DISKUZE K ČLÁNKU Týmy jsou kritické k nové startovní proceduře

Dlouho se volalo po tom, aby piloti měli starty pod svou vlastní kontrolou a nebyli závislí na spoustě tlačítek. Sotva se prosadila nová varianta, už týmy žehrají, že ani takové řešení není dobré.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy jsou kritické k nové startovní proceduře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 13.08.2015 17:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 19 lidí) 11.08.2015 11:08
Souhlasím s tím, že měnit pravidla v průběhu… »
» Duncan66 (Hlasovalo 15 lidí) 11.08.2015 11:03
Ale nevzniklo to nahodou po debate a dohode vsech… »
» Ligier (Hlasovalo 14 lidí) 11.08.2015 11:40
Tak brblaj inženýři, to se nedá co divit, ty sou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Uvidíme co s toho bude.

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Souhlasím s tím, že měnit pravidla v průběhu sezóny je pitomost, ale na druhé straně, změna je stejná pro všechny. A vím že byla doba, kdy startovní procedura byla plně v moci pilota a nikdo nebrblal že dopředu ví že odstartuje špatně.

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      31.192.64.XXX
      Byla taktéž doba kdy mohla mít formule šest kol. Byla doba kdy měl pilot řadící páku apod. Na starty se týmy nějak připravily a to je nyní na prd. Nevím, prostě mne se změny uprostřed sezóny nelíbí.
      Zároveň se můžeme zamyslet....rádi bychom aby jezdci vše řídili z auta, aby vše vyhodnotili a pořešili sami.....zároveň ale dáme do auta pohonnou jednotku, která když začne blbnout, tak to jezdec z auta nevyřeší, třeba jen zaregistruje pokles výkonu nebo tak, ale aby přišel na to, že má dát "žlutou na šestku" - to aby si vozil za sebou ještě chlapa s noťasem co bude zjišťovat že některá část pohonné jednotky v tomto režimu nefunguje jak by měla.

      + 12 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.84.XXX
        Tomu se říká technický pokrok. Vždyť i u běžných automobilů existuje obrovský rozdíl mezi těmi současnými a modely starými deset patnáct let... F1 by měla představovat špičku v technice, to ale s sebou nese také složitější řízení (myslím tím také řízení motoru a dalších systémů vozu). Takže se s tím asi budeme muset smířit...

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.228.XXX
          Otázkou je, jestli chceme špičku v technice, nebo špičku v závodění. Obojí současně nepůjde.

          Kdybych si měl vybrat já, tak bych špičku v technice ponechal concept carům a pro F1 zvolil takovou techniku, která umožní rychlostní převahu nad čímkoliv ostatním na závodních drahách, ale současně bude co nejjednodušší.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    31.192.64.XXX
    Souhlasím, že je hloupost takovou věc měnit uprostřed sezóny. Systém byl nějak nastaven a nyní bez nějakého času na implementaci se něco změní a hotovo. To je ale bohužel poslední dobou standard.
    Taková pravidla bych zaváděl do nových sezón aby si na to mohli týmy nachystat auta a jezdci to mohli řádně odsimulovat.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Ale nevzniklo to nahodou po debate a dohode vsech stran?

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        88.103.97.XXX
        Tak brblaj inženýři, to se nedá co divit, ty sou nejchytřejší na světě... 11 Nakonec se dozvíme, že jezdec vlastně jen drží na oko volant a vše se řídí z boxové uličky 18

        + 14 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        31.192.64.XXX
        Tak tedy nevím jak přesně to víte, ale debatovat mohu i já se svým chlebodárcem že chci víc chleba a na tom trvat. Když ale můj chlebodárce řekne, že žádný chleba nebude, ale bude víc práce, tak hold bude víc práce.
        Každopádně i kdyby co bylo - nesouhlasím se změnami pravidel uprostřed sezóny. To je prostě nesprávné.

        + 13 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Mi se to nelibi taky, jen mi obcas prijde, ze vsichni vcetne tymu vymysli nejaky kompromis, nedomysli vubec dusledky a potom zacnou brecet.

          + 12 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama