.

    Za vše si ale můžou samy a s tím riskem do toho šli. Uvidíme jestli se to příští rok zlepší.

    PS. Až teď sem si uvědomil, že McLaren letos jede 50.sezónu a zrovna tu nejhorší.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama