DISKUZE K ČLÁNKU Napětí u McLarenu stoupá, žádá po Hondě radikální krok

Přestože tým z Wokingu nečekal od Grand Prix Itálie nějaký zásadní zázrak, způsob, jak se pro něj závod vyvíjel nejspíš značně rozčílil vedení stáje, která se dožaduje zásadních opatření, protože dle jejího názoru hazarduje se svým dobrým jménem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Napětí u McLarenu stoupá, žádá po Hondě radikální krok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 07.09.2015 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 14 lidí) 07.09.2015 11:35
tak pokud si četl článek, kde se k tomu arai… »
» Kostěj (Hlasovalo 11 lidí) 07.09.2015 13:37
Kdyby měl Araj koule, tak takovou ostudu neunese… »
» ladys (Hlasovalo 6 lidí) 07.09.2015 14:44
Chyba je na obou stranách. Co je platné, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Kdyby měl Araj koule, tak takovou ostudu neunese a spáchá seppuku. Ti Japonci už nejsou co bejvali.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ať se Araj podívá do výsledkové listiny, porovná si, kde je Red Bull, Torro Rosso a McLaren a pak ať si sbalí cingrlátka a jde na trh prodávat ředkvičky. Co je platné, že je Honda výkonnější než Renault, když nevydrží celý závod a jezdci s motorem Honda mají největší počet odpadnutí v závodě a za nimi je ve výsledkové listině pouze Manor.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DBBS

    DBBS

    185.94.5.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak pokud si četl článek, kde se k tomu arai vyjadřoval, tak hovořil o motoru jako takovým, připouští, že mají problém s výkonem ERS, ale výplody mcl jsou směšné, možná ztrácí 0,3s ale v každé zatáčce. Honda postavila extrémně úzkou jednotku, ale mcl tuto výhodu zužitkovat nedokázal a jejich rádoby idilické parnerství dostává povážlivé trhliny. Divím se, že po dlouhodobé neschopnosti sehnat sponzora už dávno není denis bez práce...

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jenže pan Araj to vytrvale tvrdí, bez ohledu na to, že má na mysli jen část motorové jednotky.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Tak musí svůj produkt nějak obhájit, ale nemyslím si, že by skutečná výkonostní ztráta hondy na renault byla tak dramatická, jak ji prezentuje mcl

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ladys

          ladys

          193.165.74.XXX
          Chyba je na obou stranách. Co je platné, že postavili úzkou jednotku, když nejde použít na začátku měli obrovské problémy s chlazením a zřejmě i dne s je to omezuje ve vývoji. Každopádně tato situace je pro McL katastrofa a může to skončit dost špatně...

          Jen tak mimochodem, RB měl taky nižší maximálku a v časech na kolo se to neprojrvovalo

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            no, jenže tam je to šasi skutečně poměrně kvalitní, ale mcl je jeden velkej průs.. a denis se to snaží hodit jenom na hondu...

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ladys

              ladys

              178.23.219.XXX
              Myslíš RB- velký prd do půlky sezony je jezdilo TR.
              No McL taky nebaštím ty jejich báchorky.

              Jsem to schytal na začátku sezóny, když jsem napsal, že budou v pr.eli do konce sezóny. těch pár bodů co sebrali bylo dílem náhody-nehody, odstoupení a náhodou dojely 18

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama