DISKUZE K ČLÁNKU Co bude pohánět Red Bully příští rok a jakou roli ve vylepšeních hraje Illien?

Red Bull si v Brazílii poprvé vyzkouší vylepšenou pohonnou jednotku Renaultu, který ale nevyužil výsledky vývoje Maria Illiena. A vypadá to, že rakouský tým zůstane u francouzských motorů i příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co bude pohánět Red Bully příští rok a jakou roli ve vylepšeních hraje Illien?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 06.11.2015 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2015 10:29
"To je ten správný tah, jak Formuli 1 učinit… »
» hepyno (Hlasovalo 10 lidí) 06.11.2015 11:37
V rokoch 1998 až 2000 Renault v F1 nepôsobil -… »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 06.11.2015 12:52
Ale prdlajs (s odpuštěním nebo bez něj, to je fuk… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Nepochybne budú vyrábať lepší a lacnejší motor ako konkurencia a bude voľne dostupný :oD

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    91.217.53.XXX
    Pánové, já být na místě Renaultu, tak na RB "z vysoka prdím"! Všude ho jen pomlouvaly a mysleli si,že jíní dodavatelé motorů si před nimi sednou na zadek! Ale prd, všichni od nich dali ruce pryč a teď, když nemají s čím jezdit, tak somrují u Renaultu. Nic bych jím nedal a soustředil se na převzetí Lotusu a pořádně bych jim to nandal! Jen můj názor. 11

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Kam vítr, tam plášť, převlíkáte svou tvář, kam foukne tam se běží, jste jak šlapky co šňupou peří.

    Asi tak. RB u mě slušně klesl.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    Hmm takže nyní od Brazílie 40 koní navrch, to by mohlo stačit na bednu. Na vítězství nemá Reb Bull ani motor, ani šasi (pouze za předpokladu, že by měl Mercedes problémy).
    Co se motoru pro příští rok týče. Na jednu stranu se Renaultu dost divím, že do toho de. Já být v pozici Renaultu, Red Bullu bych povolil pouze (částečný) vlastní vývoj ERS částí a dal jim nejaktuálnější současnou specifikaci motoru pod jménem např. Playlife (starší ví, že tento název již Renault dříve používal u zákaznických motorů) a naproti tomu postavil konečně (do třetice snad!) srovnatelnou jednotku s Mercedesem jak po stránce výkonu, tak po stránce spolehlivosti a to vše napasoval do znovuzrozeného Renault F1 teamu v Enstone.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Tech 40 se mi zda hodne nebo to zlepseni 0,2s pak zase strasne malo. Jinak Renault by mel davat RB zakaznicky motor, jak rikas treba Playlife, protoze za to dostane prachy a ty se proste hodi. A RB by si ho mell upravovat podle navrhu Illiena. Pak by RB nemohl kecat ani trochu a ukazalo by se jak mu to slape s jeho vyvojem. Renault by mel RB poradne uzemnit. Jsem zvedav s cim prijde Renault pristi rok, drzim palce. Tymy by uz meli mit dost znalosti a zkusenosti, Jeste musi nabrat zkusenosti Honda a pak uz to zavodeni bude snad vyrovnane

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • hepyno

      hepyno

      193.87.54.XXX
      V rokoch 1998 až 2000 Renault v F1 nepôsobil - motory ktoré sa používali boli motory z roku 1997, ktoré dodávala a upravovala firma Mécachrome, ktorá ich pre Renault počas jeho pôsobenia vyrábala. V roku 1998 sa motory používali pod názvom Mécachrome, potom pod názvom Supertec. Ak hovoríme o označení Playlife, išlo o motor Supertec, ktorý si Benetton z obchodných dôvodov premenoval na Playlife, čo bola jedna z jeho módnych značiek.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    "To je ten správný tah, jak Formuli 1 učinit znovu atraktivní pro všechny. Motor, který je hlučný, výkonný, kterému každý rozumí a se kterým se dá vyhrávat," uvedl odborný poradce Helmut Marko."
    Marko je totalni vypatlanec. Motor kteremu kazdy rozumi? Motor se kterym se da vyhravat? Uz vidim, jak automobilky vynalozily do vyvoje hybridnich motoru obrovske castky se budou koukat na to jak je porazi nejake levna hracka. F1 ma byt vykladni skrini spickovych technologii. Jedine o co jde RB, je dostat se na bednu, pokud by tam byly dnes, tak by o nejakem alternativnim motoru ani necekli

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.128.XXX
      Přesně tak. Dvojí motory byly možné v garážové éře, ale od 1. turbo éry a po zapojení automobilek šly náklady tolik nahoru, že je nesmysl mít dvě koncepce motorů. Např. rok 1988, kdo neměl turbo, jako by nebyl a atmosferické motory a jejich monoposty byly natolik tragické, že kolo od Mclarenu dostávali po 5 odjetých kolech, byli nebezpečně pomalí a atmosferické motory byly tragicky špatné. Viděli sme totální dominanci Mclaren - Honda, pak dlouho nic, pak Ferrari, Lotus a i když např, Benetton měl skvělé šasi i piloty, tak s atmosferickým Fordem / Juddem nedokázal takřka nic...

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.237.XXX
        Ale prdlajs (s odpuštěním nebo bez něj, to je fuk)
        Rok 1988 nebyl rokem turba, ale rokem McLaren-Honda. McLareny byly z jinýho světa, ale ostatním dokázaly Benettony s Cosworthem docela zajímavě konkurovat. Boutsen na Benettonu se v celkovým pořadí vmáčkl mezi obě Ferrari, v Lotusu paběrkoval i úřadující šampión (a to měl za zadkem Hondu), Arrows byl na tom ještě hůř. Ty oba Benetton v konečným pořadí předběhl a na paty jim šlapal March Judd.

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama