DISKUZE K ČLÁNKU Co bude pohánět Red Bully příští rok a jakou roli ve vylepšeních hraje Illien?
Red Bull si v Brazílii poprvé vyzkouší vylepšenou pohonnou jednotku Renaultu, který ale nevyužil výsledky vývoje Maria Illiena. A vypadá to, že rakouský tým zůstane u francouzských motorů i příští rok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co bude pohánět Red Bully příští rok a jakou roli ve vylepšeních hraje Illien?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovalo 11 lidí)
06.11.2015 10:29
"To je ten správný tah, jak Formuli 1 učinit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nikita19
18:46 06.11.2015 91.217.53.XXXPánové, já být na místě Renaultu, tak na RB "z vysoka prdím"! Všude ho jen pomlouvaly a mysleli si,že jíní dodavatelé motorů si před nimi sednou na zadek! Ale prd, všichni od nich dali ruce pryč a teď, když nemají s čím jezdit, tak somrují u Renaultu. Nic bych jím nedal a soustředil se na převzetí Lotusu a pořádně bych jim to nandal! Jen můj názor. -
Adi
10:37 06.11.2015 176.74.128.XXXHmm takže nyní od Brazílie 40 koní navrch, to by mohlo stačit na bednu. Na vítězství nemá Reb Bull ani motor, ani šasi (pouze za předpokladu, že by měl Mercedes problémy).
Co se motoru pro příští rok týče. Na jednu stranu se Renaultu dost divím, že do toho de. Já být v pozici Renaultu, Red Bullu bych povolil pouze (částečný) vlastní vývoj ERS částí a dal jim nejaktuálnější současnou specifikaci motoru pod jménem např. Playlife (starší ví, že tento název již Renault dříve používal u zákaznických motorů) a naproti tomu postavil konečně (do třetice snad!) srovnatelnou jednotku s Mercedesem jak po stránce výkonu, tak po stránce spolehlivosti a to vše napasoval do znovuzrozeného Renault F1 teamu v Enstone.-
uzivatel001639
11:30 06.11.2015 89.111.77.XXXTech 40 se mi zda hodne nebo to zlepseni 0,2s pak zase strasne malo. Jinak Renault by mel davat RB zakaznicky motor, jak rikas treba Playlife, protoze za to dostane prachy a ty se proste hodi. A RB by si ho mell upravovat podle navrhu Illiena. Pak by RB nemohl kecat ani trochu a ukazalo by se jak mu to slape s jeho vyvojem. Renault by mel RB poradne uzemnit. Jsem zvedav s cim prijde Renault pristi rok, drzim palce. Tymy by uz meli mit dost znalosti a zkusenosti, Jeste musi nabrat zkusenosti Honda a pak uz to zavodeni bude snad vyrovnane -
hepyno
11:37 06.11.2015 193.87.54.XXXV rokoch 1998 až 2000 Renault v F1 nepôsobil - motory ktoré sa používali boli motory z roku 1997, ktoré dodávala a upravovala firma Mécachrome, ktorá ich pre Renault počas jeho pôsobenia vyrábala. V roku 1998 sa motory používali pod názvom Mécachrome, potom pod názvom Supertec. Ak hovoríme o označení Playlife, išlo o motor Supertec, ktorý si Benetton z obchodných dôvodov premenoval na Playlife, čo bola jedna z jeho módnych značiek.-
uzivatel001639
13:54 06.11.2015 89.111.77.XXXMas pravdu, jsem si nemohl vzpomenout na ten nazev Supertec
-
-
-
uzivatel001639
10:29 06.11.2015 89.111.77.XXX"To je ten správný tah, jak Formuli 1 učinit znovu atraktivní pro všechny. Motor, který je hlučný, výkonný, kterému každý rozumí a se kterým se dá vyhrávat," uvedl odborný poradce Helmut Marko."
Marko je totalni vypatlanec. Motor kteremu kazdy rozumi? Motor se kterym se da vyhravat? Uz vidim, jak automobilky vynalozily do vyvoje hybridnich motoru obrovske castky se budou koukat na to jak je porazi nejake levna hracka. F1 ma byt vykladni skrini spickovych technologii. Jedine o co jde RB, je dostat se na bednu, pokud by tam byly dnes, tak by o nejakem alternativnim motoru ani necekli-
Adi
10:53 06.11.2015 176.74.128.XXXPřesně tak. Dvojí motory byly možné v garážové éře, ale od 1. turbo éry a po zapojení automobilek šly náklady tolik nahoru, že je nesmysl mít dvě koncepce motorů. Např. rok 1988, kdo neměl turbo, jako by nebyl a atmosferické motory a jejich monoposty byly natolik tragické, že kolo od Mclarenu dostávali po 5 odjetých kolech, byli nebezpečně pomalí a atmosferické motory byly tragicky špatné. Viděli sme totální dominanci Mclaren - Honda, pak dlouho nic, pak Ferrari, Lotus a i když např, Benetton měl skvělé šasi i piloty, tak s atmosferickým Fordem / Juddem nedokázal takřka nic...-
rock
12:52 06.11.2015 37.188.237.XXXAle prdlajs (s odpuštěním nebo bez něj, to je fuk)
Rok 1988 nebyl rokem turba, ale rokem McLaren-Honda. McLareny byly z jinýho světa, ale ostatním dokázaly Benettony s Cosworthem docela zajímavě konkurovat. Boutsen na Benettonu se v celkovým pořadí vmáčkl mezi obě Ferrari, v Lotusu paběrkoval i úřadující šampión (a to měl za zadkem Hondu), Arrows byl na tom ještě hůř. Ty oba Benetton v konečným pořadí předběhl a na paty jim šlapal March Judd.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek