DISKUZE K ČLÁNKU Renault s nasazením vylepšeného motoru nehodlá spěchat
Renault nebude spěchat s nasazením nové specifikace své pohonné jednotky, i když by to znamenalo, že se objeví až v samotném závěru letošní sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault s nasazením vylepšeného motoru nehodlá spěchat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Adi
14:18 07.10.2015 176.74.128.XXXNetroufám si hodnotit, zda je to neschopnost Renaultu nebo politika vůči týmům RB a TR (tipuji, že je to politika). Každopádně dobrá otázka Miku, taky by mě zajímalo, jestli musí Renault utratit žetony do konce sezóny, nebo s nimi může počítat pro zimní vývoj do (doufám) vlastního monopostu. Redakce? Víte něco víc? :)-
uzivatel001836
14:28 07.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
14:56 07.10.2015 93.99.87.XXXTak to už je jejich problém, jak se chtějí prezentovat. Mne spíš dráždí, že se jim nelíbí kritika RB, ale téměř nic nedělají proto, aby byla neoprávněná. Nejlepší odpovědí Red Bullu by přece mělo být dohnat Mercedes a Ferrari. A pak vmíst RB do "ksichtíku": "vidíte, vy jste nám nevěřili a my to umíme. Jen to chtělo čas".
Tímto dávají Red Bullu jen zapravdu.-
Pepan
17:53 07.10.2015 89.24.157.XXXJá si teď dovolím trochu zafilozofovat a nemusíš se mnou souhlasit. Všiml sis, že v médiích se prezentuje prakticky jenom Red Bull a vyjádření Renaultu bys snad spočítal na prstech jedné ruky? Vím že na jaře se Renault vyjádřil, že Red Bull začal se stavbou letošního vozu hodně pozdě, takže veškerá vnitřní zařízení byla šita horkou jehlou a montovala se do vozu aniž by se pořádně odzkoušela. Výsledek známe všichni. Jenomže Renault nespustil velkou mediální kampaň aby osočoval Red Bull z nedodržení termínů a snažil se, v mezích pravidel, problémy odstranit. A zatímco se v továrně Renaultu potichu pracovalo, Red Bull spustil doslova štvavou kampaň, kde osočoval z nezdarů Renault a na svůj podíl viny taknějak zapomněl. Je docela možné, že současný postup Renaultu je určitou pomstou, aby si to Red Bull vyžral a nasbíral co nejvíce penalizací za výměnu pohonných jednotek. Renaultu o nic nejde. V příštím roce bude dělat motory pouze pro sebe a pokud se pohonná jednotka podaří a bude fungovat, pak klidně může hodit vinu na Red Bull. Je to ale pouze moje úvaha se kterou nikdo nemusí souhlasit.-
Mike17
19:35 07.10.2015 93.99.87.XXXNo většinou s tebou nesouhlasím, ale v něčem tu máš pravdu. Té kritiky bylo opravdu hodně. Jen bych pár věcí upravil:
1. To, že se citovaly víc prohlášení RB není zas tak jejich vina. Oni neobížděli média s prohlášeními. Když se novináři víc ptají jich, než Renaultu, proč se nedaří, pak je víc slyšet je než Renault. Nikdo přece nebrání novinářům se ptát koho chtějí. Ze stejného důvodu není tolik článků o menších týmech. Ptal se někdo vůbec loni Lotusu, jak je spokojen s motory? Byl tu o tom vůbec článek? Já ani nevím.
2. Že se u Renaultu pracovalo místo prohlášení jsem nepostřehl. Moc to na jejich produktu vidět není. Oni na motoru nepracují šéfové a tiskoví mluvčí, ale technici ve fabrice. Stejně tak u RB. To, že něco kecá Marko neznamená, že celý RB stojí a čeká až domluví.
3. Jestli je to pomsta, tak není moc efektivní a střílí i do vlastních řad. RB už je celkem jedno, jestli budou třetí, nebo pátí. Zato reklama pro automobilku to moc dobrá není, když hsou jejich auta vidět pořád v oblaku dýmu a na posledních místech.-
Pepan
19:51 07.10.2015 89.24.157.XXXRed Bullu nemůže být jedno, kteří skončí, jde o pohár konstruktérů a prachy za umístění. Jde o moc peněz a pokud to Mateschitz s odchodem myslí vážně, tak pak mu bude doslova každá tisícovka dobrá.. Co se týče zájmu novinářů, tak ten se dá vybudit. Nemusíš chodit daleko, stačí se rozhlédnout po našem "kultůrním plácku". Jsou "sereblity", které se neustále propírají v bulváru a přitom jejich jedinou kvalifikací je, že se vychrápaly s nějakým známým člověkem, Na druhé straně jsou umělci, kteří jsou fakt dobří a bulvár je prakticky nepropírá. Ono totiž stačí bulváru trochu napomoci a napovědět, na co se lovci "senzací" můžou těšit. A řekněme si, většina médií k té bulvarizaci míří, protože chtějí uspět na trhu. A Red Bull na mě tím dojmem bulvarizace problémů skutečně působí.-
Mike17
20:26 07.10.2015 93.99.87.XXXJasně, úplně jedno to není. Ale ty prachy mezi 3 a 5 místem nejsou takový balík. Rozhodně nesrovnatelný s tím, o co přišli tím, že nejezdí o titul, ale jsou rádi za body.
Myslím, že mistrovský tým zájem novinářů ničím budit nemusel. Teď je nejvíc článků o Mercedesu, za dob Alonsa o Renaultu, za dob Schumiho o Ferrari. Je to logické a určitě nikdo z RB neobesílal redakce, aby s nimi udělali rozhovor.
Samozřejmě jejich "válka" s Renaultem je mediálně zajímavá, ikdyž se jim tolik nedaří. Ale to už tak bývá. Možná, že jim to vyhovuje. Reklama je reklama.-
-
odin
22:40 07.10.2015 77.240.103.XXXJak? Nechá ty dva "inteligenty" vykoupat ve vlastních srač...
Podle mne dostali od Mateschitze ultimatum. Buď seženou konkurenceschopnou pohonnou jednotku, nebo Mateschitz stáhne své aktivity z F1 a peníze investuje jinam. Samozřejmě, že si obě RedBullíkovské mediální hvězdy budou muset hledat místa.-
Pepan
23:07 07.10.2015 89.24.157.XXXJá si myslím, že pokud ti dva chytrolíni budou ještě chvíli otálet, i Ferko stáhne svoji nabídku. Implantovat motor do vozu a pořádně jej odzkoušet, nějakou dobu trvá a ani Ferrari nebude riskovat osočování z toho že jejich motor v autech Red Bullu pořádně nefunguje.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001836
14:47 07.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
Sunkael
13:55 07.10.2015 78.45.153.XXXTak upřímně, když Renault psal, že upravený motor přivezou až do Ruska, tak jsem tomu vůbec nevěřil a co se teď dočtu :) Buď mají dát jasnou zprávu, že na RB a TR kašlou a né vydávat prohlášení, ze kterých to vypadá, že neumějí postavit motor. Tahle jejich politika je opravdu srandovní. (Ne, nejsem fanoušek RB nebo TR)-
-
uzivatel001836
14:27 07.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
odin
22:15 07.10.2015 77.240.103.XXXNa to, že jsi fanoušek RedBullu, máš docela rozumné vidění problémů.
Já, jako nefanoušek RBR to vidím dost podobně.
Vždyť Horner dal Renaultu jasnně najevo už před měsícem, že se na jejich vylepšení můžou zvysoka vy.... když jim vzkázal, že si ještě rozmyslí, zda jejich vylepšené motory vůbec nasadí. Já se vůbec nedivím, že Rencek s vylepšením nespěchá.
Ale problémy začaly loni. Nikoliv letos. A na vině je jednoznačně RBR, respektive velkohubý Marko a Horner, který si také přihříval polívčičku. Čímž ale nechci omlouvat motor, který Rencek dodal RedBullům. Jenom si myslím, že problémy s výkonností nejsou jednoznačně jenom vinou Renaultu, nebo jen vinou RBR. Tam to asi bude složitější. RBR měl statut továrního týmu Renaultu a nejspíše vázla spolupráce, možná i komunikace, až z toho vyšel zmetek. Ale já na tento "zmetek" hledím jako na výtvor společného snažení RedBullu a Renaultu. Oba jsou zodpovědni stejně. A oba by měli usilovat o nápravu, nikoliv se obviňovat.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek