DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nemá žádnou jistotu, že bude opět ve formě. Doplatil na nové předpisy?

Lewis Hamilton s Mercedesem přijíždějí do Suzuky zmateni. Stále nenašly definitivní odpověď na svůj náhlý propad v Singapuru. Doufají, že šlo o jednorázový výkyv, který souvisel se specifickými podmínkami na okruhu Marina Bay. Jinak by jejich letošní tažení za tituly mohlo být vážně ohroženo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nemá žádnou jistotu, že bude opět ve formě. Doplatil na nové předpisy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 24.09.2015 21:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 12 lidí) 23.09.2015 11:00
Obávám se, že v Japonsku bude vše při starém a… »
» Xinho (Hlasovalo 9 lidí) 23.09.2015 11:20
Vzhladom na to, ze nove pravidla platili aj v… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 23.09.2015 12:02
Nové procedury pro kontrolu tlaku pneumatik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000720

    uzivatel000720

    195.146.152.XXX
    mozem redakciu poprosit o info, z ktorej stranky prevzala Hornerovu citaciu? ja som jeho velmi podobne vyjdrenia cital asi na troch zahranicnych servroch a nikde nebola spomenuta veta, "Pokud ne, pak jde očividně o něco, co bylo zavedeno a co ovlivnilo jejich výkonnost,"
    Pokud ne, pak jde očividně o něco, co bylo zavedeno a co ovlivnilo jejich výkonnost," (Zdroj: [odkaz na stránku]

    dakujem

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    Xinho

    217.118.100.XXX
    Vzhladom na to, ze nove pravidla platili aj v Monze a Mercedes tam bol dominantny, da sa predpokladat, ze to bude platit aj v Suzuke. Podla analyz Mercedes zjavne nebol schopny spravne zahriat gumy/dostat ich do prevadzkoveho okna....na inych tratiach toho su schopni na zaklade aerodynamickeho pritlaku...v Singapure bol vsak potrebny hlavne mechanicky a s tym mali pravdepodobne problem. Tak ci tak je to divne, lebo v Monaku mal Lewis pred koncom 20s naskok na vsetkych...pravdepodobne to bude kombinacia trat, asfalt, horucava, mechanicky pritlak. Dufam ze v Suzuke bude vsetko po starom 11 01

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ladys

      ladys

      193.165.74.XXX
      Třeba zavedli nové pravidlo, že může Mergl vyhrávat jenom ob závod 03

      Ještě tam je faktor Ferrari, ta trať jim sedla.
      Přivezli pár novinek a najednou je největší slabina, trakce v pomalých zatáčkách pryč.
      Tomu možná napomohlo asi devět výřezů před zadním kolem, měli by způsobovat výry a napomoct utěsnění difuzoru po stranách - taková náhrada foukání...

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        "...měli by způsobovat výry a napomoct..." - asi tam jsou nějaké sovy navíc. Já vím, ja nesmím. 04

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ladys

          ladys

          193.165.74.XXX
          JJ máš pravdu letí jich tam hodně 03 už to bohužel neopravím...
          Jen tak mimochodem, nemělo by tam být já "Já vím, ja nesmím." 03
          Jako šéfredaktor musíš jít příkladem 03

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nové procedury pro kontrolu tlaku pneumatik vstoupily v platnost až v Singapuru.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Procedury- to určitě, došlo k upřesnění.
        Ale nedošlo ke změnám v hodnotách, takže to jako argument neobstojí.
        Navíc Lauda potvrdil, jezdili se stejně natlakovanými pneu jako v Monte Carlu 03

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          88.146.158.XXX
          Jenže co říká Lauda, to nemusí být pravda 03
          btw: ode mě ty mínusy nemáš :D

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            193.165.74.XXX
            V Monze problém neměli, samozřejmě že Lauda může kecat.
            Tlaky jsou stanoveny už hodně dlouho a pokud by tlakovaly pneu o hodně méně, tak by to Pirelli vědělo. Mají tam u toho lidi.
            Mínusy jsou za odměnu-projev vlastního názoru 14

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              88.146.158.XXX
              Tlaky ano ale procedury na měření tlaků ne. Takže ve výsledku mohly být reálně tlaky odlišné (viz. přehřáté nahřívací dečky apod.)

              A kdo reaguje na Petra, má tak trochu smůlu v tom, že ten tady má výsostní postavení (oprávněně) a kdokoliv mu ve vlákně nejde na ruku, je tak trochu v nelibosti protože nikdo nepředpokládá, že by Petr neměl pravdu (což se taky dá chápat, když jí většinou má) :D

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ladys

                ladys

                178.23.219.XXX
                Jasně k nějakým odchylkám nebo chybám(upečené pneu) docházelo, ale kdyby jezdil někdo s polovičním tlakem,tak by si toho někdo všiml buď od Pirelli nebo konkurence.

                Nevím to mi připomíná stádo ovcí, někdo něco napíše a všichni s tím souhlasí a berou to jako skutečnost.
                Jenže realita je dost často jiná nebo trochu složitější a na první pohled třeba nepochopitelná.
                ...
                Jiný názor je prostě špatně. Arai řekne máme nejlepší ICE a tady je to pravda, za 14dní je slabý kompresor,ale bez něj je ICE naprd.
                A pokud něco napíšu, tak proč někdo nenapíše někdo k věci -/+ a je hotovo...
                Přečetl bych si to a třeba usoudil že má pravdu 03
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 3 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.160.XXX
                  Co si tady vymýšlíš, ty lháři? Nikomu jsme nikdy nesmazali příspěvek, pokud by neporušil náš kodex.

                  A nikdo tady nepsal a Araj nikdy neřekl, že mají nejlepší ICE. Řekl, že mají lepší než Renault, což platilo - a to jsem nikdy nezměnil ani nedementoval. Pokud jsi k tomu došel z článku o tom, v čem má Honda problém, pak jsi nepochopil vůbec nic.

                  +/- píšeme k věci, kde si nejsme jisti. Tam, kde si to ověříme, tam z vody nemusíme vařit. Nikdo se tady nechová jako stádo ovcí, jak obviňuješ druhé, ale logicky přemýšlejí o argumentech - a já se snažím vždy přinášet z obou stran. Ty se tady snažíš vymýšlet hlouposti, ptáš se na funkci turbokompresoru a šíříš bludy. Pak se nediv, že s tebou nikdo neztrácí čas, když si vymýšlíš. Mám žel málo času, a pokud se už k diskusi dostanu, odpovím raději slušným diskutérům.

                  + 8 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    Obávám se, že v Japonsku bude vše při starém a Hamilton s Rosbergem všem ujedou...

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama