DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Jen jeden tým není pro Red Bull možností

Šéf týmu Toro Rosso, Franz Tost, jasně řekl, že setrvání Toro Rossa v F1 by absolutně nepřipadalo v úvahu, pokud by Red Bull nenašel motorového partnera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Jen jeden tým není pro Red Bull možností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 12.10.2015 10:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 11.10.2015 08:49
Takže když to shrnu - Mateschitz má na výběr buď… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 11.10.2015 10:45
A co je potom Red Bull? Koupili tým, v roce 2004… »
» stava (Hlasovali 5 lidé) 11.10.2015 11:13
Spojení RB a renault jim přineslo "jenom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • stava

    stava

    109.105.39.XXX
    Mateschitz podle mě chtěl motory od Audi, akorát "NAFTABRÁNA" čti Diesel gate jim udělala čáru přesrozpočet, protože WV se do F1 po tomto dlouho neobjeví

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Takže když to shrnu - Mateschitz má na výběr buď motory Ferrari specifikace 2015 a nebo motory Renault nejnovější specifikace. Nicméně Mateschitz v posledních dnech vyvolal bulvární hysterii že jejich vozy nemá v příštím roce co pohánět a proto zřejmě skončí. Je k tomu třeba ještě něco dodat?

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.36.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 11 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        A co je potom Red Bull? Koupili tým, v roce 2004 od Jaguáru a měli 11 let na to, aby si začali vyrábět svoje vlastní motory. Jenže oni se na to vykašlali. Místo aby se postavili na vlastní nohy, chovají se jako rozmazlení překupníci a když se jim přestane dařit, místo aby uvažovali o způsobu řešení problému, začali kolem sebe kopat a vydírat odchodem. Mercedes i Ferrari investovali do vývoje motorů neskutečné peníze v řádu stovek miliónů dolarů. Nechápu,proč by tyto investice měli ohrozit tím, že svoje nejlepší knowhow poskytnou vekslákovi Mateschitzovi.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.36.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          "Koupili tým, v roce 2004 od Jaguáru a měli 11 let na to, aby si začali vyrábět svoje vlastní motory."
          Promiň, ale to je hodně hloupý názor. Mclaren měl na to 40 let a můžeš mi napsat, kolik motorů vyrobil? Podobně Williams? Asi těžko můžeš vyrobit něco, čeho vývoj stojí víc než je několikanásobek rozpočtu celého týmu. 20

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Proč hlouúý? Oni pořád brečeli, že mají nejslabší motor v poli a co by dokázali, kdyby měli silnější motory. Nikdo jiný jim motory nechtěl dát, ta se měli pokusit si je postavit sami. Ostatně už před asi třemi roky o tom Marko mluvil. Měli přejít od slov k činům a mohli dokázat jak jsou skvělí.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Proč? Protože je to stejně hloupé, jako kdybych plácl: "Když si myslíš, že je to tak jednoduché, proč ho doma nevyrobíš sám?".
              Pěkná blbost že? Vývoj motoru stojí miliardy a rozpočet máš ve stovkách milionů. Člověk nemusí být zrovna geniální, aby si spočítal, že nemají dost peněz na jeho stavbu. 03

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                78.102.41.XXX
                Miliardy určitě nestojí... To je hovadina... Nevěřím ani, že to je 1 roční rozpočet top týmu...

                Takhle vyloženě nedostupné to nebude... Problém je, že se pravidla relativně často mění a nikdo není schopen zaručit, že to přinese ovoce... Pro soukromý tým je logické, že tuhle část svého vozu outsourcují...

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nemám čas teď hledat oficiální zdroje, tak jen odkaz z nedávné diskuse:
                  " Prvotní design motoru a jeho první specifikace vyšla Mercedes údajně hodně set milionů EUR. K tomu jen vývoj + náklady na výrobu za rok 2014 činily cca 175 milionů EUR. I kdyby současný design byl zachován v nějaké klasické délce (tj. cca 10 let), automobilku celá ta sranda vyjde na cca 2 miliardy EUR. "

                  On totiž ten vývoj motoru určitě nebude v rozpočtu závodních týmů Ferrari a Mercedes. Ten si podle mne "kupuje" motory od svého mateřského koncernu. Pokud by tomu tak nebylo, musely by vzrůst náklady těchto týmů v letech vývoje několikanásobně, což se pokud vím nestalo.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Jsem zvědav na Renault... Spojení s RB jim nikdy nic dobrého nepřineslo a potom všem nevím, zda by byli ochotni poskytnout RB lepší motor než Ferrari 2015...

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tam asi záleží na tom, jak je koncipovaná jejich smlouva. Vím, že ale dříve Marko řekl, že pokud si Renault postaví vlastní tým F1, budou to nejlepší dávat svému týmu a Red Bull bude dostávat motory horší specifikace a bude na tom nejhůř z celého startovního pole. Řekl, že pak by pro ně určitě byly lepší motory Ferrari, protože i když by to byla starší verze, byla by silnější než motory od Renaultu. No a když jim tato varianta byla nabídnuta, naráz se jim to nelíbí.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          I kdyby měli vlastní tým tak se RB ohání tím, že továrním týmem musí být on... Takže by horší motor než "Lotus" nedostal... Jenže Renault nemá kam spěchat, příští rok by pro ně bude spíš přechodný...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • stava

        stava

        109.105.39.XXX
        Spojení RB a renault jim přineslo "jenom" 4 tituly MS po sobě a třeba Renaul Clio s Red bull paketem. Vše je jenom šaráda ,aby se Renault probudil.Smlouvu mají pořád platnou. viz . Zdroje Autosportu například tvrdí, že Red Bull se do boje o špičkové motory nevrhl tak odvážně, jak se zdá. Jinými slovy, že hraje velké divadlo. Rozvázání smlouvy s Renaultem je dohodnuto, ale chybí na něm podpisy a Red Bull v případě nutnosti dá Renaultu ještě jednu šanci. Zda je na tom něco pravdy, to se nejspíš dozvíme v nejbližších dnech.
        Taky jim jde o změnu pravidel u motorů, protože to co vymysleli je naprostá bejkovina. Když prohráváte a nemůžete motor vylepšit tak je jasné že jste jen do počtu. Navíc pokud někdo vlastní 2 týmy a okruh na kterém se už F1 neměla jezdit a a jezdí se. Tak najednou nám ten miliardář vstane z postele a řekne už mě to nebaví Všechny vyhodím a skončím to. Ani ty týmy nikomu neprodám ??????????????????????????????????????????????????????????

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Nic dobrýho...
        Víc než třetinu všech titulů, který Renault za těch skoro 40 let svého působení v F1 získal...

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          Nikdo si ty tituly s Renaultem nespojuje, tohle jsou jen žvásty... V případě RB byl Renault jen nápis na jejich voze...

          Krásné je to ve srovnání s Mclarenem a jejich Mercedesem... Ačkoli Mclaren na RB nestačil, tak motor Mercedesu měl nejlepší pověst... Celá sezóna 2009 se nesla v duchu, že Mercedes má nejlepší motor, nejlepší KERS... A takhle se to s nimi táhlo po zbytek V8 éry... Hybridy ještě nevyjely a už se všude psalo, že Mercedes je daleko před ostatními... Nakonec to byla pravda, ale to není tak podstatné...

          Absolutně tedy neuznávám argumenty o titulech... S RB se to vždy neslo v duchu "Vyhrává RB, prohrává Renault"... Přirovnal bych to k Alonsovi u Ferrari a to ho nechci shazovat, předváděl top výkony... Ale jak vyhrál, tak on byl dokonalý a auto stálo zaprd. Když nevyhrál, tak auto stálo zaprd a víc dělat nemohl...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            To je problém Renaultu, že to nedokázali prodat. Red Bull je závodní tým, ne reklamní kancelář.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              78.102.41.XXX
              Cože ?? Co to žvaníš ?? Tým má dělat reklamu sponzorovi / dodavateli ( Renault byl obojí )... Proto snad v F1 působí...

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama