DISKUZE K ČLÁNKU Renault s nasazením vylepšeného motoru nehodlá spěchat

Renault nebude spěchat s nasazením nové specifikace své pohonné jednotky, i když by to znamenalo, že se objeví až v samotném závěru letošní sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault s nasazením vylepšeného motoru nehodlá spěchat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 11.10.2015 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 21 lidí) 07.10.2015 17:53
Já si teď dovolím trochu zafilozofovat a nemusíš… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 07.10.2015 14:02
Celkem by mne zajímalo, jestli těch 12 žetonů… »
» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 07.10.2015 14:17
a ty se divíš, že se jim nechce před budoucí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Celkem by mne zajímalo, jestli těch 12 žetonů můžou využít i po sezoně, nebo jim "propadnou".
    Každopádně je to trapas, jak na dotahování konkurence prdí a ještě se diví, že jim to někdo vyčte.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.128.XXX
      Netroufám si hodnotit, zda je to neschopnost Renaultu nebo politika vůči týmům RB a TR (tipuji, že je to politika). Každopádně dobrá otázka Miku, taky by mě zajímalo, jestli musí Renault utratit žetony do konce sezóny, nebo s nimi může počítat pro zimní vývoj do (doufám) vlastního monopostu. Redakce? Víte něco víc? :)

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        212.158.133.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tak to už je jejich problém, jak se chtějí prezentovat. Mne spíš dráždí, že se jim nelíbí kritika RB, ale téměř nic nedělají proto, aby byla neoprávněná. Nejlepší odpovědí Red Bullu by přece mělo být dohnat Mercedes a Ferrari. A pak vmíst RB do "ksichtíku": "vidíte, vy jste nám nevěřili a my to umíme. Jen to chtělo čas".
          Tímto dávají Red Bullu jen zapravdu. 03

          + 10 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já si teď dovolím trochu zafilozofovat a nemusíš se mnou souhlasit. Všiml sis, že v médiích se prezentuje prakticky jenom Red Bull a vyjádření Renaultu bys snad spočítal na prstech jedné ruky? Vím že na jaře se Renault vyjádřil, že Red Bull začal se stavbou letošního vozu hodně pozdě, takže veškerá vnitřní zařízení byla šita horkou jehlou a montovala se do vozu aniž by se pořádně odzkoušela. Výsledek známe všichni. Jenomže Renault nespustil velkou mediální kampaň aby osočoval Red Bull z nedodržení termínů a snažil se, v mezích pravidel, problémy odstranit. A zatímco se v továrně Renaultu potichu pracovalo, Red Bull spustil doslova štvavou kampaň, kde osočoval z nezdarů Renault a na svůj podíl viny taknějak zapomněl. Je docela možné, že současný postup Renaultu je určitou pomstou, aby si to Red Bull vyžral a nasbíral co nejvíce penalizací za výměnu pohonných jednotek. Renaultu o nic nejde. V příštím roce bude dělat motory pouze pro sebe a pokud se pohonná jednotka podaří a bude fungovat, pak klidně může hodit vinu na Red Bull. Je to ale pouze moje úvaha se kterou nikdo nemusí souhlasit.

            + 21 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No většinou s tebou nesouhlasím, ale v něčem tu máš pravdu. Té kritiky bylo opravdu hodně. Jen bych pár věcí upravil:
              1. To, že se citovaly víc prohlášení RB není zas tak jejich vina. Oni neobížděli média s prohlášeními. Když se novináři víc ptají jich, než Renaultu, proč se nedaří, pak je víc slyšet je než Renault. Nikdo přece nebrání novinářům se ptát koho chtějí. Ze stejného důvodu není tolik článků o menších týmech. Ptal se někdo vůbec loni Lotusu, jak je spokojen s motory? Byl tu o tom vůbec článek? Já ani nevím.
              2. Že se u Renaultu pracovalo místo prohlášení jsem nepostřehl. Moc to na jejich produktu vidět není. Oni na motoru nepracují šéfové a tiskoví mluvčí, ale technici ve fabrice. Stejně tak u RB. To, že něco kecá Marko neznamená, že celý RB stojí a čeká až domluví.
              3. Jestli je to pomsta, tak není moc efektivní a střílí i do vlastních řad. RB už je celkem jedno, jestli budou třetí, nebo pátí. Zato reklama pro automobilku to moc dobrá není, když hsou jejich auta vidět pořád v oblaku dýmu a na posledních místech. 03

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Red Bullu nemůže být jedno, kteří skončí, jde o pohár konstruktérů a prachy za umístění. Jde o moc peněz a pokud to Mateschitz s odchodem myslí vážně, tak pak mu bude doslova každá tisícovka dobrá.. Co se týče zájmu novinářů, tak ten se dá vybudit. Nemusíš chodit daleko, stačí se rozhlédnout po našem "kultůrním plácku". Jsou "sereblity", které se neustále propírají v bulváru a přitom jejich jedinou kvalifikací je, že se vychrápaly s nějakým známým člověkem, Na druhé straně jsou umělci, kteří jsou fakt dobří a bulvár je prakticky nepropírá. Ono totiž stačí bulváru trochu napomoci a napovědět, na co se lovci "senzací" můžou těšit. A řekněme si, většina médií k té bulvarizaci míří, protože chtějí uspět na trhu. A Red Bull na mě tím dojmem bulvarizace problémů skutečně působí.

                + 7 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jasně, úplně jedno to není. Ale ty prachy mezi 3 a 5 místem nejsou takový balík. Rozhodně nesrovnatelný s tím, o co přišli tím, že nejezdí o titul, ale jsou rádi za body.
                  Myslím, že mistrovský tým zájem novinářů ničím budit nemusel. Teď je nejvíc článků o Mercedesu, za dob Alonsa o Renaultu, za dob Schumiho o Ferrari. Je to logické a určitě nikdo z RB neobesílal redakce, aby s nimi udělali rozhovor. 03
                  Samozřejmě jejich "válka" s Renaultem je mediálně zajímavá, ikdyž se jim tolik nedaří. Ale to už tak bývá. Možná, že jim to vyhovuje. Reklama je reklama.

                  + 5 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Mě spíše zajímá, jak to Mateschitz rozsekne. Jejich bulvární půtky jdou mimo mě. Vím jak spousta "novinářů" pracuje.

                    + 5 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Jak? Nechá ty dva "inteligenty" vykoupat ve vlastních srač...
                      Podle mne dostali od Mateschitze ultimatum. Buď seženou konkurenceschopnou pohonnou jednotku, nebo Mateschitz stáhne své aktivity z F1 a peníze investuje jinam. Samozřejmě, že si obě RedBullíkovské mediální hvězdy budou muset hledat místa. 03

                      + 5 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Pepan

                        Pepan

                        89.24.157.XXX
                        Já si myslím, že pokud ti dva chytrolíni budou ještě chvíli otálet, i Ferko stáhne svoji nabídku. Implantovat motor do vozu a pořádně jej odzkoušet, nějakou dobu trvá a ani Ferrari nebude riskovat osočování z toho že jejich motor v autech Red Bullu pořádně nefunguje.

                        + 6 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      212.158.133.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Díky, snad si někdo z redakce otázky všimne a bude znát odpověď. 03

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Když tak dotaz adresuj přímo redakci, já žel fóra pročítat už nestíhám. 17
          Žetony sice musí využít do konce roku, ale nemusí ta vylepšení představit v závodech - stačí, když je otestují na stolici.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    Sunkael

    78.45.153.XXX
    Tak upřímně, když Renault psal, že upravený motor přivezou až do Ruska, tak jsem tomu vůbec nevěřil a co se teď dočtu :) Buď mají dát jasnou zprávu, že na RB a TR kašlou a né vydávat prohlášení, ze kterých to vypadá, že neumějí postavit motor. Tahle jejich politika je opravdu srandovní. (Ne, nejsem fanoušek RB nebo TR)

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a ty se divíš, že se jim nechce před budoucí konkurencí odhalovat vylepšení?

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        212.158.133.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 15 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Na to, že jsi fanoušek RedBullu, máš docela rozumné vidění problémů. 01
          Já, jako nefanoušek RBR to vidím dost podobně.
          Vždyť Horner dal Renaultu jasnně najevo už před měsícem, že se na jejich vylepšení můžou zvysoka vy.... když jim vzkázal, že si ještě rozmyslí, zda jejich vylepšené motory vůbec nasadí. Já se vůbec nedivím, že Rencek s vylepšením nespěchá.
          Ale problémy začaly loni. Nikoliv letos. A na vině je jednoznačně RBR, respektive velkohubý Marko a Horner, který si také přihříval polívčičku. Čímž ale nechci omlouvat motor, který Rencek dodal RedBullům. Jenom si myslím, že problémy s výkonností nejsou jednoznačně jenom vinou Renaultu, nebo jen vinou RBR. Tam to asi bude složitější. RBR měl statut továrního týmu Renaultu a nejspíše vázla spolupráce, možná i komunikace, až z toho vyšel zmetek. Ale já na tento "zmetek" hledím jako na výtvor společného snažení RedBullu a Renaultu. Oba jsou zodpovědni stejně. A oba by měli usilovat o nápravu, nikoliv se obviňovat. 03

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama