DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Jen jeden tým není pro Red Bull možností
Šéf týmu Toro Rosso, Franz Tost, jasně řekl, že setrvání Toro Rossa v F1 by absolutně nepřipadalo v úvahu, pokud by Red Bull nenašel motorového partnera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tost: Jen jeden tým není pro Red Bull možností
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Pepan
08:49 11.10.2015 89.24.157.XXXTakže když to shrnu - Mateschitz má na výběr buď motory Ferrari specifikace 2015 a nebo motory Renault nejnovější specifikace. Nicméně Mateschitz v posledních dnech vyvolal bulvární hysterii že jejich vozy nemá v příštím roce co pohánět a proto zřejmě skončí. Je k tomu třeba ještě něco dodat?-
uzivatel001836
08:50 11.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pepan
10:45 11.10.2015 89.24.157.XXXA co je potom Red Bull? Koupili tým, v roce 2004 od Jaguáru a měli 11 let na to, aby si začali vyrábět svoje vlastní motory. Jenže oni se na to vykašlali. Místo aby se postavili na vlastní nohy, chovají se jako rozmazlení překupníci a když se jim přestane dařit, místo aby uvažovali o způsobu řešení problému, začali kolem sebe kopat a vydírat odchodem. Mercedes i Ferrari investovali do vývoje motorů neskutečné peníze v řádu stovek miliónů dolarů. Nechápu,proč by tyto investice měli ohrozit tím, že svoje nejlepší knowhow poskytnou vekslákovi Mateschitzovi.-
uzivatel001836
13:26 11.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mike17
15:06 11.10.2015 93.99.87.XXX"Koupili tým, v roce 2004 od Jaguáru a měli 11 let na to, aby si začali vyrábět svoje vlastní motory."
Promiň, ale to je hodně hloupý názor. Mclaren měl na to 40 let a můžeš mi napsat, kolik motorů vyrobil? Podobně Williams? Asi těžko můžeš vyrobit něco, čeho vývoj stojí víc než je několikanásobek rozpočtu celého týmu.-
Pepan
15:40 11.10.2015 89.24.157.XXXProč hlouúý? Oni pořád brečeli, že mají nejslabší motor v poli a co by dokázali, kdyby měli silnější motory. Nikdo jiný jim motory nechtěl dát, ta se měli pokusit si je postavit sami. Ostatně už před asi třemi roky o tom Marko mluvil. Měli přejít od slov k činům a mohli dokázat jak jsou skvělí.-
Mike17
15:49 11.10.2015 93.99.87.XXXProč? Protože je to stejně hloupé, jako kdybych plácl: "Když si myslíš, že je to tak jednoduché, proč ho doma nevyrobíš sám?".
Pěkná blbost že? Vývoj motoru stojí miliardy a rozpočet máš ve stovkách milionů. Člověk nemusí být zrovna geniální, aby si spočítal, že nemají dost peněz na jeho stavbu.-
Fanda.LH
22:08 11.10.2015 78.102.41.XXXMiliardy určitě nestojí... To je hovadina... Nevěřím ani, že to je 1 roční rozpočet top týmu...
Takhle vyloženě nedostupné to nebude... Problém je, že se pravidla relativně často mění a nikdo není schopen zaručit, že to přinese ovoce... Pro soukromý tým je logické, že tuhle část svého vozu outsourcují...-
Mike17
10:54 12.10.2015 93.99.87.XXXNemám čas teď hledat oficiální zdroje, tak jen odkaz z nedávné diskuse:
" Prvotní design motoru a jeho první specifikace vyšla Mercedes údajně hodně set milionů EUR. K tomu jen vývoj + náklady na výrobu za rok 2014 činily cca 175 milionů EUR. I kdyby současný design byl zachován v nějaké klasické délce (tj. cca 10 let), automobilku celá ta sranda vyjde na cca 2 miliardy EUR. "
On totiž ten vývoj motoru určitě nebude v rozpočtu závodních týmů Ferrari a Mercedes. Ten si podle mne "kupuje" motory od svého mateřského koncernu. Pokud by tomu tak nebylo, musely by vzrůst náklady těchto týmů v letech vývoje několikanásobně, což se pokud vím nestalo.
-
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
10:53 11.10.2015 89.24.157.XXXTam asi záleží na tom, jak je koncipovaná jejich smlouva. Vím, že ale dříve Marko řekl, že pokud si Renault postaví vlastní tým F1, budou to nejlepší dávat svému týmu a Red Bull bude dostávat motory horší specifikace a bude na tom nejhůř z celého startovního pole. Řekl, že pak by pro ně určitě byly lepší motory Ferrari, protože i když by to byla starší verze, byla by silnější než motory od Renaultu. No a když jim tato varianta byla nabídnuta, naráz se jim to nelíbí. -
stava
11:13 11.10.2015 109.105.39.XXXSpojení RB a renault jim přineslo "jenom" 4 tituly MS po sobě a třeba Renaul Clio s Red bull paketem. Vše je jenom šaráda ,aby se Renault probudil.Smlouvu mají pořád platnou. viz . Zdroje Autosportu například tvrdí, že Red Bull se do boje o špičkové motory nevrhl tak odvážně, jak se zdá. Jinými slovy, že hraje velké divadlo. Rozvázání smlouvy s Renaultem je dohodnuto, ale chybí na něm podpisy a Red Bull v případě nutnosti dá Renaultu ještě jednu šanci. Zda je na tom něco pravdy, to se nejspíš dozvíme v nejbližších dnech.
Taky jim jde o změnu pravidel u motorů, protože to co vymysleli je naprostá bejkovina. Když prohráváte a nemůžete motor vylepšit tak je jasné že jste jen do počtu. Navíc pokud někdo vlastní 2 týmy a okruh na kterém se už F1 neměla jezdit a a jezdí se. Tak najednou nám ten miliardář vstane z postele a řekne už mě to nebaví Všechny vyhodím a skončím to. Ani ty týmy nikomu neprodám ?????????????????????????????????????????????????????????? -
-
Fanda.LH
15:12 11.10.2015 78.102.41.XXXNikdo si ty tituly s Renaultem nespojuje, tohle jsou jen žvásty... V případě RB byl Renault jen nápis na jejich voze...
Krásné je to ve srovnání s Mclarenem a jejich Mercedesem... Ačkoli Mclaren na RB nestačil, tak motor Mercedesu měl nejlepší pověst... Celá sezóna 2009 se nesla v duchu, že Mercedes má nejlepší motor, nejlepší KERS... A takhle se to s nimi táhlo po zbytek V8 éry... Hybridy ještě nevyjely a už se všude psalo, že Mercedes je daleko před ostatními... Nakonec to byla pravda, ale to není tak podstatné...
Absolutně tedy neuznávám argumenty o titulech... S RB se to vždy neslo v duchu "Vyhrává RB, prohrává Renault"... Přirovnal bych to k Alonsovi u Ferrari a to ho nechci shazovat, předváděl top výkony... Ale jak vyhrál, tak on byl dokonalý a auto stálo zaprd. Když nevyhrál, tak auto stálo zaprd a víc dělat nemohl... -
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek