DISKUZE K ČLÁNKU Spojení Button - Renault je nesmysl, Häkkinen kárá Alonsa

Občas to je se vztahy jezdců a týmů v F1 jako u věštkyně na trhu - požádejte papouška, aby vám zobanem vytáhl z krabičky "planetu", z níž se snad konečně dozvíte, jak se věci mají a hlavně budou mít.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spojení Button - Renault je nesmysl, Häkkinen kárá Alonsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 30.09.2015 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 30.09.2015 17:32
S tím exmistrem jsi asi uhodil "hlavičku na… »
» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 30.09.2015 16:38
Je fakt, že McLaren v době Häikkinena taky… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 30.09.2015 16:58
Ono možná taky záleží na tom, jak funguje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.236.XXX
    Ad Hakkinen:
    S tím, že Alonso měl tušit, do čeho leze, to má asi pravdu. I když se asi nečekalo, že to bude TAK hrozný.
    Ale srovnávat to se svojí ranou kariérou? On Mika možná pozapomněl, že i ten krachující Lotus, ve kterým začínal, na tom byl podstatně líp, než McLaren letos. Že sice dlouho trvalo, než si vyjel vítězství, ale jinak byl tehdejší McLaren auto, se kterým se reálně dalo jezdit okolo 5. místa a čas od času to vyšlo i na pódium. A že to vítězství možná mohlo přijít i dřív, než to darovaný od Villeneueva a Coultharda - koneckonců David už v té době měl na kontě dvě výhry pro McLaren.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Je fakt, že McLaren v době Häikkinena taky střídal zpočátku motory (1993 - Ford, 1994 - Peugeot a od roku 1995 - Mercedes). navíc do toho přišla jeho hrůzostrašná nehoda v Austrálii 1995. Ohledně srovnávání je to vždycky ošidné, někdo může říci, že stavět vedle sebe auta, která dělí 20 let je nesmysl. On to Mika spíš myslel z hlediska chování a profesionality.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ono možná taky záleží na tom, jak funguje komunikace v týmu. Vzhledem k tomu, že auto se dělá v Evropě, ale pohonná jednotka na opačné straně Koulezemě, je docela možné, že Dennis jako jeden z mála má dostatek informací o tom, jak pokračuje vývoj motoru a s piloty to dostatečně neprobíral. Když si k tomu přidáme stav v posledním závodě, kdy jezdce McLarenu předjížděly i vozy, které patří spíše k druhé půlce startovního pole, zohledníme i to, že v letošní sezóně McLareny odstoupily 13krát, což je skoro jedno odstoupení na závod, nemůžeme se frustraci pilotů divit. Je to ale pouze moje úvaha, která se nemusí zakládat na pravdě.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.236.XXX
        To asi jo, ale ono to chování a profesionalita, to dekórum se asi hůř zachovává zklamanýmu exmistrovi (ještě pořád s vítěznými ambicemi) v týmu, kterej měl šlapat asi úplně jinak, než jak šlape, než mladýmu klukovi s kariérou před sebou v týmech, který jsou vlastně lepší průměr.

        Mohl by o tom vykládat spíš třeba Villeneuve po první sezóně v BARu - ale ten byl tehdy částečně jeho, tak líp viděl do zákulisí. Napadá mne třeba Scheckter u Ferrari 1980.

        Fakt myslím, že s tímhle srovnáním Mika trochu ulítl. On sám nikdy nebyl ani ve vzdáleně podobných výsledkových sra**ách.

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          S tím exmistrem jsi asi uhodil "hlavičku na hřebíček". Když jsem v závodě viděl Alonsa, jak se pere s Verstappenem a dlouho jej nenechá předjet, vzpomněl jsem si na slova, která tu kdosi hodně přesně napsal, že pokud Alonso sedí ve voze, který má na šesté místo, Alonso dojede čtvrtý. Nakonec jej Torro Rosso předjelo a já plně chápu frustraci dvojnásobného mistra světa, když jej předjede mladík, který ještě nemá řidičák. A asi i to byl důvod, proč si Ferda pustil pusinku na špacírek.

          + 10 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.11.XXX
            Souhlas. Sice jsem Alíka nikdy moc nemusel, ale tady jsem ho fakt litoval. To už mu měli radši ten motor vybudit, aby mohl co nejdéle možno důstojně bojovat a klidně pak odstoupit ze solidní pozice, než ho nutit dělat pojízdnou šikanu. Už od pohledu to auto na rovnějších úsecích jelo strašně, tak jsem nechápal, jak se tam ještě může držet. Klobouk dolů, 11. místo ve finiši s tím, v čem jel je v podstatě malé vítězství. A té frustraci po závodě se nedivím. Sám musí cítit v jaké je aktuálně formě (a že to asi nebude úplně špatné, když ho JB porazil jen jednou,z pěti případů kdy dojeli oba) a tohle je pak opravdu k naštvání, když to nejde a nejde.
            Navíc když k tomu ještě jedna strana (Dennis) povídá, jak mají pomalu jedno z nejlepších šasí, druhá strana (Arai), jak je štve ta kritika, že mají sice (otřesný) motor, který není z nejvýkonnějších, ale ICE je peckové a bla bla bla a pak přejdou k úctě a podobným úhybným manévrům. Je mi jasné, že prezidium Hondy a McL a ani sponzoři McL nechtějí slyšet krutou pravdu, ale všem by asi více ulevilo, kdyby to vzali tak jak to je. Mohou na rovinu říct, že piloti letos jedou skvěle, monopost je lepší průměr, motor otřes. Zkusilo se, nevyšlo to. Letos už nic vylepšovat nebudeme. Utratíme žetony na konci sezóny do úprav, které budou pro nový design motoru, Prodromou se hecne a udělá ještě lepší šasí a příští sezóna bude daleko lepší. Nikomu to neublíží a určitě to nezhorší vztahy. :-)

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.236.XXX
    Button za svoje působení v F1 vystřídal nejvíc týmů z pilotů současného pole (Williams, Benetton, Renault, BAR, Honda, Brawn, McLaren), ale přestoupil jenom 3x 04. 3x se změnil (nebo jenom přejmenoval) tým okolo něj...

    Ale zas na druhou stranu Button má za sebou takový "virtuální přestupy"; jednou podepsal u Williamsu i když mu běžela platná smlouva s BARem a jindy zas podepsal s BARem, i když v té době měl už platnou smlouvu s Williamsem. Neměl to klučina sám se sebou jednoduchý...

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama