DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli nemyslí, že by svobodná volba týmů byla nutná

Před italským dodavatelem pneumatik leží poslední rok, ve kterém by měl prokázat, že jeho přístup k závodění ho pasuje na adepta pro zásobování formule 1 po další tři roky. Proto se hledají nové cesty, jak se tomuto cíli přiblížit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli nemyslí, že by svobodná volba týmů byla nutná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 15.07.2015 23:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Invertèbre Syntexis (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2015 23:09
nutnost dvou směsí bych nechal samozřejmě »
» Invertèbre Syntexis (Hlasoval 1 člověk) 15.07.2015 22:53
Myslenkovy experiment: nakolik se stale ozyvaji… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Invertèbre Syntexis

    Invertèbre Syntexis

    86.49.44.XXX
    Myslenkovy experiment: nakolik se stale ozyvaji hlasy ignorantu, kteri si mysli, ze Pirelli neumi vyrobit kvalitni pneu, coz i pri odhlednuti od jejich nepochopeni cele situace tak nebo tak kazi image znacky, a zaroven je casto slyset pozadavek "pneu, na kterou lze tlacit vic nez 2 kola", resp. "pneu, co dovoli jet pilotum na limitu vozu a svych moznosti po cely zavod", vse pri zachovani podminky atraktivity zavodu, tj.3 pit-stopy na zavod, pak se nabizi jednoduche reseni - povinne tri zastavky v boxech za pouziti pneu, co by klidne mohla ujet vzdalenost peti GP. Na nektere zavody lze mnozstvi pit-stopu upravit hore-dole... Vyhodou je transparentni strategie: podseknu te ja kdyz mam vetsi rychlost, podseknes me ty pri druhe zastavce atd. + nuti to vsechny jet na limitu a snazit se porad ujizdet. Nevyhodou je pachut umeleho; doby povinnych zastavek uz tu byly, nic moc, ale byl jen jeden pit povinny, takze v moment dominantniho vozu v kombinaci s trvanlivymi pneu leader ujizdel a dal si nove gumy kolo pred koncem. Ze by nekdo ujizdel a dal si tri zastavky v poslednich trech kolech? Takovy naskok nejde snad ani najet, riziko pokazene zastavky se zvysuje s cetnosti, plus pravidly to jde zakazat, napr. Ze musi byt mezi zastavkami vzdalenost (treba i casova) vetsi nez jednoho celeho okruhu, krom pripadu poskozeni. Ale porad to neni to, ze pneu se mi sjedou samy, takze musim stavet. Pokud by u soucasnych pneu fungovala rovnice "cim vic tlacim, tim rychleji jedu, tim vic krat budu stavet", pak by zavodeni bylo fajn. Ale nefunguje, protoze aby se pneu opotrebovavala, musi mit provozni okno (dane bud mechanicky mnozstvim gumy nebo teplotne) tudiz vse mimo okno pneu nici a to vc.rychlejsi jizdy; ad mechanicke okno: bud bude neznicitelna (pak nema pozadovane okno zivotnosti), nebo bude nebezpecna, protoze nevite, kdy vam dojde material, tudiz hrozi exploze nebo bouracky (staci si rict "tak to jedno kolo jeste vydrzi", pak trefit nejaky obrubnik ci vic protocit kola pri snaze o fialove sektory a pneu je v haji... Jak bylo vyse uvedeno, jde o myslenkovy experiment, o snahu vyvolat diskusi

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama