DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Mercedes bude možná ještě litovat, že nám nedal své motory!

Mercedes zamítl dodávky motorů pro Red Bull, pro které šlo pro příští sezónu o volbu číslo jedna. Podle odborného poradce Helmuta Marka toho budou ještě jejich němečtí rivalové litovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Mercedes bude možná ještě litovat, že nám nedal své motory!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 11.09.2015 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 20 lidí) 10.09.2015 08:35
Pokud by Red Bull odešel, stejně by počet týmů… »
» skejpa (Hlasovalo 16 lidí) 10.09.2015 09:06
Upřímně - dodávat motory Red Bullu je podle mě… »
» vojtano (Hlasovalo 14 lidí) 10.09.2015 08:24
"Doktor z hor" možná trochu přestřelil.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.11.XXX
    Bozska komedie pokracuje, Helmut presel do utoku. :-) Tak jestli se na jihu Nemecka nekdy necim bavili, tak je to uremcany rakusak. Takze tahle vyhruzka se prejde s usmevem podobne, jak vyhruzka vlka zajicovi v kazde epizode znameho ruskeho animaku. :-)

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Mercedes ma trochu sklamal. Strach pred malinovkármi je pre nich nedôstojný.

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A proč by poskytovali výhody konkurenci?

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Milan B.

        Milan B.

        88.80.244.XXX
        To robia všetci okrem Renaultu, ktorý ešte nemá tým. Je to prejav slabosti a strachu.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          88.101.0.XXX
          To není o strachu z konkurence, to je o obraně před možným sváděním vlastní neschopnosti na druhé. heLmut je v tom mistr a svým chováním v posledních dvou letech to dokázal více než dostatečně. Mercedes s Renaultem velmi úzce kooperuje a díky tomu toho ví o RB daleko více, než my. Je to taktické odmítnutí - nepříjemný soupeř se musí spojit s naší největší současnou konkurencí a toto spojení je zdrží a my se budeme moci více soustředit na svou práci. Je to ryze pragmatické rozhodnutí.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    90.182.9.XXX
    se divím že neoslovili Hondu, bylo by to super, měli bychom tu opět krásný souboj redbull vs mcl - nyní na cvhostu startovního pole :)

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.41.XXX
      11
      Ale upřímně - když jsem na tribuně v Monze poslouchal ten nehezký zvuk motorů Hondy a sledoval to marné snažení Fernanda a Jensona, bylo mi jich dost líto.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Upřímně - dodávat motory Red Bullu je podle mě chyba. Jsou tu totiž podle mě jen dva scénáře:
    1. bude se jim dařit a Ferrari bude mít problém je překonat.
    2. nebude se jim dařit a budou Ferrari obviňovat, že dostávají špatné motory.

    Oboje pro Ferrari nevýhodné. S Torro Rosso je to něco jiného, ty tolik nemluvěj a hlavně nehrozí, že by je předjížděli. Příští rok budou mít Haas a kdyby si udrželi Manor a Sauber, mohli být naprosto v klidu.
    Fakt by mě bolelo, kdyby RBR porážel Ferrari s jejich motory.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.41.XXX
      ad1) souhlas - ale podobná situace mohla teoreticky nastat i v případě, že by RB dostal motory od Mercedesu
      ad2) jak píšu níže, tak špatný motor Ferrari = špatné výsledky Ferrari, což je větší zlo než pomluvy od zákazníka

      Ferrari tím může získat také hodnotného partnera na testování, což taky může být přínosem - Haas je neznámá a Sauber s Manorem...?

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Hoďte na něj síť !!!

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    "Doktor z hor" možná trochu přestřelil. Nejprve se celou sezónu s ostatními v týmu naváží do Renaultu, což není pro milionové partnerství ideální stav, přestože výsledky nejsou oslnivé. Pak začne s námluvami u Mercedesu, jist si tím, že neodmítnou, a když je to jinak, celý frustrovaný povykuje i na ně... Moc možností přitom již nezbývá. Aby neskončili podobně jako McLaren pod vedením podobně "silného" Dennise...

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mi pořád hlava nebere že Ferrari chce Red Bullu dodávat motory. Vždyť z toho budou jenom problémy. Tam je asi problém že se, na rozdíl od Mercedesu, piloti neozvali. Vettel proti bývalému týmu nepůjde a Kimi je flegmatik. Ty jiné možnosti zřejmě znamenají že namontují do aut šlapátka a nebo z F1 odejdou. Asi těžko by totiž chtěli motor Honda, který zaostává i za Renaultem a který v příštím roce bude pohánět jenom McLaren.

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      212.158.133.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 15 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Pokud by Red Bull odešel, stejně by počet týmů zůstal stejný, protože přijde Haas. A ono to není o tom, že si nikdo nepřeje odchod Red Bullu. Je to o tom, jak se tento tým chová k dodavatelům. Když Vettel vyhrával jedne titul za druhým, Red Bull Byl čananý a pomalu se nezmínili, že jim pomáhají i motory Renault. Pak se změnily podmínky a Renault zaostal. V tu ránu se na něj snesla hromada špíny od Marka. Přitom podle vyjádření Renaultu mě na tom svůj podíl viny i Red Bull, který začal pozdě stavět nové auto a motor se tak nedal dostatečně dobře odzkoušet. A o tom to je. Když vyhrávají, oni jsou špička, když přijdou problémy, nepřiznají svoji vinu, ale hážou ji na jiné. A to si asi u Ferrari dostatečně dobře neuvědomili a o tom celou dobu mluvím.

        + 20 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.41.XXX
          Pouze s tím rozdílem, že v případě nekonkurenceschopnosti motoru Ferrari tím bude trpět i závodní tým Ferrari - a to je bude mrzet více než nářek jejich zákazníka. Jediné riziko vidím v možnosti porážky od RB.

          Díky omezenému (a nyní reálně jedinému možnému) výběru dodavatele motorů pro RB má Ferrari silnější pozici při vyjednávání o podmínkách smlouvy - např. ohledně předkupních práv na jezdce...

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Tos tím předkupním právem bych neviděl tak jednoznačně, ale pobavil by mě scénář, kdy by Ferrari bylo ochotno dodávat motory pouze týmu Torro Rosso. Důvod je jednoduchý. Tento tým už od nich motory bral a nikdy se nechovali jako Marko. To by pa k Red Bull muset buď škemrat u Hondy a nebo skončit. 12

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.41.XXX
              Jasně, s těmi jezdci je to spekulace. Každopádně pro Ferrari je výhodnější situace, kdy RB potřebuje Ferrari více než Ferrari potřebuje RB (první je vždy podmět 04)
              03

              + 8 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          212.158.133.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • vojtano

        vojtano

        37.188.139.XXX
        Myslím, že to bude druhá možnost. Na to se v F1 točí příliš peněz, než aby Ferrari riskovalo porážku vlastním motorem... A protože nepodceňuji RB, mohlo by to reálně hrozit.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama