DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: V první zatáčce jsem neudělal nic špatného

Lewis Hamilton po shlédnutí záznamu ze začátku Velké ceny Spojených států tvrdí, že se v prvním zatáčce, kde došlo ke kontaktu s jeho týmovým kolegou Nicem Rosbergem, neudělal nic špatně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: V první zatáčce jsem neudělal nic špatného

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 27.10.2015 12:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 21 lidí) 26.10.2015 17:09
Přijde mi to co Ham řekl jako reálný argument. … »
» airwar1939 (Hlasovalo 16 lidí) 26.10.2015 16:33
Je ještě větší hlupák než jsem myslel. 02 05 »
» Hr3bec (Hlasovalo 16 lidí) 26.10.2015 16:58
Proč? Protože má na to logicky jiný názor než… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    84.246.166.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Opravdu si myslíš že Rosberg je frustrován a hází kšiltem s numerem 2, který mu jen tak mimochodem docela sekne, jen proto že jej vytlačil v prvním kole? Já myslím že je frustrován hlavně z toho, že vedl závod který už prakticky nešlo prohrát a přeto jej posr..no, prohrál....a to jen a pouze díky sobě. 12

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Hamilton hodil kšiltovku po Rosbergovi, ten ji hodil zpátky po Hamiltonovi. Jen tak pro upřesnění.

      Ono je víc věcí co ho musí žrát, smůla v Monze, Soči, několik horších kvalifikací. Když už má konečně navrch po rychlostní stránce, tak ho týmový kolega vyveze na trávu a musí se probíjet z 4.-5. místa zpátky na čelo.

      Rosberg to ustál docela s úctou, když se to vezme kolem a kolem. Mohl udělat "chybku" v posledním kole a pustit Vettela před sebe, když už bylo jasný, že Hamiltona nedojede a trochu mu to ještě zkazit, když prohlašoval jak by ho to moc těšilo vyhrát v USA. Ale já mu ty jeho "upřímný" prohlášení moc nevěřím. Stále opakuje jak jsou pro něj ohromně důležité legendy F1 jako Senna a všichni Britové, přičemž je ani nezná jménem a musí ho opravovat Němec (Vettel) (viz tiskovka kde se dušoval jaká je pro něj čest řadit se po bok nějakýho Jamese Clarka :)

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.142.XXX
        Jenom pro pořádek a úplnost, James Clark Jr, známý jako Jim Clark.
        On se ten Ham výjimečně zas až tak moc neseknul.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Kdo to sleduje delší dobu, tak ví, že tyhle manévry nejen v první zatáčce... Ale obecně jezdcům prochází... Jezdec na vnitřní straně má právo volit stopu... Lewis takhle závodí celou svou kariéru, ale rozhodně není sám...

    Např. Alonso ve Spa 2007
    https://www.youtube.com/watch?v=yZ3zeyz-d4M

    Ale příkladů by se našla celá řada...

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Mně je vcelku jedno, zda Ham vytlačil Nica úmyslně, nebo ne, zda mohl zabránit kontaktu, nebo ne. Mě zajímá posouzení komisařů. Pokud na tomto souboji neshledali nic nefér, beru to. Ale zároveň chci, aby všechny takovéto souboje byly posuzovány stejně. A ne, že nějaký blb prohlásí, že Massa o Hamiltonovi věděl a proto dostane pentli. Hamiltom včera také věděl o Rosbergovi, ke kontaktu došlo a pentli nedostal.
    Pořád se přesvědčuji, že lídři sezóny se netrestají, ať už provedou cokoliv. A není to nic proti Hamiltonovi. On byl letos nejlepší a titul slaví zaslouženě. I když bych si přál, aby tomu tak ještě nebylo a zbývající tři závody byly trochu napínavé...
    Tento můj příspěvek je proti komisařům a FIA, kteří neposuzují každého podle stejných měřítek.

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Jak se to vezme...nepamatuji kdy naposled komisaři trestali incidenty v první zatáčce hned po startu...a to se jich myslím odehrálo celkem dost. Taky si myslím že by měli trestat bez ohledu na to kdy a kde se to odehraje, ale když první zatáčky po startu většinou nechaj plavat, tak se agresivitě jezdců na startu nedivím....ostatně to samý s nedodržováním limitů tratě, dokonce i v kvalifikacích.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Tak to si pamatuješ hodně málo. Před pár lety Spa a Grosjeanovo extempore. A tam nešlo ani o zatáčku. 03 12 Jenže to museli odnést alespoň tři piloti, aby si toho komisaři všimli.
        Jinak souhlas.
        A co se týče nedodržování limitů tratě, tak to je fraška. U dvou tratí v sezóně to hlídají jak oko v hlavě a ostatní závody na limity zvysoka.... Hnus, hnus, hnus

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          No jo, ale tam to bylo na rovince a s kupou třísek a odstoupivších vozů - a ani to nic nemění na faktu, že postartovní situace komisaří řeší málokdy a to permanentně a konzistentně 12

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            18Však to taky píšu.
            Já ti prakticky dávám za pravdu. Ale zároveň jsem přesvědčen, že by každý manévr měl být posuzován podle stejných pravidel a stejným pohledem.
            Včera to byl samostatný souboj dvou pilotů, nikdo jim v tom nebránil, ani je nikdo neomezoval. Mohl se udát po startu, stejně jako během závodu, či v poslední zatáčce před cílem. A posouzemí musí být vždy stejné. Pak nemám problém. Pokud ale došlo, nebo dojde k podobnému vytlačení (dokonce s kontaktem) z trati v minulosti, nebo v budoucnu a posouzení bude jiné, problém mám. A to dosti veliký. To je můj pohled na komisaře a jejich práci.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Což by ovšem znamenalo, aby na všechny závody dohlíželi stejní traťoví komisaři, což se neděje. Mění se tam možná stejně často jako si někdo mění ponožky.

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                46.135.100.XXX
                Nemyslím si, že by to měl být až takový problém, posuzovat podobné situace stejně různými komisaři. I když připouštím, že v případě stejných komisařů by mohlo být rozhodování jednodužší. Ale v F1 se incidenty vyšetřují. Tedy posuzují u videí zpětně. Přece i deset různých lidí musí dojít ke stejnému závěru (když je auto široké např.1,7m) a soupeř mu tam nechá místo cca 2m. Nebo naopak jenom 1,2m. To je přece vidět i v TV, zda měl možnost projet ještě po dráze, nebo už musel vyjet mimo. A další a další prohřešky včetně limitů tratě. Kdokoliv (i ten kdo tomu vůbec nerozumí) pozná, zda pilot opustil trať všemi čtyřmi koly...K tomu nejsou potřeba stejní lidé na všech závodech.

                + 6 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  194.228.208.XXX
                  Tyhle situace se posuzují stejně, vždy se bere ohled na jezdce na vnitřní straně, když tedy najedou oba dva do brzdné zóny bok po boku... Tady se není čím ohánět... Ostatně loni LH předjel Nica podobně tvrdě, jen v průběhu závodu...

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • jiva61

      jiva61

      178.255.168.XXX
      Jestli to nebude taky tím,že na každý závod jsou jiní komisaři.To pak ta nejednotnost v rozhodování dává smysl.Když ani Kimi neví co si může dovolit,tak co potom my diváci a fandové.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Alfred

    Alfred

    78.41.168.XXX
    Hm, co si pamatuju loňský start v Kanadě tak v první zatáčce se odehrál stejný "incident" a tehdy nikdo nic neřešil a Nico už vůbec ne...možná proto, že to byl on, kdo vyhnal Hamiltona na trávu 12
    Jestli bude Rosberg pořád řešit že je na něj Hamilton agresivní tak z něj mistr nikdy nebude. Krom toho že před každým závodem jen kecá jak Hamiltonovi nic nedaruje by se měl zaměřit na ten hlavní důvod proč prohrál vyhraný závod - a v neděli jej neprohrál v první zatáčce prvního kola

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    Přijde mi to co Ham řekl jako reálný argument. Stejně jsou ty diskuse stejně jen o tom kdo komu fandí, nebo kdo je pro koho menší zlo :-D Stejně tohle dělají všichni piloti když jsou na vnitřku ať je to Ham, Rosberg, Vettel, nebo kdokoli další. Ale když to odnesou oni jsou chudáčci největší, tohle mě fakt štve. Některé nepsaná pravidla jsou jako to jak se před časem řeklo, že chodec má absolutní přednost. A jak lidi bez rozmyslu letí do cesty ať tam něco jede nebo ne.

    A fanoušci taky....když se nic neděje tak je to nuda, když se něco děje tak zase špatně. To samé udělá v každém závodě xx jezdců, ale šije se do Hama. Kimi sunda úplně naivně v závodě za sucha Botase a i tak se najdou lidi co řeknou, že to byla chyba Botase....a teď ti samí jsou schopní říct, že Ham je prase, že to do něho poslal schválně atd...přitom byl jak o kousek před Rosbergem, tak byl na vnitřku + start je vždycky pomalu jistota nějakého kontaktu + mokro...takže za mě to byl prostě závodní incident po startu kterých je každý rok tisíc. Prostě když Rosberg vždycky co je na PP odstartuje špatně, tak se nemůže divit, že pak má problémy na vnějšku zatáček. To se na mě nikdo nezlobte.

    + 21 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001884

      uzivatel001884

      78.45.87.XXX
      Při pohledu z Hamiho vozu je ale vidět , Lewis zatočil volantem až ve chvíli kontaktu.teď už je to jedno,má titul a nikdo se nebude ptát jestli je to pán jezdec nebo díky technice.

      + 8 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Je ještě větší hlupák než jsem myslel. 02 05

    + 16 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      213.155.254.XXX
      Proč? Protože má na to logicky jiný názor než Rosberg? Nebo proto, že to vidí jinak než ty? To jsem taky větší hlupák než jsi myslel, když to vidím stejně jako Ham? 02

      + 16 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama