DISKUZE K ČLÁNKU Spojení Button - Renault je nesmysl, Häkkinen kárá Alonsa
Občas to je se vztahy jezdců a týmů v F1 jako u věštkyně na trhu - požádejte papouška, aby vám zobanem vytáhl z krabičky "planetu", z níž se snad konečně dozvíte, jak se věci mají a hlavně budou mít.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spojení Button - Renault je nesmysl, Häkkinen kárá Alonsa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
16:33 30.09.2015 37.188.236.XXXAd Hakkinen:
S tím, že Alonso měl tušit, do čeho leze, to má asi pravdu. I když se asi nečekalo, že to bude TAK hrozný.
Ale srovnávat to se svojí ranou kariérou? On Mika možná pozapomněl, že i ten krachující Lotus, ve kterým začínal, na tom byl podstatně líp, než McLaren letos. Že sice dlouho trvalo, než si vyjel vítězství, ale jinak byl tehdejší McLaren auto, se kterým se reálně dalo jezdit okolo 5. místa a čas od času to vyšlo i na pódium. A že to vítězství možná mohlo přijít i dřív, než to darovaný od Villeneueva a Coultharda - koneckonců David už v té době měl na kontě dvě výhry pro McLaren.-
RoBertino
16:38 30.09.2015 83.208.82.XXXJe fakt, že McLaren v době Häikkinena taky střídal zpočátku motory (1993 - Ford, 1994 - Peugeot a od roku 1995 - Mercedes). navíc do toho přišla jeho hrůzostrašná nehoda v Austrálii 1995. Ohledně srovnávání je to vždycky ošidné, někdo může říci, že stavět vedle sebe auta, která dělí 20 let je nesmysl. On to Mika spíš myslel z hlediska chování a profesionality.-
Pepan
16:58 30.09.2015 89.24.157.XXXOno možná taky záleží na tom, jak funguje komunikace v týmu. Vzhledem k tomu, že auto se dělá v Evropě, ale pohonná jednotka na opačné straně Koulezemě, je docela možné, že Dennis jako jeden z mála má dostatek informací o tom, jak pokračuje vývoj motoru a s piloty to dostatečně neprobíral. Když si k tomu přidáme stav v posledním závodě, kdy jezdce McLarenu předjížděly i vozy, které patří spíše k druhé půlce startovního pole, zohledníme i to, že v letošní sezóně McLareny odstoupily 13krát, což je skoro jedno odstoupení na závod, nemůžeme se frustraci pilotů divit. Je to ale pouze moje úvaha, která se nemusí zakládat na pravdě. -
rock
17:16 30.09.2015 37.188.236.XXXTo asi jo, ale ono to chování a profesionalita, to dekórum se asi hůř zachovává zklamanýmu exmistrovi (ještě pořád s vítěznými ambicemi) v týmu, kterej měl šlapat asi úplně jinak, než jak šlape, než mladýmu klukovi s kariérou před sebou v týmech, který jsou vlastně lepší průměr.
Mohl by o tom vykládat spíš třeba Villeneuve po první sezóně v BARu - ale ten byl tehdy částečně jeho, tak líp viděl do zákulisí. Napadá mne třeba Scheckter u Ferrari 1980.
Fakt myslím, že s tímhle srovnáním Mika trochu ulítl. On sám nikdy nebyl ani ve vzdáleně podobných výsledkových sra**ách.-
Pepan
17:32 30.09.2015 89.24.157.XXXS tím exmistrem jsi asi uhodil "hlavičku na hřebíček". Když jsem v závodě viděl Alonsa, jak se pere s Verstappenem a dlouho jej nenechá předjet, vzpomněl jsem si na slova, která tu kdosi hodně přesně napsal, že pokud Alonso sedí ve voze, který má na šesté místo, Alonso dojede čtvrtý. Nakonec jej Torro Rosso předjelo a já plně chápu frustraci dvojnásobného mistra světa, když jej předjede mladík, který ještě nemá řidičák. A asi i to byl důvod, proč si Ferda pustil pusinku na špacírek.-
jon
22:33 30.09.2015 194.228.11.XXXSouhlas. Sice jsem Alíka nikdy moc nemusel, ale tady jsem ho fakt litoval. To už mu měli radši ten motor vybudit, aby mohl co nejdéle možno důstojně bojovat a klidně pak odstoupit ze solidní pozice, než ho nutit dělat pojízdnou šikanu. Už od pohledu to auto na rovnějších úsecích jelo strašně, tak jsem nechápal, jak se tam ještě může držet. Klobouk dolů, 11. místo ve finiši s tím, v čem jel je v podstatě malé vítězství. A té frustraci po závodě se nedivím. Sám musí cítit v jaké je aktuálně formě (a že to asi nebude úplně špatné, když ho JB porazil jen jednou,z pěti případů kdy dojeli oba) a tohle je pak opravdu k naštvání, když to nejde a nejde.
Navíc když k tomu ještě jedna strana (Dennis) povídá, jak mají pomalu jedno z nejlepších šasí, druhá strana (Arai), jak je štve ta kritika, že mají sice (otřesný) motor, který není z nejvýkonnějších, ale ICE je peckové a bla bla bla a pak přejdou k úctě a podobným úhybným manévrům. Je mi jasné, že prezidium Hondy a McL a ani sponzoři McL nechtějí slyšet krutou pravdu, ale všem by asi více ulevilo, kdyby to vzali tak jak to je. Mohou na rovinu říct, že piloti letos jedou skvěle, monopost je lepší průměr, motor otřes. Zkusilo se, nevyšlo to. Letos už nic vylepšovat nebudeme. Utratíme žetony na konci sezóny do úprav, které budou pro nový design motoru, Prodromou se hecne a udělá ještě lepší šasí a příští sezóna bude daleko lepší. Nikomu to neublíží a určitě to nezhorší vztahy. :-)
-
-
-
-
-
rock
16:19 30.09.2015 37.188.236.XXXButton za svoje působení v F1 vystřídal nejvíc týmů z pilotů současného pole (Williams, Benetton, Renault, BAR, Honda, Brawn, McLaren), ale přestoupil jenom 3x . 3x se změnil (nebo jenom přejmenoval) tým okolo něj...
Ale zas na druhou stranu Button má za sebou takový "virtuální přestupy"; jednou podepsal u Williamsu i když mu běžela platná smlouva s BARem a jindy zas podepsal s BARem, i když v té době měl už platnou smlouvu s Williamsem. Neměl to klučina sám se sebou jednoduchý...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek