DISKUZE K ČLÁNKU V Belgii vítězí Hamilton, Vettelovi nevydržela pneumatika, Lotus na pódiu
Z vítězství ve Velké ceně Belgie se raduje Lewis Hamilton. Mercedes získává double, na třetím místě dojel Romain Grosjean. Ferrari zkusilo jednozastávkovou strategii, v posledním kole však Vettelovi nevydržela pneumatika.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V Belgii vítězí Hamilton, Vettelovi nevydržela pneumatika, Lotus na pódiu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
16:27 23.08.2015 93.99.87.XXXNevšiml jsem si doporučení Pirelli ohledně délky stintu. Pokud to bylo kvůli délce stintu, tak se nedá o těch gumách říct nic jiného, než že jsou to hadry. 26 rychlých kol by měla tvrdší směs hravě zvládnout. Nebo aspoň v minulosti to nebylo naprosto nic vyjímečného.
Ale mně se nezdá, že šlo o příliš dlouhý stint.
1. Časy měl pořád konstantní, jako ostatní. Nic nenasvědčovalo tomu, že by odcházely.
2. Stalo se to na rovince hluboko pod maximální rychlostí. Kdyby byly na hraně životnosti, stalo by se to při maximálním zatížení. Spíš mi to připomíná podobný problém Rosberga ve volném tréninku. Tam ho snad z příliš dlouhého stintu vinit nebudeš ne?-
Duncan66
16:46 23.08.2015 89.29.32.XXXtemer 2/3 zavodu v Belgii rikat pneu hadry, no nevim no.
"hluboko pod maximalni rychlosti" ? Myslis ze je takovy rozdil u pneu jestli jeden 300 nebo 330? Podle me radove vetsi vliv na zivotnost ma to prejizdeni pred obrubniky, atypicke pohyby pri poskakovani apod.
Jindy tady kritizujes, ze dnesni pneu vydrzi par kol a potom jdou do kopru. A kdyz najednou dokazou drzet vykonnost 25 kol, tak jsou to hadry. Navic od tebe dobra demagogie, protoze 26 kol v Belgii je jako 40 kol na prumernem okruhu, spis dokonce vice
Riknuli to, nevyslo, nikdo jiny si to nelajznul, asi vedeli proc.-
-
-
-
-
-
Pepan
19:29 23.08.2015 89.24.157.XXXPravá jela přes obrubník v následující levé. Podívej se na video. Oni to při závodě několikrát opakovali a proto jsem si to, navzdory věku, zapamatoval i já. Nechal se vynést na pravý obrubník, a když z něj vyjel, asi po dvou sekundách mu ta guma prdla. Je fakt, že nenajížděl více než ostatní, ale měl nejvíce sjeté gumy. I Pirelli se vyjádřilo, že u Rosberga šlo při defektu o proříznutí pneumatiky, ale u Vettela šlo o čisté opotřebení. Takže by si u Ferrari měli nasypat popel na hlavu a neobviňovat jiné.-
Mike17
10:35 24.08.2015 93.99.87.XXXChápu, že ikdyž na obrubníky vyjížděli naprosto všichni, díky délce stintu se to mohlo projevit. Ale s poslední větou naprosto nesouhlasím. Pokud mi dodavatel řekne, že trvanlivost gumy je 40 kol, pak nevím, proč by neměli zkoušet na nich ujet kol 29. Na základě takové informace bych se rozhodl stejně. Jó pokud by Pirelli napsalo, že 40 kol je maximální životnost, ale nemusí vydržet ani 2/3 udané vzdálenosti, to by byla jiná.
-
-
-
-
-
-
Duncan66
17:45 23.08.2015 89.29.32.XXXJa teda nevim jak si predstavujes, ze prdne pneu, ale ono to proste klidne mohlo byt tak, ze to v Eau Rouge definitivne skoncilo a zustalo to na "vlasku" a holt na te rovince prdnul i ten posledni vlasek. Je nesmysl si myslet, ze ta pneu prdnula jen tak sama od sebe na rovince a kilometr pred tim byla uplne v poradku.
-
-
-
odin
17:00 23.08.2015 77.240.96.XXXVet zajel k pitstopu ve 14 kole. Čili jel 29 kol na středně tvrdých, což představuje téměř 200 km. Kam chodíš na ty své názory? Pirelli dává nějaké doporučení, v tomto případě 2 zastávky. Vettel to risknul na jednu a nevyšlo to. Proč zase vymýšlíš kritiku pneumatik za "každou cenu"?-
Mike17
17:41 23.08.2015 93.99.87.XXXZase nečteš a navíc jsi to ani nespočítal dobře. K explozi došlo na začátku 28-mého kola a 2 kola jezdili za virtuálním SC (možná proto jsem psal o RYCHLÝCH kolech ).
Pirelli vyhlásilo 2 zastávky jako nejrychlejší strategii. Nikde jsem nečetl, že jednozastávkovou by gumy nemusely přežít. Nebo ano? prosím odkaz. Rosberg v tréninku taky přetáhl délku stintu?
A prosím citaci, kde dnes Pirelli kritizuji.-
odin
18:03 23.08.2015 77.240.96.XXX"Rychlá kola" beru, v tom případě ti počty sedí. Což ovšem neznamená, že se gumy v "pomalejších kolech neopotřebovávají. Možná (nevím to určitě) jim ochlazení během stintu a následné zahřátí nemusí vyhovovat a opotřebují se rychleji.
Pirelli vyhlásilo 2 zastávky jako nejrychlejší strategii. Když ale jedeš na jednu zastávku a chceš být stejně rychlý, jako ti co jedou na dvě, musíš gumy opotřebovávat více. Je to logické. Rosberga sem netahej.
Citace:"...se nedá o těch gumách říct nic jiného, než že jsou to hadry."-
Mike17
19:21 23.08.2015 93.99.87.XXX-ok
-podle Pirelli měly mít tvrdé ve Spa životnost 40 kol. Něco je tuším špatně, když vydržely 27. Tohle už můžeš považovat za kritiku.
-tradičně jsi z citace vynechal ty nejdůležitější části:
" Pokud to bylo kvůli..." a "Ale mně se nezdá, že šlo o..."
Když řeknu: "Pokud je dotyčný blbec...." a pak "Ale mě se nezdá že je, proto..." Pak tím nevyjadřuju že dotyčný blbec je, ale že si NEMYSLÍM, že blbec je.
Takže pokud nečteš příspěvky celé, pak ti z toho vychází naprosto něco jiného, než co píšu.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek