DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: F1 to bez Red Bullu přežije, Honda a Renault budou do 2 let ve formě

Formule 1 je podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa dostatečně silná, aby se vypořádala se ztrátou Red Bullu a Toro Rosso, pokud se rozhodnou odejít. Připouští ale, že by to pro ní moc dobré nebylo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: F1 to bez Red Bullu přežije, Honda a Renault budou do 2 let ve formě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 09.10.2015 11:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 6 lidí) 09.10.2015 11:34
Za všechno může může BE, JT a slavná FIA. Ano… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Za všechno může může BE, JT a slavná FIA.
    Ano samozřejmě problém motorů od R pro RBR je z velké části vlastní chybou velkohubosti funkcionářů RBR, ale stejně i za tohle může jmenovaní. Stejně jako za trabant od Hondy pro McL, stejně jako skoro monopolizaci dodavatele motorů pro zákazníky, kterým je M. Nesmyslná pravidla o zákazu vývoje dělají z F1 nudnou a frustrující parodii na formulové závody. Výsledkem je pouze etapová změna v době velkých změn pravidel. Nejdřív RBR, teď to bude ještě další dva roky nebo možná jenom rok pokud to posunou na 2017 M. Změna sil v blocích je to nejhorší co se mohlo F1 stát. Kdo má štěstí a postaví na začátku bloku bude prostě v tom bloku kralovat. Dílčí úspěchy ostatních na celkovém pořadí nic nezmění. Dokud nebudou moci motoráři, designeři a ostatní odborníci v F1 s autem pracovat pouze v základním rámci pravidel, nemůžeme po nich chtít, aby dokázali zázraky. Upřímně by mě zajímalo jakým způsobem se podařilo F s těmi pár body (pardon žetony) ten motor takhle zlepšit a jsem zvědavej s čím přijde R. Jako fanda FA jsem smířen s tím, že na F1 už koukat nebudu, protože si nedokážu představit, že by Honda dokázala motor v rámci dostupných žetonů změnit tak, že budou jezdit na čele. Podle dosavadních vyjádření je totiž celá koncepce horního uložení špatná a není zde prostor pro zlepšení a změna celého konceptu, podle mě není díky žetonum možná.
    Na RBR mě nejvíce mrzí, že již delší dobu mají titulárního sponzora Infiniti. Už loni si na R stěžovali a dodnes nebyli schopni je přesvědčit, aby se podíleli na F1 vývojem vlastního motoru. Křičet a nejít do žádného rizika umí každej jouda. Divné je to, že nějak rychle zapomněli na 4 tituly. V té době jsem nikde neslyšel činovníky RBR křičet slávu na R. Všechno bylo vlastně jenom autě, motor tam vlastně asi mohl být třeba z varťase. Je divné, že i tehdy vlastně žehrali na to, že mají nejslabší motor, asi si připravovali půdu do budoucna. Divné však je, že třeba ve 2013 s tím divným motorem byl třeba i Lotus vysoko v celkovém hodnocení. No nic, dokud shora jmenovaní nepochopí o čem je závodění, nic se nezmění.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama